Krups F DK4 42

Bekijk alle Tosti-ijzers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 23 reviews die zijn achtergelaten voor de Krups F DK4 42 op Kieskeurig.nl.

7,1

Anoniem 29-01-2014
  • Product jaar of meer in bezit

Wij hebben dit type van Krups nu al zeker 2 jaar in gebruik, en er zijn inmiddels 'tig' tosti's mee gemaakt. Heerlijk, heerlijk, heerlijk. Ik begrijp al die negatieve ervaringen eigenlijk niet zo goed, want als je dit apparaat normaal en naar behoren behandelt, is er niets aan de hand. Tosti's horen nu eenmaal gemaakt te worden van een formaat tosti-boterham, dus groter past er idd niet in, je hoort niet met boter in te smeren enz enz. Ook niet met scherpe voorwerpen, en echt niet met een laagje water. Gewoon met keukenrol afvegen en netjes wegzetten...en de volgende dag weer uit te kast halen.

Marc Veen 29-11-2011

4,7
Deze Krups twee jaar geleden gekocht naar aanleiding van de reviews hier. Wat een tegenvaller!
De vakken waar de boterhammen in liggen zijn qau hoogte net te klein zodat je je boterhammen moet inkorten. De diepte is ook aan de lage kant want om het te kunnen sluiten moet je nogal wat kracht uit oefenen. Dit resulteerde bij ons een een scheur in de onderzijde en recent tot het geheel afbreken van de sluiting. Ook de "anti aanbaklaag" is niet van al te beste kwaliteit. De gesmolten kaas brand er gewoon aan vast en is niet echt kras bestendig.
Al met al vonden wij dit niet het beste tostiapparaat wat we in huis hebben gehadt.

ibb 08-06-2011

7,3
Heb dit apparaat nu 3 jaar. Hij maakt heerlijke tosti's, mooi goudbruin, goede gesmolten kaas, niet plat. Aanbaklaag is nog prima, maar ik maak hem alleen schoon met keukenpapier. Als er wat aangekoekt is, doe er dan een laagje water in en laat het 10 min staan. Afvegen, klaar. Nooit met harde dingen erin. Overigens gebruik ik nooit boter ofzo, misschien scheelt dat?

Apparaat gaat wat moeilijk dicht, en er zit geen timer op. Er ging vrij makkelijke een hoekje van de plastic buitenkant af, dus je moet er wel rustig mee omgaan.

D13H4rdNL 08-02-2011
  • Product kwartaal in bezit

Wat mij betreft de enige tosti-apparaat dat een lekker bruine tosti kan afleveren!!
Dikke problemen met de anti aanbak laag. Van alles geprobeerd, zelfs een nieuwe gekocht en ............ het ligt aan de boter, niet de anti-aanbak laag!
Stop met het gebruik van Becel Pro-activ voor dit apparaat. Je krijgt de tosti's er echt niet meer uit. Succes

henk van winkel 13-11-2010

Onze vorige was eenzelfde apparaat. De sluiting was al snel kapot. We zijn er niet heel voorzichtig mee omgegaan bij het verwijderen van aanbaksels. Dus: krassen op de bakplaten. Ik ben naar een nieuwe gaan kijken bij de Harense Smid hier in Tilburg. Daar was dit model het enige 'normale' tosti-ijzer, en bovendien het mooist vormgegeven. Maar wat een spijt, dit apparaat heeft zo te oordelen een nòg slechtere anti-aanbaklaag dan onze vorige. Steeds gedoe, ondanks invetten. NIET aanbevolen.

boterhambakker 03-06-2010
  • Product half jaar in bezit

De anti-aanbaklaag is duidelijk het zwakke punt van dit apparaat. Al na enkele weken begon het aanbakfestijn ondanks zorgvuldige behandeling en het insmeren van beide zijden van de boterhammetjes met boter.
Ik zeg: niet doen.

Dead Joe 03-05-2010
  • Product jaar of meer in bezit

Ruim drie jaar geleden gekocht en nu zit er een zwakke plek in het snoer. Precies op de plek waar 't geklemd kan worden in het apparaat (voordat je het wegzet). Advies dus aan nieuwe gebruikers: het snoer niet hiertussen klemmen. Ik zal het snoer/de kabel binnenkort wel moeten vervangen (als dat lukt).

Dennis6606 11-03-2010

Na reviews hier gelezen te hebben dit apparaat besteld. Precies de instrukties opgevolgd;de eerste keer insmeren met olie en goed heet laten worden. Helaas heb ik moeten constateren dat dit tosti-apparaat zo goed als niet schoon te houden is. De anti-aanbaklaag lijkt een beetje ruw te zijn waardoor de resten van de baksels en niet helemaal af te krijgen zijn. Na een paar weken aangeklungeld te hebben besloten toch maar een andere te bestellen, dit ding is dus helemaal waardeloos wat mij betreft.

Nonna 09-03-2010
  • Product kwartaal in bezit

5,7
Gisteren dacht ik een lekkere tosti te gaan maken en pakte het tostiapparaat uit de kast. Ik had hem vast bij het handvat. Per ongeluk kwam ik tegen de vergrendelingsclip aan waardoor het apparaat openklapte en op de grond viel. Nu is het scharnier stuk en werkt hij niet meer.

Krups geeft aan dat ik het apparaat kan opsturen maar ze konden me niet vertellen of het probleem kosteloos zou worden verholpen.

Het verbaast me dat niemand dit eerder heeft meegemaakt.

lysa123 31-01-2010

Mooi apparaat, maar doet het niet beter dan mijn vorige apparaten die meer dan de helft goedkoper waren. De tosti's worden net zo plat en er is ook niet meer ruimte voor grotere sneden brood.

subsonic 28-12-2009

5,7
fijn apparaat half jaar in bezit maar nu breekt zo maar het klepje van de vergrendeling af hopelijk valt dit wel onder garantie

An1202 21-12-2009
  • Product maand in bezit

Ik heb er ook eentje en ik moet zeggen dat hij hele lekkere tosti's bakt.
Ik heb hem nog maar 2 maanden en nu is er aan de voorkant al van het klepje zegmar om dicht te doen, iets afgebroken zodat ik hem niet meer dicht krijg, (is gewoon weggesmolten) Dat is dus echt jammer.

bibi-72 11-11-2009
  • Product half jaar in bezit

Wij zijn echte tosti fanaten en hebben in de loop der jaren 4 tosti apparaten gehad, maar dit is de beste tot nu toe !
De tosti's zijn veel sneller klaar dan we gewend waren,ze zijn lekker heet, de kaas is goed gesmolten, de tosti's worden niet platgedrukt, de kaas kan niet uit de vormen lopen, er is ruimte voor grotere sneden brood en ook de kabel kan fijn op de achterkant van het apparaat opgeborgen worden.
Het apparaat zelf voelt degelijk aan, geen wankel scharnier en de anti-aanbaklaag houdt zeer goed tot nu toe.Er bakt niets aan en na het gebruik veeg ik de platen af met een droog stuk keukenpapier en schoon is het. Meer hoef je niet te doen.
We vinden het allemaal een geweldig apparaat, deze hadden we jaren eerder moeten hebben! Nu maar hopen dat ook de levensduur goed is!

TOSTI-KING 02-10-2009

Heb het apparaat nu ongeveer een half jaar,
ik ben een groot tosti fan.
en dit is wel een aanrader!
Mooie krokante broodjes, niet platgedrukt (heel belangrijk)
en makkelijk schoon te maken!!
TOP dus

anja2 04-10-2008
  • Product jaar of meer in bezit

na anderhalf jaar is ie dus kapot. de lampjes branden nog wel maar de platen worden niet meer warm.
veroorzaakte nog kortsluiting ook.

dus, duurzaamheid is niet best. Jammer, want we hebben het apparaat veel gebruikt en maakte prima tosti's.
nu toch maar weer op zoek naar een ander merk.

bea1972 05-09-2008

Prima apparaat, in tegenstelling tot andere reviews worden de tosti's bij mij gloeiend heet en snel bruin.
De kaas kan niet uit het apparaat lopen en de platen zijn heel gemakkelijk schoon te maken. Het apparaat heeft geen extra platen dus je kunt er alleen tosti's of sandwiches mee maken, maar dat is nu juist waarvoor ik het gekocht heb.

Andyyy 19-07-2008
  • Product half jaar in bezit

Na het lezen van deze reviews vind ik het merkwaardig dat nergens mijn ervaring ermee vermeld staat, nl dat na +/- een half jaar de anti-aanbaklaag al dermate aangetast was dat ik hem uit ergernis weggegooid heb en nu op zoek ben naar een beter apparaat.

wake up 24-06-2007

4,7
Heb de onderstaande beoordelingen gelezen, en moet zeggen dat ik zeer verbaasd ben over de positieve resultaten. Waar ik het wel over eens ben, is het formaat en het uiterlijk. Grote sneeën brood geen probleem en hij ziet er goed uit. Maar om nou te zeggen dat ie doet wat ie moet doen, NEE, het brood wordt maar een beetje warm en de kaas smelt net maar het houdt niet over. Om nou te zeggen dat je hier tosti's mee kunt maken, nee, geen aanrader!!

klant100 01-05-2007
  • Product half jaar in bezit

In augustus 2006 heb ik ook zo een (voor mij) Tosti apparaat gekocht.. in dit geval in de winkel. Het is een zeer fraai apparaat maar helaas brak de sluiting spontaan af. Ik kan mijn bon niet vinden maar ben toch terug gegegaan. De winkelier kom mij dus niet helpen en ik heb het apparaat achter gelaten voor de prullebak.
Nu zoek ik opnieuw een tosti-apparaat maar weet nog niet wat..

Dit apparaat doet het e.a. zeer netjes alhoewel de tostis wat hard worden en ongelijkmatig.
Waarschijnlijk heb je dat bij de meeste tosti-ijzers. Ik wil de oudewetse tosti en niet zo een platgedrukt geval.

AD

Jim1967 16-04-2007

Mooi apparaat om te zien en makkelijk in het gebruik. Wij hopen dat er dit keer geen handvat afbreekt, zoals ook bij ons met het vorige apparaat (merkloos) gebeurd. Het is niet echt een tosti-apparaat, hij maakt sandwiches. Door de grote binnenruimte kunnen er flinke boterhammen in en loopt er niks uit.