De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun MGK3245 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Arno85 18-06-2020

Goede aankoop

Geschreven voor: Braun MGK3245

Het grootste voordeel van dit toestel is de veelzijdigheid. Je kan ze zowel gebruiken voor het lichaam, haar en baard en dit dankzij de diverse hulpstukken die je het toelaten om reeds vanaf 1 mm te trimmen tot 2,1 cm. Als je het zal gebruiken voor je haar en je wil toch langer haar hebben, zal dit toestel niet geschikt zijn. Het grootste nadeel is dat er geen handig tasje bij zit om alle hulpstukken samen te houden. Voor de rest ligt dit toestel goed in de hand en ziet hij er leuk uit. Gebruik je het enkel als baardtrimmer bijvoorbeeld, dan zou ik een ander Braun toestel durven adviseren.

Pluspunten

• Verschillende accessoires
  • Handig

Minpunten

• Geen bijhorend etui

HazemSer. 13-06-2020
  • Product gekregen

Efficiënte afwerking stoppelbaard

Geschreven voor: Braun MGK3245

Wat een handig all-in-one trimmer is dit! Het toestel ziet er klein uit in je hand, maar je kan de mogelijkheden zeker niet onderschatten. De eerste maal ging het niet echt vlotjes door de compacte vorm, maar na een paar keer viel het wel best mee. Aangezien ik een stoppelbaard verkies heb ik gebruik gemaakt van de stubble- en precisie wisselstukken. Ze waren makkelijk te plaatsen en scheerden de haartjes met alle snelheid & zachtheid. Een enig minpuntje aan dit toestel is dat het geen lithium batterij heeft, wat eventueel voor problemen kan zorgen. Maar ik geloof wel dat Braun daarmee rekening heeft gehouden.

Pluspunten

• soepelheid
  • gladheid
  • waterbestendig

Minpunten

• geen 0,0 mm optie
  • smalle vorm
  • geen lithium batterij

Guytje 12-06-2020

Trimmer7/1

Geschreven voor: Braun MGK3245

Handig toestel die me echt bevalt. Er zitten 4 extra kammen bij wat heel handig is. Het apparaat doet heel goed wat er van verwacht wordt. Knipt perfect en met een extra Gilette erbij top. Echt n aanrader. Alleen jammer dat er geen hoesje bij zit

Pluspunten

• Veel kammen
  • Knipt perfect

Minpunten

• Hoesje ontbreekt

DriesB 10-06-2020

Trimmen vanaf 1mm

Geschreven voor: Braun MGK3245

Al enige tijd trim ik een deel van mijn baard en gebruik ik daarvoor, met tevredenheid een toestel van een concurrerend merk. Recent kreeg ik echter de kans om dit toestel te testen.

Het toestel is stevig gebouwd, ligt goed in de hand en is gemakkelijk in gebruik. Er worden verschillende opzetclips meegeleverd, zodat je eenvoudig kan trimmen van 1 tot 21 mm. Nu ben ik echter gewoon om te trimmen onder 1mm, waardoor het toestel iets minder aan mijn eigen noden tegemoet komt. De trimresultaten zijn echter zeker goed!

De trimmer is volledig afspoelbaar met water en dat is een grote meerwaarde, waardoor reinigen echt eenvoudig is!

Voor wie daar echter geen nood aan heeft, is dat echter zeker een (draadloos) toestel dat het overwegen waard is!

Pluspunten

• Goede trimresultaten
  • Afspoelbaar

Minpunten

• Pas trimmen vanaf 1mm

Frederik D 06-06-2020

Veelzijdig topproduct

Geschreven voor: Braun MGK3245

Ik gebruik deze all in one trimmer sinds enkele weken voor zowel de stoppelbaard als andere gevoelige plekken. Bruikbaar onder de douche, da's zeker een voordeel. De batterij gaat lekker lang mee en er zijn allerlei hulpstukken voorhanden zodat alles precisiewerk gemakkelijk wordt.

Pluspunten

• Acuuduur
  • Meerdere standen

WimV 22-05-2020

Goeie tondeuse

Geschreven voor: Braun MGK3245

Ik gebruik dit apparaat als tondeuse. Via eenvoudig te monteren opzetstukken kan je de haarlengte laten variëren van 0,5 tot 21 mm. Ik ben heel tevreden over het bekomen resultaat. Om te haarcontouren af te werken zit er een apart opzetstuk bij waarbij je bijvoorbeeld rond de oren je haar mooi kan bijwerken. Altijd handig is het bijgeleverde Gillette scheermesje om mijn baard eens volledig te verwijderen. Het pakket bevat ook een borsteltje om het toestel schoon te maken zonder water. Je mag het wel schoonmaken onder stromend water, maar ik denk dat de levensduur van de mesjes daaronder lijdt.

Pluspunten

• makkelijke te reinigen
  • gillette mesje

Arnor 21-05-2020

Zeer mooi scheerresultaat

Geschreven voor: Braun MGK3245

Het toestel ligt zeer goed in de hand en is gemakkelijk te gebruiken. De batterij gaat voldoende lang mee dus je kan het toestel meerdere keren gebruiken zonder op te laden. Na het scheren heb je een mooi resultaat en geen irritatie na het gebruik, een aanrader dus voor iedereen, ben echt tevreden van dit toestel

Pluspunten

• Gemakkelijk te gebruiken
  • Mooi resultaat

Lowie M. 15-05-2020

Zeer volledige set!

Geschreven voor: Braun MGK3245

Ik heb deze set gebruikt omdat ik mijn baard wou laten groeien. En met deze Multi Grooming Kit ben je zeker dat je dit op een verzorgde manier kan doen. Dankzij de vele opzetstukken kan je trimmen van een stoppelbaard tot een dikke, volle baard. Met het bijgeleverde precisie-opzetstukje kan je je baardlijn netjes bijwerken of de baardharen in je keel wegtrimmen. Of je gebruikt daarvoor het bijgeleverde scheermesje. Een opbergzakje om al deze stukken netjes weg te steken was handig geweest, maar zit helaas niet in deze set. Na gebruik kan je de trimmer gewoon even spoelen onder de kraan om ze terug proper te maken. Je zal je deze aankoop niet beklagen! Zeker een van de betere trimmers op de markt.

Pluspunten

• stil
  • lange batterijduur
  • makkelijk reinigen

Minpunten

• opbergzakje was handig geweest

Koen P 14-05-2020

Licht goed in de hand

Geschreven voor: Braun MGK3245

De Braun MGK3245 is een all-in one trimmer. Deze wordt geleverd met een gillette fusion 5 proglide scheermesje. Deze heb ik mogen testen. Als baardtrimmer werkt deze ideaal. Het toestel ligt goed in de hand. Met de 4 verschillende opzetkammen kan je kiezen tussen 1 mm, 2 mm, 3-11 mm en 13-21 mm. De verstelbaarheid van de kammen 3-11 mm en 13-21 mm gebeurt per 2 mm. Deze verstelbaarheid gebeurt met een drukknop en schuiven. De drukknop is een veiligheid om tijdens het trimmen de kam niet te verschuiven. De batterij laat normaal op (deze is geen snel lader). Persoonlijk iets te veel opzetkammen.

Pluspunten

• licht goed in de hand
  • eenvoudig te bediennen
  • prijs

Minpunten

• te veel opzetkammen
  • regeling per 2 mm