Braun BT3240 Baardtrimmer, Trimmer En Haartrimmer Voor Mannen, 39 Lengte-instellingen, Zwart/Blauw - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun BT3240 Baardtrimmer, Trimmer En Haartrimmer Voor Mannen, 39 Lengte-instellingen, Zwart/Blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Job 02-06-2020

Het is fijn dat er een wiel aan de bovenkant zit die je nauwkeurig op de millimeter kunt instellen.
het is fijn dat er een Gillette ProGlide scheermes bij zit hierdoor kan ik het perfect afmaken!
ik ben superblij met dit apparaat en kan het iedereen aanraden.

Pluspunten

• wiel aan de bovenkant
  • scheermes bijgeleverd

Minpunten

• niets

H. Bruin 09-05-2020

Een fantastisch product

De Braun BT3240 is een klein wonder. Supersnel en zeer precies doet hij zijn werk. Voor iedereen die zijn baard in optimale vorm wil houden is dit apparaat een aanrader. Het toestel ligt zeer prettig in de hand en het precisiemechanisme op het toestel met wel 39 standen zorgt voor een perfect resultaat tot op de kleinste details. Na gebruik kan het apparaat onder de kraan schoongemaakt worden. Een volledig opgeladen trimmer gaat wel 80 minuten mee. De Braun BeardTrimmer 3 - BT3240 is een complete set met twee afstandhouders en een scheermes van Gillette. Een betere combinatie voor een perfect scheerresultaat kan je niet wensen. Mijn baard is netjes getrimd. Elke ker een perfect resultaat. Vanaf het eerste moment wist ik dat ik vanaf nu geen andere baardtrimmer meer nodig hebt. Een aanrader!!

Pluspunten

• perfect resultaat
  • batterij gaat lang mee

ManonJ 22-04-2020

De fijnste trimmer voor vaderdag!

Sinds kort ben ik in bezit van de Braun Ruim voor vaderdag gegeven aan mijn man omdat hij op zoek nasr een alleskunner!
Beardtrimmer BT3240 slaagd met vlag en wimpel! Hij is in te stellen in verschillende lengtes voor de perfecte baardlengte. Ook hoofdhaar is geen enkel probleem in deze coronatijd! Het ziet er stoer, fris verzorgd uit.
De batterij gaat superlang mee en het apparaat ligt prettig in de hand. Het apparaat is draadloos en zelfs af te spoelen onder de kraan. Er zit een scheermes bij maar deze heeft mijn man nog niet gebruikt. De baardtrimmer is superscherp van zichzelf dus het extra mesje is onnodig. Hij mocht het apparaat testen en is blij met dit fijne cadeau!

Pluspunten

• kwaliteit
  • Batterij gaat lang

Minpunten

• Niet kunnen ontdekken!

GertRe 19-04-2020

Goede trimmer die tot op de millimeter in te stellen is.

Ik gebruik deze trimmer voornamelijk als tondeuse (en die is wel handig om te hebben in deze Corona-tijden) en het bijgeleverde Gillette scheermes voor het scheren.
Het is vooral fijn dat je met het wiel aan de bovenkant de nauwkeurigheid op de millimeter kunt instellen. En omdat dit wiel aan de bovenkant zit, zie je de huidige instelling ook altijd direct en maak je hierin geen ongelukkige fouten zoals ik met mijn vorige trimmer wel eens heb gehad. De twee opzetstukken zijn vooral erg robuust, dit was voor mij belangrijk omdat bij mijn vorige trimmer (een philips) de kleine bevestigingspunten op een gegeven moment afbraken waardoor het apparaat in één keer onbruikbaar werd, dat zie ik hier niet gebeuren.
Ook fijn dat er een Gillette ProGlide scheermes bij zit, die van mij was inmiddels zo oud en was wel aan vervanging toe.
Al met al ben ik superblij met dit apparaat en kan het iedereen aanraden.

Pluspunten

• Op de millimeter nauwkeurig in te stellen
  • incl Gillette scheermes

Minpunten

• oplaadtijd wat aan de lange kant

TessaL30 18-04-2020

Goede trimmer met veel lengte-mogelijkheden!

Met deze trimmer hoef je niet constant te wisselen tussen opzetstukken; door de draaiknop kan je met 1 opzetstuk scheren op een lengte van 1-10mm, en met het andere opzetstuk van 10-20mm. Schoonmaken is eenvoudig omdat je het apparaat onder de kraan kunt wassen. Daarnaast heeft hij een goede batterij, waardoor je hem makkelijk een week op vakantie mee kunt nemen zonder dat je hem hoeft op te laden (je kan hem 80min gebruiken als hij vol opgeladen is).

Pluspunten

• Geen gedoe met opzetstukken
  • Krachtige batterij
  • Schoon te maken onder de kraan

Dennis2233 17-04-2020

Prettig product!

Ik vind dit een erg prettig product. De lengte van de gezichtsbeharing is enorm makkelijk in te stellen met behulp van het tandwiel. Hiermee is de lengte tot op de millimeter precies in te stellen, wat enorm handig is! Een minpunt voor mij vond ik dat echt kort trimmen/scheren wat lastig was. Verder heb ik geen last gehad van scheerirritatie dus zou ik het product aanraden!

Pluspunten

• Precies
  • Simpel in gebruik

Minpunten

• Scheert niet kaal

Paul1966 16-04-2020

Fijne baardtrimmer voor alle dag

Prijs/kwaliteit van deze baardtrimmer is dik in orde vind ik. Heb hem nu 2 maanden in huis en nog niet opnieuw hoeven op te laden. Het bijgeleverde Gillette mesje is erg handig voor de randen. Wat ook erg prettig is dat hij onder de kraan te reinigen is. Tevens in deze “corona tijd” ook perfect als tondeuse met alle simpel in te stellen 39 standen te gebruiken.

Pluspunten

• Gilette mesje

Minpunten

• opbergdoos

Rogier 16-04-2020
  • Product gekregen

Wat een geweldig apparaat. Het scheert soepel en met veel precisie. Door het wiel kun je heel makkelijk en snel de gewenste lengte kiezen, waardoor je elke keer dezelfde look krijgt. Omdat de kortste stand 1 mm is, zit er een zeer goed mes bij van Gilette. Een klein busje scheerschuim erbij had het helemaal afgemaakt.

Dankzij de grote accu gaat het apparaat lang mee per oplaadbeurt.
Veel opzetstukken om elke gewenste look te krijgen
Mocht de accu toch leeg zijn tijdens je scheerbeurt, kun je met de stekker in het stopcontact zo verder

Pluspunten

• accu gaat lang mee
  • ook te gebruiken tijdens het opladen
  • veel opzet stukken

Roel 31-03-2020

Makkelijk schoon te maken, Makkelijk in hoogte verstelbaar

Na jaren een goedkoop scheerapparaat te hebben gebruikt heeft mijn vriendin met toch weten over te halen om een baardtrimmer te kopen. Dit was een zeer goede keuze. Deze baardtrimmer is makkelijk in gebruik. Je kan makkelijk de gewenste lengte van je baard instellen door aan de knop te draaien. Zonder kapje kun je hem ook gebruiken om de baard strak te maken.

Pluspunten

• Makkelijk in lengte verstelbaar
  • Waterdicht
  • Scheermesje erbij

Tim3255 30-03-2020
  • Product gekregen

Leuk startpakket voor het bijwerken van de baard. Zeker het meegeleverde mesje heeft als extra mogelijkheid om ongewenste haartjes netjes weg te werken. Wel is het de flexibele variant die ik persoonlijk minder passend vind omdat ik er minder precies mee kan werken. De trimmer is degelijk en een groot voordeel dat deze onder de kraan mag worden afgespoeld. De trimmer heeft prettig afgeronde hoeken waardoor deze lekker in de hand ligt. Resultaat is prima en de trimmer heeft scherpe en snelle messen waardoor resultaat snel bereikt wordt.

Pluspunten

• Stevig
  • Water afwasbaar

Minpunten

• Gilette mesje kan niet gefixeerd worden