De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss T831E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Julian1988 30-05-2020

Goed en zeer degelijk

Geschreven voor: BaByliss T831E

Gaat heel lang mee, laad snel op en door alle opzetstukken is het in alle situaties perfect te gebruiken

Pluspunten

• Laad snel op
  • Veel opzetstukken

A3V64 23-11-2019

Super makkelijk

Geschreven voor: BaByliss T831E

Heb dit product via Reviewclub mogen testen en sinds kort laat ik een (stoppel) baardje staan en ik vind deze trimmer heel fijn om mee te werken en vooral zijn makkelijke manier van instellen en zijn opvangbakje. Ga deze zeker nemen.

Pluspunten

• Compact
  • Gebruiksvriendelijk
  • Opvangenbakje

Ricardo 18-11-2019

Fijne baardtrimmer voor een klein budget

Geschreven voor: BaByliss T831E

Deze trimmer is een zeer goede koop voor deze prijs. Ik ben gewend aan een duurdere trimmer en wilde wel eens iets anders proberen. Behalve de bouwkwaliteit mis je hier helemaal niks aan. De trimmer zelf voelt wat licht in de hand en dit ervaar ik als onprettig. Máár dit maakt BaByliss helemaal goed door de prestaties van het apparaat. De millimeters zijn zeer nauwkeurig in te stellen door aan de grote knop op het apparaat te draaien. Er zit ook nog een kam bij inbegrepen voor wanneer je een langere baard hebt (tot 35mm). Het is voor het eerste gebruik wel lang opladen (16u) en daarna 8 uur. Ik heb de trimmer nu 4x gebruikt en hij is nog niet leeg. Ze adverteren dan ook met een gebruiksduur van 1 uur.
De trimmer zelf is zeer eenvoudig schoon te spoelen. Ook zit er een opvangbakje in dat een groot gedeelte van de getrimde baardharen opvangt. Uiteraard niet alles, maar dit scheelt al een hoop met opruimen. Ik vind het knap dat je voor deze strakke prijs zo'n nauwkerige en prettige baardtrimmer kunt kopen.

Pluspunten

• Prijs
  • Nauwkeurig
  • Instelmogelijkheid 1-35mm
  • 60 min accu

Minpunten

• Te licht

Johandemeijer 16-11-2019

Makkelijk apparaat

Geschreven voor: BaByliss T831E

De trimmer is makkelijk in te stellen in veel standen. Hierdoor nauwkeurig alles bij te werken. Kapje kan er ook af, waardoor je de baardlijn goed kan bijwerken.

Er zit een haren opvangbakje aan het apparaat die het grootste deel opvangt. Echter niet alles, waardoor het alsnog opruimen wordt.

Het apparaat is verder makkelijk in gebruik. Er zit alleen een gladde coating overheen waardoor hij wat glad aanvoelt.

Pluspunten

• Opvangbakje
  • Batterijduur

Minpunten

• Geen meedraaiende kop

Erik19995 16-11-2019

Prima apparaat voor een prima prijs

Geschreven voor: BaByliss T831E

Mijn vriendin gaf me deze baardtrimmer nadat mijn oude het niet meer deed. Het apparaat ligt makkelijk in de hand, het is ook geen zwaar ding. Het werkt heel simpel, je kan de lengte zeer makkelijk instellen en de kammetjes zijn makkelijk te bevestigen. Daarnaast werkt het prima voor mijn zware baard, wat nogal eens een probleem is bij goedkopere baardtrimmers waarbij een en ander snel kapot gaat. Bij gebrek aan een stopcontact in de badkamer moet ik hem wel eerst opladen, maar dan gaat de batterij ook wel een paar beurten mee. Het opvangen van de haren is een handige feature, al vangt het niet alle haren op. Het geeft minder rommel. Het apparaat is ook makkelijk schoon te maken, wat ik persoonlijk belangrijk vind. Kortom, hij voldoet prima aan mijn verwachtingen. Prima apparaat voor een prima prijs.

Pluspunten

• makkelijk hanteerbaar
  • ligt prettig in de hand

Minpunten

• vangt niet alle haartjes op

Mellie21 16-11-2019

Babyliss baardtrimmer

Geschreven voor: BaByliss T831E

Ik heb deze baardtrimmer door mijn vriend laten testen,
Wat hij wel leuk vondt!
Het was heel mooi verpakt toen ik het toekreeg en ook alles zat er heel mooi in.
De kwaliteit lijkt op het eerste zicht heel goed , voorlopig heb ik hierover niet veel te zeggen want het is zeer goed!
Ook is het heel gemakkelijk te gebruiken, alhoewel we het in het begin een beetje hebben zitten zoeken hoe het werkte maar alles was heel mooi uitgelegd in de handleiding die er bij zat.
Het is ook heel makkelijk te gebruiken zowel zonder kabel als zonder kabel en je kan het heel lang gebruiken vooraleer je het moet opladen .
Er zit ook een makkelijk opzet stukje erbij.

Mijn vriend is er alvast tevreden over!!

Pluspunten

• Draadloos gebruikbaar
  • Lange gebruiksduur
  • Kwaliteit uitstekend

Minpunten

• Gebruiksaanwijzing