BaByliss For Men E867E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss For Men E867E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

JohnD1960 21-01-2015
Geschreven voor: BaByliss For Men E867E

handig instelbaar apparaat. goed schoon te houden. fijn dat er ook een losse scheerkop bij zit.
wat betreft het opladen: het apparaat heeft een rood lampje tijdens opladen. je zou verwachten dat dit groen wordt als het volledig is opgeladen. dit heb ik nog niet gezien, het blijft rood. Niet handig.
voor de rest een fijn apparaat

bjornkellerman 02-12-2013
Geschreven voor: BaByliss For Men E867E

Ik vind de beweegbare kop er handig, hij stuurt je zelf in de goede richting en vind het gebruiksgemak erg fijn. Het enige nadeel is dat het apparaat niet onder de douche te gebruiken is, met schoonmaken is dit ook lastig want hij is niet bestand tegen water. Voor de rest ben ik erg blij met deze aankoop

max1984 27-11-2013
Geschreven voor: BaByliss For Men E867E

+ punten veel verschillende standen om te trimmen zodat je een 3a4 dagen baard kan laten staan.

- punt het (glad)scheren doe ik er niet mee omdat het na mijn idee niet glad genoeg is, dus naast de trimmer gebruik ik nog wel mesjes omglad te scheren.
Al met al een goeie aankoop

Twinico 13-11-2012
Geschreven voor: BaByliss For Men E867E

De beweegbare kop is echt een waardeloos idee. Die moest ik even vastzetten met een stukje ducktape en dan is het best een goede trimmer. Achteraf had ik natuurlijk wel liever de goedkopere versie gekocht zonder beweegbare kop. Die beweegbare kop leekt een goed idee in de winkel maar het werkt in de praktijk gewoon niet. Worden nieuwe modellen tegenwoordig nog wel getest door echte mensen vraag ik mij wel eens af....

Scheer resultaat met ducktape is prima. Zonder ducktape doet ie eigenlijk bijna niks.