Braun Braun MGK5245 7-in-1 Trimmer Baardtrimmer Voor Mannen, Gezichts- En Haartrimmer, Zwart/Blauw - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Braun MGK5245 7-in-1 Trimmer Baardtrimmer Voor Mannen, Gezichts- En Haartrimmer, Zwart/Blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jordi1995 20-05-2020

Meer dan tevreden !

Het is een geweldigde baardtrimmer. Trimt zoals je kan verwachten van een degelijk product. Heeft een mooi strak design en ligt erg goed in de hand. Het opladen ervan is makkelijk en gaat super snel. Ik kan met gemak een week lang met de trimmer doen zonder deze op te laden. Trekt de haartjes niet uit de huid zoals zoveel trimmers doen. Erg makkelijk in gebruik. Prijs - kwaliteit verhouding is meer dan goed!

Pluspunten

• Strak design
  • Makkelijk te gebruiken
  • Lange accu duur

Minpunten

• Geen opbergtasje

Een aanrader 03-05-2020
Ik heb de Braun All-in-one Trimmer 5 (MGK5245) nu een aantal weken in mijn bezit en ben zeer tevreden, in een woord een geweldige apparaat. Het verstellen van de haarlengte en baardlengte gaat zeer vlot, wat dus zeer praktisch is mede door de combinatie met de diverse hulpstukken. Een andere makkelijk optie is dat je de neus en oor beharing kan verwijderen hou wel er wel rekening mee dat je niet te diep gaat (aanbevolen diepte is 5mm wat ik wel vrij diep vindt) En wat ook lekker is, hij is schoon te spoelen onder de kraan. Het enige wat ik jammer vind is dat er geen handig reisetui bij zit want dan zou het helemaal perfect zijn, wel zit er een zgn. reisslot op welke je met de aan en uit knop kan instellen zodat het apparaat niet uit zichzelf kan aangaan bij vervoeren in je koffer of tas. Verder is de gebruiksaanwijzing erg duidelijk maar is voor de 5541 wat verwarrend zou kunnen werken. Het gebruik qua tijdsduur is prima in orde ruim 1.5 uur, en als de batterij leeg is duurt het een uur tot een volle lading wat prima is. Om een eerlijke en goede review te maken heb ik het apparaat uitgebreid getest en aan de mijn gelden eisen blootgesteld. Mijn conclusie luidt dan ook als volgt, een mooi uitziend apparaat welke zijn werk perfect doet door zijn vele mogelijkheden en is zijn geld zeker dubbel en dwars waard. Min punt is zoals gezegd dat er geen reis etui bij zit. maar al met al een echte aanrader precies wat je van Braun zou mogen verwachten.

Pluspunten

• Lange gebruiksduur
  • snel opgeladen
  • reisslot

Minpunten

• geen reis etui

J.Schipper 19-04-2020
Heb het apparaat nu al een tijd in bezit en wat ben ik er tevreden over. Apparaat wordt geleverd met 4 opzetstukken en ligt lekker in de hand en heeft een mooi design, trim resultaat is ook goed want zowel mijn baard als hoofd hebben weer een goede lengte. Ook het schoon maken is makkelijk je spoelt hem zo af onder de kraan. Opladen is ook zo gebeurt en daarna kan die weer een tijd mee.

Pluspunten

• zat opzet stukken
  • snel opladen

Minpunten

• geen reis etui

jordi2104 19-04-2020

Meest functionele all in one trimmer die ik ooit heb gehad.

Een aantal weken ben ik al in het bezit van mijn nieuwe trimmer. Met deze trimmer kan je zowel je lichaams als gezichtsbeharing trimmen, waardoor je dus nog maar 1 apparaat nodig hebt voor je gehele lichaam en dit dus relatief veel goedkoper is dan verschillende losse trimmers.
Hij trimt elke lengte die je maar wenst super goed (ik had ook niks anders verwacht van Braun). Braun heeft bij dit product ook nog een samenwerking met gillete, waardoor er 1 van de beste scheermesjes wordt meegeleverd om je helemaal glad te kunnen scheren als je dat fijn vind!

Pluspunten

• Extra scheermesje van gilette

Minpunten

• Geen opberghoes meegeleverd

Alexander 17-04-2020
Dit apparaat bevalt prima. Het is ideaal als je je gezichtsbeharing soms wilt veranderen: je kan je glad scheren, alleen de randjes bijwerken en zowel lange als korte baarden goed verzorgen. Ook is de batterijduur uitstekend. Deze mogelijkheden en alle opzetstukken zijn echter overbodig als je je baard altijd hetzelfde draagt. De prijs is ook prima.

Pluspunten

• prijs
  • veel mogelijkheden

Minpunten

• weinig mesjes bijgeleverd