Braun All-in-one MGK 5260

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun All-in-one MGK 5260 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Brokkie57 02-06-2020

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Braun All-in-one MGK 5260

Ik geef dit apparaat een dikke 10. Ligt lekker in de hand en is makkelijk schoon te maken. Fijn zijn de verschillende hulpstukken, zoals de neus oortrimmer. Helaas ontbreekt een reisetui. Heb hem nu een paar weken gebruikt en wil echt niets anders meer.

gert godlieb 17-05-2020

Veelzijdige trimmer

Geschreven voor: Braun All-in-one MGK 5260

Dit apparaat doet excact wat het moet doen. Hij maakt het haar met gemak kort en door de vele opzetstukken doet ie dat perfect. Hij ligt superin de hand en is lekker stil. Er zitten veel hulpstukken bij die het trimmen goed mogelijk maken. De accu heeft een lange gebruiksduur. De neus en oortrimmer is ook perfect dit is de beste die ik ooit gehad heb. Ik heb geen baard dus daar kan ik helaas geen oordeel over geven. Mijn hoofdhaar hou ik mooi kort met deze trimmer. Hij glijdt soepel over de huid heen en trekt niet aan de haren. Ik ga deze trimmer goed gebruiken om mijn haar lekker kort houden. Er zit ook nog een scheermes bij om eventueel andere delen van het lichaam te scheren.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Veel hulpstukken
  • Werkt lekker soepel

Chandramukkhi 16-05-2020

Mooi apparaat die ik zeker aanraad

Geschreven voor: Braun All-in-one MGK 5260

De MGK5260 all-in-one trimmer heeft meerdere opzetstukken en de Fusion 5 proglide wordt erbij geleverd. Je kunt het apparaat bedraad of draadloos gebruiken en met een 5 minuten quick charge kun je gelijk trimmen als je haast hebt. Door de veelzijdigheid kun je alle baarden ontwerpen. Mijn man gebruikt de neustrimmer die erbij geleverd wordt niet maar vind dit product for zijn veelzijdigheid toch een aanrader.

Pluspunten

• All-in-one
  • Lange gebruiksduur
  • Veel opzetstukken

Minpunten

• Niet alle accessoires zijn relevant voor iedereen

christian van nieuland 16-05-2020

prima verzorging voor het hele lichaam

Geschreven voor: Braun All-in-one MGK 5260

met dit toestel kan je zowel het gezicht, het haar en het lichaam prima te verzorgen. bovendien zijn alle onderdelen prima en eenvoudig te gebruiken en te reinigen. een absolute aanrader voor de moderne man die zich alle dagen goed wil verzorgen.

Jarnohr24 15-05-2020

Een verassende trimmer

Geschreven voor: Braun All-in-one MGK 5260

Deze trimmer heeft lekker veel accessoires, je kan je baard er feilloos mee trimmen, maar ook je oksel haar, je neus en zelfs de contouren van je kapsel. De trimmer heeft wat moeite met de moeilijke hoekjes op je gezicht. De neus trimmer kietelt een beetje. Jammer dat er geen opzetstuk voor lichaamshaar bij zit.

Pluspunten

• Strak apperaat
  • Veel accessoires

Minpunten

• Geen reis etui
  • Geen lichaamshaar opzetstuk.

TdJS 14-05-2020

Super apparaat!

Geschreven voor: Braun All-in-one MGK 5260

Super apparaat dat ik absoluut aanbeveel.
Deze trimmer is zeer gebruiksvriendelijk inclusief het schoonmaken.
Ligt goed in de hand, veroorzaakt geen iritatie huid en is zeer uitgebreid met alle opzet stukken.
Bij een volledig geladen batterij kon ik hem vier keer gebruiken.

Pluspunten

• Zeer uitgebreid.
  • Makkelijk schoon te maken.

Kevin 12-05-2020

Complete kit!

Geschreven voor: Braun All-in-one MGK 5260

Toen ik het apparaat binnen kreeg, heb ik deze direct gebruikt. Bij het scheren kwam ik erachter dat het apparaat niet helemaal glad scheert, maar daarvoor is het meegeleverde scheermes (incl. 2 mesjes). Dat had ik niet verwacht toen ik het apparaat binnen kreeg! Wat een complete kit, krijg je als je deze besteld. Het apparaat licht makkelijk in de hand en maakt weinig geluid (in vergelijking met andere apparaten). Het apparaat was niet opgeladen bij levering. Jammer dat er geen opbergetui bij zit!

Pluspunten

• Complete kit

Minpunten

• Geen opbergetui

Bart 11-05-2020

Top product!

Geschreven voor: Braun All-in-one MGK 5260

Deze set heeft echt alles in één. Hij heeft veel verschillende opzetstukjes voor alle baard- of haarlengtes. Daarnaast zit er ook een neus/oorhaar trimmer bij, dat is heel fijn om je neushaar af en toe pijnloos bij te werken. De verschillende opzetstukjes zorgen ervoor dat je eigenlijk zonder een fout te kunnen maken, heel makkelijk je haar op de gewenste lengte kunt trimmen. Het Gillette Fusion mesje zorgt daarnaast voor een mooie gladde huid.

tonnieb 10-05-2020

Goed apparaat

Geschreven voor: Braun All-in-one MGK 5260

Een mooie prijs voor een veelzijdig apparaat die al je lichaamshaar kan behandelen. Gezichts-, been-, arm-, neus-, oor- en okselhaar. Dit apparaat kan dit allemaal behandelen. Door de autosensing-technologie voelt het apparaat hoe lang je haren zijn en past de kracht van de trimmer aan aan de hand van de dikte van de haren. Vooral heel handig is het oor/neus opzetstuk om hier de haren uit te verwijderen.
Er zitten 4 kammen bij het apparaat en zo kun je je haar in elke gewenste lengte trimmen. Het apparaat is met en zonder snoer te gebruiken en heel makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• veelzijdig
  • auto-sensing technologie
  • Mooie prijs