De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss T811E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Nestor 27-11-2019

Prima trimmer die goed z'n werk doet

Geschreven voor: BaByliss T811E

Deze trimmer doet z'n werk uitstekend. Product houdt lekker vast, trimmen gaat soepel. Messen zijn goed scherp, wat resulteert dat de haren niet bijv. vastzitten of uit je baard getrokken worden. Als je het kapje eraf haalt kun je neklijn goed definiëren en ook de randen van je baard kun je goed bijwerken. Instellen van de trimstand werkt goed. Je moet alleen wel even weten hoe je het kapje eraf kan halen.
Er zit een opvangbakje bij voor de haren. Dit is een leuke toevoeging, maar werkt niet helemaal. Niet alle haren worden opgevangen (wat overigens ook in de beschrijving van de trimmer staat), maar als het bakje vol is en je van boven naar onder scheert, leegt het bakje zich automatisch wat niet echt fijn is. Wellicht is het mogelijk dat als je de trimmer omkeert er bijv. een klepje voor klapt zodat de haren niet op de grond vallen.
Verder is het een degelijke trimmer die zijn werk goed doet! Aanrader.

Pluspunten

• Scherpe messen
  • Houdt prima vast
  • Dicht op de huid trimmen

Minpunten

• Haaropvangbakje vangt niet alles op
  • Haaropvangbakje leegt zichzelf

Ronald1990 22-11-2019

Gunstige Baardtrimmer

Geschreven voor: BaByliss T811E

Ik heb deze baardtrimmer ongeveer een maand geleden mogen ontvangen en tot zover bevalt hij mij onwijs goed. Waar ik daadwerkelijk echt tevreden over ben is de gemakkelijkheid qua afstellen van de lengte. Ook vind ik het opvangbakje erg handig heb nu minder haren in de wasbak liggen dan met mijn andere baardtrimmer. De geslepen messen zorgen daadwerkelijk voor een sneller en beter resultaat. Ook de batterij duur is goed en werkt lang ik ben een week op vakantie gegaan en was de oplader vergeten maar hij heeft me niet in de steek gelaten de dagen dat er geen oplader aanwezig was. Ook maakt ie minder herrie dan mijn vorige trimmer. kort om de baardtrimmer doet wat ie moet doen! En ik ben er zeer tevreden over! Mocht u opzoek zijn naar een baardtrimmer dan raad ik u deze zeker aan qua prijs en kwaliteitsverhouding zeker een prima geschikte aankoop

Pluspunten

• Opvangbakje
  • Geslepen messen
  • Batterij duur

Kees43 22-11-2019

Goede trimmer, helaas niet voor onder de douche

Geschreven voor: BaByliss T811E

De BaBylissMEN Beard Trim (T811E) ligt lekker in de hand en is goed bestuurbaar. Door de scherpe mesjes voelt het niet alsof de haren 1 voor 1 geëpileerd worden en is het rond de gevoelige delen van de huid b.v rond de adamsappel redelijk comfortabel trimmen. Overige voordelen:
* zeer kort trimmen mogelijk
* makkelijk schoon te maken

Grootste nadeel:
* gebruik onder de douche niet mogelijk. Dit vind ik jammer, omdat ik mijn baard het liefst onder de douche trim.

Pluspunten

• Kort trimmen mogelijk
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Niet geschikt voor onder de douche
  • Opvangbakje aan de kleine kant

ronald 19-11-2019

Handige baard trimmer

Geschreven voor: BaByliss T811E

De BaByliss baardtrimmer heb ik nu 3 weken getest en hij bevalt mij goed. Waar ik zeer over te spreken ben is de accu duur en het haar opvang gedeelte. De trimmer heb ik na deze 3 weken nog geen een keer hoeven op te laden. Ik gebruik hem toch 2 keer in de week voor mijn korte baard. Omdat ik dus een korte baard heb is de grootte van het opvangbakje voor de haartjes voor mij voldoende. Het opvangen van de haartjes werkt bij mij zeer goed. Bij mijn andere trimmer lag de gehele wastafel vol met haar. Dit is met deze trimmer vele malen minder. Ook gebruik ik hem tevens voor het scheren van mijn wenkbrauwen. Dit gaat natuurlijk heel vlot omdat je de scheerlengte dmv een draaiwiel nauwkeurig kan afstellen. Verder maakt deze trimmer ook weinig lawaai vergeleken met mijn andere trimmer. Ik zou deze trimmer persoonlijk kopen.

Pluspunten

• opvang gedeelte haartjes
  • lange accu duur/tijd

Minpunten

• oplaadsnoer niet te gebruiken als netsnoer

Ruud2468 18-11-2019

Fijne trimmer

Geschreven voor: BaByliss T811E

Fijne compacte trimmer. Erg eenvoudig in te stellen op de gewenste lengte. Bij een bijna dagelijkse beurt hoef ik maar 1x over mijn baard heen te gaan voor de gewenste lengte. 90% van de haartjes belanden in het opvangbakje. Geen direct contact met de huid wat voor minder irritatie zorgt.

Pluspunten

• compact
  • meerdere lengtes
  • draadloos

Quvaja 14-11-2019

Prima trimmer

Geschreven voor: BaByliss T811E

De trimmer is een prima trimmer. Hij werkt goed, je kan hem opladen en gaat dan lang mee. Eenvoudig met een draaiknop naar verschillende standen te schakelen. Voor ieder gewenste lengte baard. Zelf heb ik hem op stand 4 gebruikt. Voor mij een goede lengte. Werkt makkelijk en het disign is mooi. Ligt makkelijk in de hand. Er zit een handig opvang bakje bij. Alleen jammer dat niet alle haartjes in het bakje vallen. De trimmer werkt niet heel snel, daardoor pakt hij niet in één keer alle haartjes. Misschien ook vanwege mijn zware baardgroei. Wel handig en goed werkend is dat je het kapje van de trimmer eraf kan halen en heel goed je contouren kan bijhouden.

Pluspunten

• Makkelijk je contouren bijhouden
  • Ligt handig in de hand
  • Handig opvang bakje

Minpunten

• Trimt niet snel
  • Pakt niet alle haartjes

Zusterrie 12-11-2019

Een alledaagse trimmer

Babybliss:

Mijn verwachting was een opvangbakje waar veel van het geschoren haar zou worden opgevangen. Nu is dat niet zo. Bakje is erg klein.

Het design is mooi en ligt lekker in de hand. Hij lijkt iets groter dan mijn voorgaande trimmers
De babybliss trimmer is zeer gemakkelijk in gebruik. Door de eenvoud van de knoppen. Aan en uit en een draaiknop om de standen in te stellen. Dit om de juiste lengte te bepalen. Wel moet je deze handmatig met lichte druk naar beneden duwen om de lengte weer te verkleinen.
Als de baard iets langer is dan werkt het opvangbakje al niet meer. Deze is echt voor minimale opvang en voldoet dus echt niet aan die 60%. Dat vangt het waarschijnlijk op als je niet trimt.
Het product werkt voor mijn gevoel niet sneller dan andere trimmers. Qua comfort is hij net iets comfortabeler. Je merkt hier dan ook het gemak van de mesjes.
De batterij gaat lekker lang mee, je kan hem een uur draadloos gebruiken en het opladen duurt een nachtje. Het feit dat je hem draadloos kan gebruiken is fijn maar tegenwoordig geen uitzondering meer.

Pluspunten

• Beweegt zich soepel over de baard
  • Gaat lang mee

Minpunten

• Opvangbakje erg klein
  • Weinig onderscheid met andere trimmers

Jan Z 11-11-2019

Een goede baardtrimmer

Geschreven voor: BaByliss T811E

De BaBylissMEN Beard Trim (T811E) baardtrimmer heb ik nu een week of 3 in huis.
De baardtrimmer heeft een slanke, krachtige en moderne uitstraling en heeft razend scherpe mesjes.
Opladen duurt even ongeveer 8 uur maar hij gaat dan ook een 60 minuten draadloos mee, wel zo handig .
De roestvrij stalen mesjes zijn eenvoudig uit te nemen en deze kan je dan goed afspoelen onder de kraam.
Er is een mini opvangbakje die een groot gedeelte van de afgeschoren haren opvangt en deze kan je dan loshalen om het bakje te legen en met het mee geleverde kwastje schoon te borstelen.
Met de 21 standen en halve standen kan je nauwkeurig de lengte van de baardharen in stellen.
Deze stand blijft ook tijdens het gebruik op de ingestelde diepte staan zodat de haarlengte over al even lang is.
Een minpuntje is wel dat de trimmer niet gebruikt kan worden onder de douche, echter dat wist ik alvorens deze baard trimmer aan te schaffen.
Weet je, voor de prijs van de BabylissMEN, krijg je een goede scherpe trimmer, die zijn werk goed aan kan, en een net baardje laat staan.

Wiebe 11-11-2019

Shave and behave

Geschreven voor: BaByliss T811E

Een baardtrimmer! En op zich een hele goede. Hij is scherp en na meerdere scheerbeurten lijkt de accu (de trimmer is namelijk draadloos wat toch wel een must is) nog steeds goed mee te gaan. Altijd natuurlijk de vraag hoe dat op de langere termijn is. Uiterlijk van het apparaat hecht ik niet zoveel waarde aan maar ik veronderstel dat het volstaat. Ik vind het wat goedkoop aanvoelen maar uiteindelijk draait het natuurlijk om de performance en daar heb ik hem niet op echte manco's kunnen betrappen. Ik zou dit apparaat zeker kunnen aanraden. Vooral aan mensen die een trimmertje gebruiken op hun scheerapparaat dan ga je er wel flink op vooruit!

Pluspunten

• Scherp
  • Accuduur

Minpunten

• Gevoelsmatig lijkt hij wat kwetsbaar