BaByliss For Men E790E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss For Men E790E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

bilbil 03-12-2013
Geschreven voor: BaByliss For Men E790E

het gebruik is zeer vlot en vloeiend, het voelt als een professioneel in de hand, ik adviseer hem echt voor iedereen, ik gebruik hem voor mezelf en voor mijn twee zonen.

Omar117 02-12-2013
Geschreven voor: BaByliss For Men E790E

Goed product van Babyliss, kwaliteit. Het heeft enorm veel standjes en opties. Hij doet zijn werk goed, zit een goede motortje in. Enige storende feitjes:
- Oplader is niet van erg goede kwaliteit, nadat de accu vol is produceert deze een bijgeluid. Dit vind ik persoonlijk storend. - Het product is naar mijn weten niet bestendig tegen water. - Zoals eerder vermeld een extra stand tussen iets en niets is handig. Een zeer degelijk product en zeker 100x beter dan de concurrentie.

jeroen42389 02-12-2013
Geschreven voor: BaByliss For Men E790E

Hiervoor maakte ik gebruik van een Braun scheerapparaat, deze was niet geschikt voor het millimeteren van het hoofdhaar en heb hierop een BaByliss aangeschaft. Ik ben zeer tevreden over de resultaten, makkelijk in gebruik alleen erg jammer dat hij niet waterproof is. Ook bij het trimmen van de baard is hij een uitkomst!

rolandreinacher 02-12-2013
Geschreven voor: BaByliss For Men E790E

Deze tondeuse gekocht omdat de instelling haarlengte al standaard aanwezig is zonder daarvoor nog opzetkammen te moeten gebruiken (van 0 tot 3 mm). Ideaal voor mannen die de haren vrij kort willen houden. Enige nadeel is de batterij die vrij snel leeg loopt, je dient dus voor elke gebruiksbeurt eert de tondeuse op te laden.

Ronvanmeer 29-11-2013
Geschreven voor: BaByliss For Men E790E

Prima tondeuse, goed hanteerbaar omdat hij ook draadloos werkt. Het enige nadeel is als je em een paar weken niet gebruikt de batterij ontladen is.

MaTriX71 28-11-2013
Geschreven voor: BaByliss For Men E790E

Na een aantal tondeuses gebruikt te hebben hebben we nu eindelijk een degelijk apparaat. Deze blijft werken ook met de stroom erop en veel verschillende standen mijn man gebruikt hem ook om zijn baard ermee te trimmen.

Harry1982 27-11-2013
Geschreven voor: BaByliss For Men E790E

Na enkele goedkope tondeuse apparaten gebruikt te hebben, heb ik eindelijk een goed apparaat gevonden, die langer meegaat. Resultaat pakt altijd uit zoals ik het wil hebben, en het aantal verschillende kapjes geven genoeg mogelijkheden voor verschillende lengtes. Ik ben tevreden over het gebruiksgemak. Ook de degelijkheid van het gebruikte materiaal is prima in orde.

Arthur Cichonski 27-11-2013
Geschreven voor: BaByliss For Men E790E

Prima apparaat! accu gaat lang mee, dankzij de indicator goede inzicht over de levensduur.

zeker een aanrader.

boarderdaddy 27-11-2013
Geschreven voor: BaByliss For Men E790E

Ik gebruik deze tondeuse nu al weer ruim een half jaar. Hiervoor had ik een goedkopere tondeuse van een ander merk. Deze voelt veel degelijker en het resultaat is goed. Ben er zeer tevreden over. De accu heeft een goed uithoudingsvermogen.

tvuden 26-11-2013
Geschreven voor: BaByliss For Men E790E

Ik heb deze tondeuse nu een tijdje in gebruik en hij bevalt prima (het is mijn 1e tondeuse). Na het de eerste keer even uitvinden wat de fijnste kammetjes zijn, is het resultaat perfect.
Wanneer hij opgeladen is, gaat de accu behoorlijk lang mee. Het apparaat maakt geen overmatig geluid en ligt prima in de hand (niet te licht/zwaar).
Alles mooi op te bergen in het bijbehorende koffertje vol met diverse handige accessoires.
Ik heb tot nu toe totaal geen klachten over dit fijne apparaat !

memo83 26-11-2013
Geschreven voor: BaByliss For Men E790E

Dit is een redelijke tondeuse en ook zeker om de baard bij te houden, maar had er zeker meer van verwacht. Een pluspunt is dat er veel opzetstukken bij zitten en de tondeuse voelt degelijk aan. Een groot minpunt is dat de fijnafstelling aan de zijkant verschuift bij het gebruik waardoor je bij zeer kort haar zichtbaar verschil in lengte krijgt, dit is erg vervelend. Verder is een minpunt de accu, is wel snel opgeladen maar loopt erg snel leeg, ik snap er niets van, de gebruiksduur dat werd aangegeven wordt lange na niet behaald.

Joyce2780 25-11-2013
Geschreven voor: BaByliss For Men E790E

Dit is een goede tondeuse en ook zeker om de baard bij te houden. Het enig minpunt is de accu wij hebben een nieuwe gehad en deze vertoont wel de zelfde fouten. Is wel snel opgeladen maar loopt erg snel leeg. baard en haar in de zelfde oplaad beurt lukt net aan. Wel erg tevreden over de opties en bij behorende opzet stukken.

Tmooi 25-11-2013
Geschreven voor: BaByliss For Men E790E

Makkelijk apparaat, handig veel hulpstukken in een degelijke koffer waardoor handig alles op te bergen.
Laad snel op, duidelijk accu led weergave over de status van de accu lading en ook aan snoer te gebruiken.
Veel hulpstukken waardoor uitebreide keuze voor lengtes en handige oortrimmers waardoor altijd netjes resultaat.
3 mannen iin ons huishouden zijn blij met het apparaat.
Eerdere apparaten van andere merken gingen door veelvuldig gebruik snelstuk.
Deze BAbyliss geeft echt waar voor je geld, zeker een aanrader voor de regelmarige gebruiker.

GQDumas 25-11-2013
Geschreven voor: BaByliss For Men E790E

Heb bij BCC deze goede tondeuse gekocht. krachtig en efficiënt. Accu is snel opgeladen.Had eerst een Braun beard and head maar die is veel minder krachtig als de Babyliss E960E

Tennie 05-02-2013
Geschreven voor: BaByliss For Men E790E

Deze tondeuse heb ik nu een paar dagen in huis en een paar keer gebruikt.
Ik heb deze ook even uit elkaar gehaald, om te zien wat voor batterijen erin zitten (zie verderop).

Resultaat:
Het resultaat vergelijk ik met mijn voorganger, de HC 20 van Braun.
Deze Babyliss is werkelijk uitmuntend. Waar de HC 20 nog een zwerver look achterliet op mijn gezicht en hoofd, zo laat dit apparaat de haartjes op alle standen mooi en egaal achter.

Mogelijkheden:
Het is eigenlijk niet normaal hoeveel standen dit apparaat kent en hoeveel attributen erbij zitten.
Zonder opzetstukjes kan deze al op 4 verschillende standen kort scheren, met nog een extra opzetstuk van 5 standen kan er dus met 9 standen van 0,3mm t/m 3mm kort geschoren worden.
Daarnaast heb je nog eens 10 grotere opzetstukken die tot een paar centimeter groot gaan.

Er zit een oorgeleider bij, een kapperskam, schaar, reinigingsborstel en olie bij. De kwaliteit hiervan moet je natuurlijk niet te veel van voorstellen, maar voor een doe het zelfer is dit natuurlijk altijd goed genoeg.

Gebruiksgemak:
Hij scheert zeer fijn en ik zou me niet kunnen voorstellen dat deze ooit gaat happen, gezien de kwalitatief goede messen (van hoogwaardig roestvrij staal).

Het scheren zonder draad is ook een ware uitkomst, ik heb er nu bij elkaar 30 minuten mee geschoren en hij scheert nog gewoon goed (zonder laden).

Degelijkheid:
Over de degelijkheid kan ik nog niks zeggen, maar ik kan wel wat over de te verwachten degelijkheid zeggen:
Door het feit dat ik in een review las dat de batterijen van het apparaat uit een nikkel metal hybride bestaat, heb ik hem even opengemaakt om dit te controleren en dit is juist.
Er zitten 2 stuks AAA 650 mAh NiMH batterijen in, die inderdaad niet zonder soldeer apparaat te vervangen zijn. Maar een echt handig persoon doet dit heel makkelijk. Er zijn inmiddels al oplaadbare AAA batterijen te koop van 1000mAh en dan gaat je apparaat in plaats van 40, wel 70 minuten mee. (toch zou ik dit pas doen op het moment dat de garantie verstreken is (5 jaar, waarvan 1 winkeljaar), anders heb je geen garantie meer op de tondeuse.
Er zit een snellader bij, die de batterijen in een paar uur kunnen opladen. Zelf vind ik dit jammer, want NiMH batterijen willen het liefst zo langzaam mogelijk opgeladen worden, want zo minimaliseer je het geheugen effect en dan blijft de capaciteit van de batterijen langer goed.
Advies: Maak na elke oplaadbeurt de batterijen helemaal leeg, om het geheugen effect te minimaliseren

edwin 06-11-2015

dit is nou een mooie revieuw, dank je

rzwarts 29-03-2012
Geschreven voor: BaByliss For Men E790E

Ik had hem gekocht en hij deed het niet toen ik hem had opgeladen. Dus ik kan weinig zeggen over het resultaat van scheren. Heb eerder 1 gehad van babyliss en die was slecht.
Tip! Koop geen tondeuse die draadloos is. Werkt nooit goed.

Gerrit11Tt 04-08-2012

Hahaha, ik herken dit.
Ik was net bij saturn en wilde deze kopen.
Aangezet en werkte prima maar plots stopte ie, bleek aan t aan/uit schakelaartje te liggen.
Verkoper pakt een andere nieuwe, werkte en hield er plots mee op, ook aan uit schakelaar.
Toen had ik t wel gezien en hij ook.
Wat je zegt, gewoon een waardeloos toestel, al zit er 5!! Jaar garantie op...

1000h 10-06-2012

Batterijen in deze serie zijn 2 simpele AAA's (800mAh), de oplaadcapaciteit hiervan gaat snel achteruit. Tondeuse is dusdanig in elkaar gezet dat ze praktisch niet te vervangen zijn én niet worden omzeild door de stekker in het stopcontact te houden. Dat moet ook niet; BaByliss wil liever dat je een nieuwe tondeuse koopt voor 60,- in plaats van 6,- voor 2 nieuwe batterijen.
Je kunt ze zelf vervangen, maar dat wordt je niet makkelijk gemaakt en je moet ieder jaar weer. Makkelijker is om gewoon al het binnenwerk eruit te halen en de stekkercontacten (2.4V DC) direct op het 2.4V DC motortje aan te sluiten; altijd turbo, weegt de helft en gaat nog zeker 10 jaar mee (tot de mesjes versleten zijn). Optioneel nog even een nieuw aan/uit knopje tussen één v/d draadjes zetten en je hebt zowel 60,- als het milieu bespaart.

hans amsterdam 18-12-2011
Geschreven voor: BaByliss For Men E790E

een dag in gebruik, het is een fijn apparaat, die ook nog redelijk stil is, aan elke haar aan te passen, en je krijgt heel veel hulp stukken, de laad indicator is onduidelijk, bij het aan zetten gaan op een volgende, alle led lampjes branden, waarna later alleen het rode ledlampje aan blijft, ook als die helemaal vol is, het is dus meer voor de sier dan echt een indicator, die zegt hoe lang je nog hebt.
het mee geleverde koffertje vind ik troep, en mag wat mij betreft echt verbeterd worden in een steviger type, heb steeds ruzie om hem dicht of open te krijgen, en voor je het weet is die stuk zo voorspel ik.
waar het echt om gaat is of de machine sterk is, de eerste indruk zegt mij van wel, en ik denk dat je er nog een paard mee kan scheren.
later meer ervan. doei