Logitech Harmony Hub

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Logitech Harmony Hub op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marc 26-09-2018

Top in combinatie met de Google Home.

Geschreven voor: Logitech Harmony Hub

Product ziet er goed uit en je krijg een extended er gratis bij om het signaal te vergroten. App is makkelijk in te stellen. Heb me Samsung tv, een domme receiver van Yamaha en me Horizon box gekoppeld. Deze zet hij automatisch op de juiste input en kan je gelijk beginnen met tv kijken of een film kijken. Handigste vond ik wel het koppelen van je Google Home account zodat je kan zeggen Het Google, turn on my TV en alles gaat dan aan.

Pluspunten

• Google Home
  • Domoticz
  • Philips Hue

Minpunten

• App
  • Prijs misschien?

KDam 12-05-2018

In potentie prachtig, in de praktijk vol kinderziektes.

Geschreven voor: Logitech Harmony Hub

Wat een briljant stukje techniek die in feite bijna het gehele huis aan zou moeten kunnen sturen! Helaas echter werkt het zeer matig door grote ontwerpfouten in met name de software... Favorietenlijst werkt niet goed (volgorde verkeerd en niet aan te passen), Playstation aansturen werkt onhandig (inschakelen kan niet dankzij beperking Sony. Dat is vervelend maar niets aan te doen - echter het ontbreken van een annuleren optie bij de vraag om de Playstation dan handmatig te starten is een bizarre tekortkoming!), Telefoon op 5Ghz Wifi? Dan kan deze de hub niet vinden op hetzelfde netwerk aangezien die enkel op 2.4 GHz kan (volgens Logitech kan dat niet anders - dat is echter technisch bezien totale onzin - het is immers één enkel netwerk). Vele klachten ingediend bij de klantenservice, krijg enkel verwijzingen naar de FAQ waarop ik de klantenservice moet uitleggen hoe hun eigen appraat werkt en wat er niet werkt. En dan is telkens het antwoord dat het inderdaad onhandig is maar dat ze er niks aan kunnen veranderen. Voor dit geld had ik heel veel meer verwacht. Altijd groot fan geweest van de Logitech Harmony serie... Maar na deze ervaring denk ik dat dit de laatste keer is dat ik voor dit merk kies. Wat een trieste vertoning!

Minpunten

• Prijzig
  • Matige kwaliteit
  • Kinderziektes