HP Originele HP 44A zwarte LaserJet tonercartridge - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP Originele HP 44A zwarte LaserJet tonercartridge op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Jackie 30-09-2018

Goede kwaliteit wat weinig prints

De afdrukken zijn wel van goede kwaliteit. De cartridge is na 100 afdrukken van kleurplaten, dus niet geheel bedrukte paginas wel op.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Makkelijk te plaatsen

Minpunten

• Weinig prints

Emiel 04-09-2018

Snel verwisseld

Toner is snel omgewisseld nadat de oude op is. Wel aan de prijs. Ik hoop dat deze lang meegaat. Duidelijke instructie op de verpakking

Pluspunten

• Duidelijke instructies

Minpunten

• Hoge prijs

ThomasKLM 24-08-2018

Makkelijk in gebruik helaas wel te duur in mijn ogen

Makkelijk te vervangen toner, het aantal pagina's dat je er mee kan printen is top. Nu is dat waarschijnlijk bij iedere toner en printer tegenwoordig zo.
Wat mij wel erg opvalt is het feit dat de printjes er scherp uit komen, hij ontzettend snel is met printen (zal ook aan de printer liggen).

Pluspunten

• Snel in gebruik

Minpunten

• Erg prijzig

lislot 14-08-2018

Doet wat hij moet doen

De cartridge is makkelijk in de printer te plaatsen, kwestie van wat plakkertjes weghalen, inklikken en klaar! De verpakking geeft aan dat je er ongeveer 1000 prints mee kan maken. Dit controleren is wat lastig, maar als het er bij in de buurt komt vind ik het prima. De afdrukken zijn mooi haarscherp en goed zwart, ik ben er tevreden over.

Pluspunten

• Zeer makkelijk te plaatsen
  • 1000 prints, kan je even mee voort

Minpunten

• Aanschafprijs is niet heel goedkoop

ErwinH 13-08-2018
  • Product gekregen

Eenvoudig te plaatsen

Makkelijk te wisselen cartridge. Tevens retour mogelijkheid bijgesloten van de oude cartridge. Na het plaatsen van de nieuwe cartridge mooie printkwaliteit. Prijs voor zo'n cartridge valt me behoorlijk mee. wel grote prijsverschillen zichtbaar binnen verschillende sites

Pluspunten

• Eenvoudig te plaatsen
  • Goede printkwaliteit
  • Prijs kwaliteit uitstekend

Kiki 08-08-2018

Mooi compact

De eerste indruk is boven verwachting. Echt een mooi klein ding. Mooi strak design.
Ik heb hiervoor gekozen omdat we onze vorige printer te weinig gebruikten en daardoor de inkt steeds uitdroogde. Wéér 40 euro naar de maan, terwijl je niets gebruikt had. Ik las steeds vaker dat een inkjet dan uiteindelijk duurzamer (goedkoper) is. Omdat die dus niet uitdroogt en onbruikbaar wordt. Dat ik dan geen kleurenprints kan maken vind ik niet zo belangrijk.
Ik heb hem nog nauwelijks gebruikt, heb hem net enkele dagen dus over de kwaliteit van prints etc kan ik op dit moment nog weinig zinnigs zeggen. Wordt vervolgd.

Pluspunten

• Echt klein en compact
  • Mooi strak design

Minpunten

• Alleen zwart wit

Sabina88 07-08-2018

Goede toner

Zeer goede tonercartridge. Makkelijk te vervangen in de priner, veel afdrukken.
Zeer scherp en mooi zwart.

Gerbili 07-08-2018

Goed, maar niet goedkoop

Met deze toner heb je gegarandeerd een goed resultaat. Haarscherp, geen vlekken, duurzaam in gebruik.

Pluspunten

• Haarscherp
  • Geen vlekken
  • Toner kan gerecycled worden

Minpunten

• Prijs

Earlyh 04-08-2018

Haarscherp

De cartridge is zeer makkelijk te plaatsen in de printen. De afdrukken zijn haarscherp en zonder vlekken. Tevens is het bedrag van de cartridge in mijn ogen top, zeker gezien het aantal beloofde afdrukken.

Pluspunten

• Haarscherp
  • Eenvoudig te plaatsen
  • Groot bereik

Minpunten

• Geen kleur