BaByliss 11-in-1 Carbon Titanium - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss 11-in-1 Carbon Titanium op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

e********@o********** 17-12-2022

Compleet en heel praktisch in gebruik - MT860E

Heel handig voor een korte en verzorgde baard. Met een gewone tondeuse onhandig. Deze baardtrimmer maakt echt het verschil. Aankoop dubbel en dik waard, leuk kado!

Patrick 16-01-2020

Goed scheerapparaat in deze prijscategorie

Toen ik hem uit de verpakking haalde, leek het een vrij stevig apparaat. Ik merk dat ik zelf meer op zoek ben naar iets robuuster. De onderdelen zijn makkelijk op elkaar te zetten en het scheerapparaat is goed schoon te houden. De opzetstukjes echter niet allemaal. Het is in het begin wel even kijken welk opzetstuk, waar voor is. Het apparaat ligt makkelijk in de hand.

De baardtrimmer werkt naar behoren. Het is soms lastig de contouren van het gezicht te volgen. Hij trimt verder prima en mijn baard is netjes één lengte.

Ik ben vooral benieuwd naar de levensduur, hij gaat nu hij nieuw is lang mee zonder op te laden. Echter, vraag ik me af hoe lang dit zo blijft. Tot slot vind ik het jammer dat er geen beter doosje o.i.d. bij zit voor de opzetstukjes. Je dient ze nu in een zakje te doen en je moet ze er ook allemaal uithalen om de juiste te vinden.

Pluspunten

• Stevig apparaat
  • Lange levensduur

Minpunten

• Geen goed opbergsysteem opzetstukken
  • Sommige opzetstukken niet goed schoon te krijgen

LeSan 28-12-2019

Stevig en handig

Ik had verwacht dat de koppen een simpel iets zou zijn maar tot mijn verbazing bij het uitpakken bleken dit stevige dingen te zijn. Ook het feit dat ze erg precies af te stellen zijn is toch wel een plezierige verrassing. Het apparaat ligt goed en stevig in de hand en is plezierig in het gebruik. De koppen zijn voor mij precies goed op de scheerkop na. Die had wel wat groter mogen zijn. Verder doet het goed wat het moet doen. Ik heb er weinig tot geen slechts aan gemerkt. De neustrimmer was voor mij even wennen want ik was een rechte gewend en dit is een ronde maar ook dat is makkelijk om aan te wennen en niets onoverkomelijk.

Pluspunten

• Goed apparaat

Minpunten

• scheerkop kiein

Revi 28-12-2019

Multi Trimmer (1 week getest)

Sinds een week heb ik deze trimmer in bezit. Heb bewust een keer voor een ander merk gekozen, omdat ik niet zo tevreden ben over de accu- en levensduur van de Philips scheerproducten. Voor het gebruik moet je deze trimmer wel eerst 2 x 8 uur opladen. Op deze manier werkt de accu het beste en is hij ook volledig opgeladen. Dit apparaat voelt goed aan in de handen. Lijkt een degelijk product. Het design spreekt mij wel aan. Niet zo'n lomp ding in je handen, maar lekker compact waardoor je het handig kunt gebruiken. Heb het voornamelijk getest onder de douche, wat erg praktisch is. In het begin moet je even goed kijken hoe alle opzetstukken werken maar hier krijg je vanzelf handigheid in. Met dit apparaat kun je alle plekken op het lichaam scheren. Zelf heb ik hem alleen nog gebruikt voor mijn borst- en beenhaar. De bodygroomer werkt naar behoren en scheert goed kort. Voor het trimmen van de beenharen vind ik hem minder geschikt, omdat je met het opzetstuk lastig alle haren kunt bereiken waardoor het resultaat niet optimaal is. Tot nu toe ben ik redelijk tevreden, maar ik moet dit apparaat nog verder uittesten. Ben benieuwd hoe hij gaat bevallen met het trimmen van mijn baard. Zal hier later nog op terugkomen.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Oplaadtijd