Philips QS6160/32OP

BaByliss For Men SH510E

Werkt op batterijen
BaByliss For Men SH510E

KGK72 02-01-2013 Product paar weken in bezit

Good costs-saver if you want to cut spendings on barber maintaining your beard. just 5 minutes and you ready to go back to office after Christmas break.

But it's not 100% convenient in creating your new style, especially when use short precision trimmer. One wrong movement can damage new line you need to create on your face and it's quite hard to do a symmetrical lines staying in front of mirror.

Brix86 21-12-2012 Product paar dagen in bezit

Een product met veel eigenschappen en personaliseringen. Opzetstukken in verschillende formaten zijn elk nog eens met 10 standen van de trimmer in te stellen. De roteerbare trimkop maakt het mogelijk om ook de kleinere wat preciezere trimacties uit te voeren.

Voor mij een mooi en sterk product die aan al mijn wensen voldoet

Tarmeon 19-12-2012 Product paar dagen in bezit

Bij apparaten zijn design en gebruiksgemak belangrijk. Dat is iets wat bij Philips wel goed zit. In het geval van een een goed scheerapparaat of trimmer draait het vooral om prestatie.
In het geval van de Styleshaver is dat erg goed. De lengte is gemakkelijk in te stellen en werkt erg nauwkeurig. Zelfs op de kaaklijn worden de haartjes precies op de ingestelde lengte afgeschoren. De tondeuse is goed scherp en scheert bij één beweging perfect de haartjes af zonder dat je er iets van voelt. De mini tondeuse aan de andere kant van de kop is gemakkelijk voor accenten en is net zo scherp. Aan de andere kant van het apparaat zit een scheerkop zodat je geen los scheerapparaat nodig hebt. Deze scheert goed en trekt de haartjes niet uit je huid. Het is duidelijk te zien dat de scheerkop is bedoelt voor grote opervlakken maar is vanwege zijn ronde zijkanten ook geschikt voor detailwerk. De laadtijd van het apparaat is zeer goed. Eén uur laadtijd resulteerd in vijftig minuten gebruik. Bij het apparaat wordt en stijlvolle houder geleverd waarin het apparaat opgeladen kan worden. Daarnaast zijn er nog accessoires bij geleverd om het apparaat te onderhouden. Het belangrijkste onderhoud is het regelmatig afspoelen met water. Voor de diepere reiniging wordt een borsteltje meegeleverd.

Al met al heel tevreden over de Styleshaver van Philips. Het apparaat is mooi en gemakkelijk in gebruik. Het trimmen is super makkelijk en het resultaat is erg goed. Het scheren gaat prima en daarnaast zitten er nog een hoop andere handigheidjes in, zoals een lock-functie voor op reis. Als ik het apparaat een cijfer zou moeten geven wordt het een dikke negen. Zeker een aanrader.

Gert030 15-12-2012 Product paar dagen in bezit

Okee, allereerst: dit apparaat is groooot! Hij ziet er heel slank en mooi ontworpen uit, maar mijn SensoTouch 3D scheerapparaat lijkt een dwerg naast dit joekel. Door de vrij schuine standaard past'ie ook niet op het plankje onder mijn badkamerspiegel.

Maar, en daar gaat het uiteindelijk natuurlijk om, wat is dit een fijne trimmer! Allereerst werkt'ie veel beter dan de trimmers die ik hiervoor heb gehad. Zowel de precisietrimmer als de trimmer-met-kam zijn veel steviger en effectiever, en laten een minder ruw gevoel achter.

Extra handig voor op reis is dat de achterkant van de trimmer ook een scheerapparaat is. Dat scheelt de vertrouwde SensoTouch meenemen. Tuurlijk, dit scheerapparaat is niet zo goed als de drie keer duurderde SensoTouch, maar zeker voor een paar weken op reis bijhouden meer dan voldoende. Een reistasje wordt door Philips meegeleverd, en da's natuurlijk ook handig.

Kortom: groot maar kwalitatief uitstekende trimmer! Warm aanbevolen.