De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Severin SA 2962 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

ronbadminton 08-10-2011
Geschreven voor: Severin SA 2962

Veel goede reviews gelezen en daarom aangeschaft. Goed: apparaat met 3 verwisselbare platen voor weinig geld. Niet goed: groene controlelampje nauwelijks zichtbaar. Open-dicht handgreep wordt erg heet. Apparaat blijft stinken en walmen ondanks exact volgen van de gebruiksaanwijzing. Hetzelfde al meegemaakt bij een Bestron apparaat! Terwijl een simpel apparaat van Princess (10 euro!)feilloos werkt, niet stinkt en koude handgrepen houdt. Ik ben erg teleurgesteld in het Severin tosti-apparaat.

ConsuMens 05-07-2013

Ik had deze exact hetzelfde maar dan van het merk Princess (met overigens 2 verwisselbare platen) en die gingen (2x!) na amper 1 jaar kapot! Hij werd dan gewoon niet meer heet genoeg of 1 plaat werd helemaal niet warm.
Maw; voor levensduur een 2!