Logitech Harmony Hub - Reviews

• Slecht

KDam 12-05-2018

In potentie prachtig, in de praktijk vol kinderziektes.

Wat een briljant stukje techniek die in feite bijna het gehele huis aan zou moeten kunnen sturen! Helaas echter werkt het zeer matig door grote ontwerpfouten in met name de software... Favorietenlijst werkt niet goed (volgorde verkeerd en niet aan te passen), Playstation aansturen werkt onhandig (inschakelen kan niet dankzij beperking Sony. Dat is vervelend maar niets aan te doen - echter het ontbreken van een annuleren optie bij de vraag om de Playstation dan handmatig te starten is een bizarre tekortkoming!), Telefoon op 5Ghz Wifi? Dan kan deze de hub niet vinden op hetzelfde netwerk aangezien die enkel op 2.4 GHz kan (volgens Logitech kan dat niet anders - dat is echter technisch bezien totale onzin - het is immers één enkel netwerk). Vele klachten ingediend bij de klantenservice, krijg enkel verwijzingen naar de FAQ waarop ik de klantenservice moet uitleggen hoe hun eigen appraat werkt en wat er niet werkt. En dan is telkens het antwoord dat het inderdaad onhandig is maar dat ze er niks aan kunnen veranderen. Voor dit geld had ik heel veel meer verwacht. Altijd groot fan geweest van de Logitech Harmony serie... Maar na deze ervaring denk ik dat dit de laatste keer is dat ik voor dit merk kies. Wat een trieste vertoning!

Minpunten

• Prijzig
  • Matige kwaliteit
  • Kinderziektes
Geschreven voor: Logitech Harmony Hub