Panasonic ER-GB80-H503 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic ER-GB80-H503 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

JoHeDo 25-03-2021

Panasonic Trimmer ER-GB80-H503 Fijn apparaat

Geschreven voor: Panasonic ER-GB80-H503

Het design van Panasonic is modern maar ligt ook goed in de hand. De trimmer heeft diverse aantrekkelijke functies. Het apparaat is perfect om je hoofdharen op gewenste lengte af te scheren door de verschillende opzetkammen. Ik heb de trimmer veel gebruikt bij het haren knippen bij de kinderen en dat ging super. De opzetkammen zijn makkelijk te vervangen en je kunt nauwkeurig strakke lijnen scheren. Natuurlijk niet alleen je hoofdharen, maar ook ander lichaamshaar is makkelijk te verwijderen met de trimmer. Het fijne van de trimmer is dat je hem na gebruik kunt afspoelen onder de kraan. Wat mij op is gevallen is dat de trimmer niet veel lawaai maakt en hij is multi inzetbaar. Geweldige machine om je baard te trimmen en zoals eerder gezegd maak hij mooie strakke lijnen op de baard. Het is een nauwkeurige trimmer. Het fijne is dat hij snoerloos is en de batterij gaat super lang mee. Na gebruik en het schoonmaken is kun je de trimmer makkelijk opbergen in het opbergetui.

Ik heb de trimmer nu enkele weken in gebruik en intensief in gebruik. Het is een fijn apparaat en is makkelijk schoon te maken en te bedienen. Ik raad de Panasonic Trimmer ER-GB80-H503 ook echt aan, als je een super gebruiksvriendelijk apparaat zoekt.

Pluspunten

• Hygiënisch omdat je hem kunt afspoelen
  • Draadloos
  • Nauwkeurig mooie strakke lijnen
  • Maak niet zoveel lawaai
  • Fijn bij het knippen van hoofdharen

Ever 21-03-2021

Prettige trimmer

Geschreven voor: Panasonic ER-GB80-H503

Onlangs heb ik de kans gekregen om deze trimmer te testen. Mijn oude trimmer was al zeker 15 jaar oud. Het was dus tijd voor een nieuwe. Deze trimmer van Panasonic werkt heel erg goed. Ik gebruik hem voor mijn rug, borst oksels en met fijntrimmer voor mijn baard. Pluspunten zijn vooral dat hij draadloos is, onder de douche gebruikte kan worden en snel en makkelijk compleet schoon te maken door hem onder de kraan af te spoelen.

Pluspunten

• Detailtrimmer
  • Verschillende kammen
  • Waterdicht

Mauricio 17-03-2021

Top scheerapparaat

Geschreven voor: Panasonic ER-GB80-H503

Dit is echt een top scheerapparaat. Werkelijk waar nog nooit zo goed mijn baard kunnen trimmen.
Hele fijne precisie trimmer.
Het apparaat is heel duidelijk en makkelijk in gebruik. Opzetkammen zijn handig en makkelijk in gebruik. Echt een aanrader om te kopen!

Teo 11-03-2021

Goed apparaat

Geschreven voor: Panasonic ER-GB80-H503

Ligt goed in de hand en heeft een prima trimsysteem voor de baard. Er zijn twee opzetstukken, A is voor de baard en B is voor het “knippen” van de haren. Panasonic levert een beschermhoes waar de trimmer in past maar de overige hulpstukken kunnen er niet in. Meenemen met vakantie geeft wat problemen omdat je de oplader en de hulpstukken los moet meenemen of je moet de doos meenemen, maar dat is weer onhandig. Het flesje olie zit erbij om het scheerblad op 5 plaatsen te smeren. Dat gaat erg eenvoudig en het is het beste om dat voor elk gebruik te doen anders heb je kans dat de trimmer aan de haren trekt. Het apparaat beschikt over een handige rolknop waarmee de “diepte” van het afscheren kunt instellen. Er zijn 20 standen voor de baard, dus met hulpstuk A en evenveel standen voor het hoofdhaar met opzetstuk B. Beide hulpstukken klikken eenvoudig vast. Eerste keer de baard en snor geknipt/geschoren en dat beviel prima. De trimmer gaat er vlot doorheen en ook met de snor zijn er geen problemen. Het knippen van het haar gaat ook goed maar je moet er even aan wennen dat je er niet teveel afhaalt, maar dat is gewoon een instellingsprobleem met het rolknopje.

Pluspunten

• Rolknopje
  • Ligt goed in de hand

Minpunten

• Opbergzakje

Bart C 10-03-2021

Allround scheerapparaat met mooie functies

Geschreven voor: Panasonic ER-GB80-H503

Dit scheerapparaat heb ik volledig getest, ik was bij de specificaties al onder de indruk van de mogelijkheden. Het is een volledige trimmer met een precisie trimmer voor de mooie afronding of kleinere hoekjes. Vooral de baardtrimmer ben ik erg tevreden over. Je kan deze instellen in 1 mm - 10 mm en met de andere scheerkop kun je er 10 - 20 mm van maken. Dit is zowel voor baarden als hoofdharen een prima lengte.
De baardharen gaan er snel en prima af, het apparaat scheert vloeiend. Ook het hoofdhaar van zoonlief gaat er prima af. Geen getrek door de vlijmscherpe mesjes. Zijn haar is vrij dik maar het apparaat heeft hier absoluut geen moeite mee.
Lagergelegen body haar, wat ook wat stugger is, is een ander verhaal. Of het apparaat of de borstel er nou moeite mee heeft weet ik niet, maar het is een stukje lastiger. De trimmer heeft een halfronde opzetkop. Deze lijkt heel fijn te zijn op gevoelige plekken maar het scheren wordt hierdoor bemoeilijkt. Het neemt niet alle haren in één keer mee en maakt ze niet allemaal even kort.
Het wordt zonder kop wel netjes kort.
Fijn dat je het apparaat aan het einde gewoon kan schoonspoelen met water. Door de lange accuduur en het opberghoesje is hij makkelijk mee te nemen op vakantie. Dit red je makkelijk in een of twee weken.

De mogelijkheden en vormgeving vind ik zelf prachtig. Daarom beveel ik dit apparaat aan voor iemand die op zoek is naar een goede allround trimmer.

Pluspunten

• makkelijk schoon te maken
  • precisie en snelheid
  • weinig geluid
  • veel standen, lengtes.

Minpunten

• lastiger met stug bodyhair

JoDo71 07-03-2021

Fijne gebruiksvriendelijke trimmer

Geschreven voor: Panasonic ER-GB80-H503

Het design van Panasonic os modern maar ligt ook goed in de hand De trimmer heeft diverse aantrekkelijke functies die je nodig kan hebben. Het apparaat is perfect om je hoofdharen op gewenste lengte af te scheren door de verschillende opzetkammen. Deze zijn makkelijk te vervangen. Natuurlijk niet alleen je hoofdharen, maar ook ander lichaamshaar. De trimmer is hygiënisch en je kunt hem na gebruik afspoelen onder de kraan. Wat mij op is gevallen is dat de trimmer niet veel lawaai maakt en hij is multi inzetbaar. Geweldige machine om je baard te trimmer en maak mooie lijnen op de baard. Het is een nauwkeurige trimmer. Het fijne is dat hij oplaadbaar/snoerloos is en de batterij gaat lang mee en is makkelijk af te lezen via de indicator. Na gebruik en het schoonmaken is de trimmer makkelijk op te bergen in het opbergetui.

Ik had van te voren niet verwacht dat de Panasonic trimmer zo makkelijk in het gebruik en zo’n fijn apparaat zou zijn. Alles spreek voor zich en is makkelijk te bedienen.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Opzetkammen voor gewenste lengte
  • Precisie
  • Onder de kraan af te spoelen