Logitech Harmony Elite - Reviews

Jois 31-12-2017

Degelijk product

De afstandbediening voelt goed en degelijk aan, de knoppen werken perfect. Het is wel een gevoelig apparaat je drukt bij het oppakken gemakkelijk een niet gewenste functie in. Het programmeren gaat na de eerste dag al redelijk. Ik heb nog een probleem dat het omschakelen van de ene activiteit naar de andere vreemde dingen gebeuren. Dit moet ik nog verder onderzoeken, mogelijk komt het omdat ik een bestaande activiteit heb omgebouwd naar een toepassing die ik nodig had. voorlopig even goed beoordeeld maar ik heb het gevoel dat dit wel uitstekend gaat worden.

Pluspunten

• degelijkheid
  • bluetooth

Minpunten

• afstandbediening gevoelig met oppakken
Geschreven voor: Logitech Harmony Elite
Jois 21-04-2018

ik heb het apparaat nu een tijdje in gebruik. Ik vind het een zeer gebruiksonvriendelijk apparaat. Het lijkt er op dat de communicatie een richting op gaat vanuit de Harmony. De Harmony ziet dus niet wanneer een ingang is gewijzigd door het aangesloten apparaat. Waarschijnlijk wordt dit veroorzaakt doordat apparaten steeds slimmer worden en zelf kijken naar welke apparatuur waar is aangesloten. Het overschakelen van de ene naar de andere activiteit werkt nog steeds niet soepel. De Harmony ziet bijvoorbeeld ook niet of een apparaat met de hand is ingeschakeld waardoor het hele programma niet meer functioneert. Bijvoorbeeld wanneer de tv met de in knop is aangezet en je activeert de activiteit tv kijken met de Harmony schakelt deze de decoder en de geluidsinstallatie in maar schakelt de tv uit. tot nu toe vind ik het geen succes.