Philips HD2383 - Reviews

Verwisselbare platen
Platen geschikt voor
tosti
Handgreep met vergrendeling

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

6,5

GertieLinsssen 09-02-2012 Product paar dagen in bezit

4,7
Heb het tosti ijzer nu sinds 2 weken in mijn bezit, is een degelijk apparaat daar is niets op aan te merken.
Maar het maken van een tosti die niet aan de platen blijft kleven is onmogelijk. Alles geprobeerd, invetten, niet invetten, echter zonder resultaat. Tosti maken duurt 4 minuten, het ijzer daarna schoonmaken en alle resten verwijderen 20 minuten. Vreselijk.
We maken de tosti's nu met bakpapier op de platen, dat is de enige oplossing.

STUDIO007 10-10-2011

Mooi ontwerp en doeltreffend waarvoor het bedoeld is

- mooi ontwerp
- voldoende doeltreffend
- mooi inox frame, past bij al onze andere toestellen van Philips uit de Essentials - line.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

jansm05 18-12-2010 Product kwartaal in bezit

Apparaat gekocht, omdat het goed uit een Duitse test kwam. Het valt echter erg tegen en dat komt vooral doordat de kaas van de tosti's werkelijk overal tussen loopt en zelfs aan de onderkant van het apparaat komt te zitten. Verder kunnen er alleen twee tosti's tegelijk in als je een klein formaat boterham gebruikt. De opbergmogelijkheid voor het snoet is wel handig. Conclusie: ik kan het apparaat niet aanraden

Carlo1966 06-10-2008 Product jaar of meer in bezit

5,3
Helaas komen er zwarte stukje van de bakplaten af. Ze zitten op het brood. Eerste jaar werkte apparaat goed. We hebben het netje met vochtige doek schoon gemaakt. Doordat zwarte loslaat (giftig?) is de levensduur beperkt. Ik koop deze niet weer.

Rubenski 08-06-2008 Product kwartaal in bezit

Zeer prettig tostiapparaat waar in huis al heel veel gebruik van is gemaakt. Met de juiste ingrediënten, maken wij heerlijke mooie tosti's klaar . Apparaat is zeker zijn geld waard!

Lub 20-10-2007 Product paar dagen in bezit

Degelijk apparaat,
mooie tosties, egaal bruin na 3,5 minuut.
Niet duur,
goedkoper in de winkel dan op internet.