Domo DO9055C sandwich maker - Reviews

Platen geschikt voor
tosti

4,7

meulenhof 07-08-2016
  • Product jaar of meer in bezit

na ruim 2 jaar kapot

4,3
Het gebruikersgemak was redelijk tot goed, iets te klein. Maar na 2 jaar is het apparaat kapot, toch snel. Maar op zoek naar een goedkoper exemplaar, gezien de korte levensduur is een duurder apparaat geen optie meer. Is mijn algemene ervaring met tostiapparaten, wafelmakers en fritures. De duurdere apparaten gaan ook snel kapot, vaak net na de garantie. En als het binnen de garantie valt vinden ze wel iets waardoor het jouw schuld is. Ga voortaan voor de goedkopere merken, gaan ook maar 2 tot 3 jaar mee, maar ze kosten weinig en dan houd je er gewoon rekening mee.
Geschreven voor: Domo DO9055C sandwich maker

Stephanie 21-05-2017

Hier juist zelfde na twee jaar werkt in eens niet meer vond juist zo makkelijk en fijn om te gebruiken 😔

meulenhof 21-05-2014

Algemeen:
Enigszins teleurstellend.

Negatief:
- Klein formaat, met name bij tosti's moet je de helft van het brood wegsnijden zodat het past. Je moet dus eigenlijk vierkant casinobrood gebruiken.
- Ook nadelig vind ik het ontbreken van de aan/uit knop. Je moet dus elke keer de stekker eruit halen.

Positief:
+ Leuke vormgeving
+ De werking is prima. Wafels in 5 minuten mooi goudbruin en gaar.
Geschreven voor: Domo DO9055C sandwich maker