Braun BT5265 Baardtrimmer En Haartrimmer Voor Mannen, 39 Lengte-instellingen, Zwart/Metaalzilver - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun BT5265 Baardtrimmer En Haartrimmer Voor Mannen, 39 Lengte-instellingen, Zwart/Metaalzilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Jonathan 27-06-2020

Deze trimmer is perfect voor dagelijks gebruik. Super handig is dat deze snoerloos is. En batterij gaat makkelijk een week mee. Met de lengte kan je ook telkens spelen als je variatie in je baard wilt brengen. Ikzelf heb een gevoelige huid en bij deze trimmer kan ik zeer kort trimmen zonder eenige last. Prijs kwaliteit is dit voor mij een topper. En op de koop toe is er een scheermes bij als je eens glad wilt scheren.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Afspoelen onder water
  • Batterij gaat lang mee

JonathanV 22-06-2020

Goed toestel met veel mogelijkheden

Zeer goed product om uw baard en nekharen te trimmen en te verwijderen. Het toestel ligt goed in de hand. Met de opzetstukken kon ik trimmen met een bereik van 1 tot 20mm. Dit voldeed ruimschoots aan mijn noden. Het bijgeleverd scheermesjes is handig meegenomen om alles extra glad te maken. De batterijduur is ruim voldoende.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Extra opzetstukken

Sven 15-06-2020
Ik heb de BRAUN BT5265 al enkele weken kunnen testen en hij bevalt zeer goed. Het standaard trimblad is zeer scherp waardoor ik heel makkelijk mijn baard kan trimmen enkel met de trimmer en een kam. Ook voor de minder ervaren baardtrimmer zijn de bijgeleverde kammen wel handig. Hiermee kan je de trimlengte instellen tot op de millimeter. Dit is trouwens ook handig als je in corona tijden je haar wat wenst in te korten.
De trimmer wordt geleverd met een klein opzetstuk voor precisie-trimmen. Dit opzetstuk heb ik kort getest maar hiervoor geef ik toch de voorkeur aan een gewoon scheermes, waarvan trouwens met de Gillette Fusion 5 ProGlide (+2 extra mesjes) ook eentje wordt voorzien in de verpakking.
Kortom een pakket waarmee je je volledige baard en hoofd mee in model kan houden.

Pluspunten

• scherp
  • goede opzetstukken
  • bijgevoegde scheermesje

JakobRo 10-06-2020

Een goede trimmer voor baarden

Na enkele maanden de trimmer gebruikt te hebben, kan ik er alleen maar positief over zijn. Vroeger scheerde ik mij af en toe, omdat het tijd in beslag nam, en nooit aangenaam was. Maar sinds ik de trimmer gebruik, kan ik snel in de ochtend mijn baard trimmer en doorgaan zonder problemen of ergernissen.
De mogelijkheid voor meerdere standen is een must, en het afspoelen van alles is zeer handig.
Ik raad het dan ook zeker aan!

Pluspunten

• goede batterij
  • afspoelbaar