De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss BG120E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Joost 18-11-2019

Even wennen

Geschreven voor: BaByliss BG120E

Deze bodygroomer is even wennen in gebruik.
De tondeuse zit aan beide zijdes met in het midden het scheer gebeuren. Voordat je enigszins doorhebt hoe je beide normaal kan gebruiken heb je toch wel de nodige krasjes op de huid.
Als je eenmaal doorhebt hoe hij werkt is het zeker een perfecte bodygroomer. Zeker omdat je hem ook gewoon onder de douche kan gebruiken

• Makkelijk te reinigen
  • Losse opzetstukken
  • Nat en droog te gebruiken

Minpunten

• Handigheid krijgen voor goed resultaat

Jeroen21 09-11-2019

Zeer nette machine voor prijs

Geschreven voor: BaByliss BG120E

Ik ben tevreden over de machine. Hij werkt goed onder de douche (hetgeen ik niet had verwacht voor de prijs). Hoewel ik tevreden ben had ik wel verwacht dat de haren sneller weg zouden gaan. Dat omdat dat ook het doel is van het apparaat. Maar als je eenmaal gewend bent om heen en weer te bewegen dat werkt het uitstekend. De opzetborstels gebruik ik niet (want ik wil kaal). Al met al een goede machine die ik zeker aanbeveel.

Pluspunten

• Prijs
  • Gemakkelijk haren verwijderen onder douche

RonaldGerrits 08-11-2019

Goede accuduur, niet handig onder de douche

Geschreven voor: BaByliss BG120E

Ik heb dit product 3 weken lang in gebruik. Wat mij opvalt is dat het apparaat buiten de douche zijn werk goed doet, maar zodra je hem onder de douche meeneemt (wat wel kan, want hij is waterdicht) dan merk je toch dat het apparaat onder de douche niet kan doen wat hij zou moeten doen. Dus gebruik onder de douche is een afrader. Als je hem dan buiten de douche gebruikt, hoe bevalt hij dan? Nou opzicht bevalt hij wel goed, maar wat ik een minpunt vind van dit apparaat is dat aan beide kanten mesjes zitten om te trimmen, je kan beide toch niet tegelijk gebruiken, dus waarom ze erop zitten, geen idee. En soms storen ze ook een beetje als je gebruik maakt van het scheren, dan kan het zijn dat de mesjes ander haar dat in de buurt zit wegscheren. Daarnaast vind ik het ook erg lastig om het apparaat schoon te maken. Haren blijven vaak achter. Het grootste pluspunt is de lange accuduur, daarentegen moet je hem wel op tijd opladen, want je kan hem niet snelladen.

Pluspunten

• meerdere opzetstukken
  • lange accuduur

Minpunten

• lastig schoonmaken
  • werkt niet onder de douche
  • scheermesjes aan beide kanten