Braun BT5240

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun BT5240 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Paul64Rdam 03-05-2020

Goed apparaat

Geschreven voor: Braun BT5240

tevreden, in een woord een geweldige trimmer. Het verstellen van de haarlengte via de draaiknop gaat zeer vlot, wat dus zeer praktisch is bij het trimmen om een mooie overgang te maken tussen verschillende stukken van je baard. Met de draaiknop kan je tot op een halve millimeter trimmen en heeft 39 standen in combinatie met de diverse hulpstukken. Je kan deze trimmer zowel draadloos als bedraad gebruiken naargelang je voorkeur en hij is schoon te spoelen onder de kraan. Het apparaat is binnen een uur opgeladen en de gebruiksduur is ruim een uur. Ik ben er zoals gezegd erg tevreden over het werkt perfect wat je zoals gewoonlijk van Braun mag verwachten en is het geld meer dan waard, alleen jammer dat er geen reis etui bij zit maar dat kan Braun in mijn optiek makkelijk aanpassen in de set dan zou het helemaal perfect zijn

Pluspunten

• Snelle oplaadtijd
  • Schoon spoelen onder de kraan

Minpunten

• Geen reisetui

Alexander 03-05-2020

Prima apparaat

Geschreven voor: Braun BT5240

Dit apparaat trimt uitstekend tot de gewenste lengte en je kunt je er ook glad mee scheren. 20 lengte-instellingen zijn echter wel erg veel en dit maakt het iets ingewikkelder dan nodig. Verder gaat de accu erg lang mee en zijn de mesjes goed scherp. Ik zou dit apparaat zeker aanraden!

Pluspunten

• accuduur
  • veel mogelijkheden

Bert232 26-04-2020

Super makkelijk de juiste lengte bepalen

Geschreven voor: Braun BT5240

Dit lijkt net een professionele trimmer van de kapper. Je kunt heel makkelijk de exacte millimeters selecteren, zonder dat je telkens het opzetstukje moet verwisselen (dit hoeft slechts 1x wanneer je een grotere lengte wilt hebben). Je bent in een handomdraai weer helemaal in stijl en staat alles in no-time weer helemaal strakgeschoren. Er zitten 2 opzetstukjes bij voor 1-10 mm of in 11-20 mm. Met het wieltje kan je makkelijk de exacte lengte selecteren. Het Gillete fusion mesje zorgt voor een extra gladde huid op de plekken waar je dat wilt hebben.

Pluspunten

• makkelijk om lengte te bepalen
  • Gilette mesje met een reserve mesje inbegrepen

Minpunten

• Geen neushaartrimmer

Patriq 24-04-2020
  • Product gekregen

fantastische trimmer!

Geschreven voor: Braun BT5240

Fantastische draadloze baardtrimmer. Hij ligt goed in de hand en is stil bij gebruik en trilt haast niet. Verschillende kammetjes/opzetstukken erbij geleverd, van 1 tot 10 mm en van 11 tot 20 mm voor het trimmen van je baard. Trimstanden zijn per halve millimeter in te stellen. Dus erg fijn dat je de perfecte instelling hebt. Ook is de trimmer goed te gebruiken om je baardlijn/haarlijn strak bij te werken als je het opzetstuk eraf haalt. Kortom een goede prijs/kwaliteit verhouding. Dus zeker een aanrader om hem aan te schaffen.!

1 opmerking, er is geen reisetui erbij geleverd! Erg jammer dat je dus eigenlijk alles los moet opbergen of mee moet nemen. Naar mijn mening mogen ze het scheermesje achterwege houden en in plaats daarvan een reisetui erbij doen!

Sofia95 23-04-2020

goede trimmer

Geschreven voor: Braun BT5240

deze trimmer overtrof mijn verwachtingen en maakte de baard van mijn vriend erg mooi. het is de perfecte trimmer en ook gemakkelijk op te laden. het trimt de baard mooi en laat het schoon en verzorgd achter. het is een goede prijs-kwaliteitverhouding

Pluspunten

• Gevoel
  • Precisie

J.Schipper 19-04-2020

Goeie trimmer

Geschreven voor: Braun BT5240

Een tijd gebruik ik nu deze Trimmer, trimmer heeft een mooi design en ligt lekker in de hand. Trimmen werkt goed en heb geen last van irritatie, de trimmer kan elke lengte aan van 0 tot 20 mm door het te regelen met de draaiknop en de 2 bijgeleverde opzetstukken. Na het gebruik is de trimmer ook heel makkelijk schoon te maken door hem even onder de kraan te houden. Opladen gaat ook heel snel en dan kan je weer een tijd gebruik maken van de trimmer. Ook krijg je er een Gillette scheer set bij. Wat ik wel mis is een etui om hem in te doen als je op reis gaat.

Pluspunten

• formaat
  • opladen

Minpunten

• mis reis etui

jordi2104 19-04-2020

Betere prijs kwaliteit verhouding kan niet!

Geschreven voor: Braun BT5240

Een aantal weken ben ik al in het bezit van mijn nieuwe Braun baardtrimmer BT5240. Als hardcore baard drager ben ik erg tevreden met dit multifunctionele baardtrimmer.
Hij trimt elke lengte die je maar wenst super goed (ik had ook niks anders verwacht van Braun). Verder zit er ook nog een soort van kinderslot op de trimmer die je kan activeren als je hem meeneemt op reis. Ook krijg je er nog een luxe Gilette scheermesje erbij, waarmee je jezelf helemaal glad kan scheren.

Luukiotje 16-04-2020

Handig apparaat

Geschreven voor: Braun BT5240

Handig apparaat. Heb deze gekocht omdat de kappers dicht zijn op het moment en mijn vriendin heeft me hiermee goed kunnen helpen. Naast mijn haar ook perfect voor het trimmen van baard en snor. Instelbaar per halve millimeter wat erg handig is. Voor deze prijs een heel mooi ding!

MelvinN 14-04-2020

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Braun BT5240

Een geweldig product al zeg ik het zelf. Enkele weken geleden heb ik deze gratis mogen ontvangen om hem te testen. Deze trimmer kent vele standen waardoor je per halve milimeter kan trimmen. Met de twee opzet stukjes kan je van 0,5 tot 20mm trimmen in een handomdraai. Een goed apparaat en deze de prijs waard.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Veel trim standen

JMeijer 14-04-2020
  • Product gekregen

Super product

Geschreven voor: Braun BT5240

Waarna je dit apparaat voor het eerst gebruikt ben je verkocht. De scherpe wijze waarop het product snijdt is fantastisch. Ik heb een dikke stugge ruige baard, daar heeft dit apparaat absoluut geen moeite mee. Dit apparaat raad ik absoluut aan. Ik heb dit product gekregen om te testen. Overigens zitten er ook Gillette mesjes bij, erg handig voor de contouren!

Pluspunten

• Prijs
  • Extra mesjes

Tom 14-04-2020

Apparaat naar wens met veel opties

Geschreven voor: Braun BT5240

Na aanschaf van de Braun series BT5240 ben ik in staat mijn baard te scheren met een groot aantal opties. Voorheen maakte ik gebruik van een goedkoop scheerapparaat dat hier niet echt voor bestemd was. Het is een hele verbetering sinds ik de trimmer van Braun gebruik. Apparaat heeft vele opties en ligt makkelijk in de hand. Batterijduur gaat ook lang mee. Ik raad dit product zeker aan.

Pluspunten

• Opties
  • Prijs

Wouter 14-04-2020

Goede baardtrimmer

Geschreven voor: Braun BT5240

Deze baardtrimmer valt me goed mee. Dit toestel trimt mijn baard zoals verwacht, vlot en vrij van irritaties. Het is eenvoudig om even van opzetstuk te wisselen en zo voor een andere lengte te kiezen. De batterij houdt het lang vol. Het is heel makkelijk om de trimmer schoon te maken. Een beschermtas wordt meegeleverd.