BaByliss For Men E940XE - Reviews

Kleur(en)
zwart, blauw
Oplaadbaar
Overige bijzonderheden
Circulaire messen kunnen in alle richtingen worden gebruikt.

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss For Men E940XE op Kieskeurig.nl.

5,8

storeman 23-01-2013
  • Product maand in bezit

2,5
Heb de tondeuse een paar keer gebruikt, maar het resultaat viel mij erg tegen. Het concept is best aardig, maar het werkt niet!

Ten eerste duurt het opladen erg lang en heeft de machine vrij weinig power. Ik heb best veel haar en dit kost de nodige moeite.

Daarnaast wordt het afgeschoren haar opgevangen in de holte in het apparaat. Hierdoor valt dit haar ook steeds tegen de mesjes aan en wordt het dus fijn gemalen, met meer rotzooi als gevolg.

Het apparaat kan ook niet goed omgaan met licht vochtig haar. Ik had mijn haar geschoren na het douchen, dit ging in het draaipunt zitten waardoor de tondeuse minder goed zijn messen kon bewegen en zelf harder ging trillen. Wel een nieuwe ontvangen van Babyliss, dus prima service.

Het enige positieve is dat de tondeuse lekker vasthoudt, maar daar krijg je geen strak geschoren hoofd van.

Over mijn vorige Babyliss was ik ook al niet zo enthousiast. Ik ga maar eens een ander merk proberen.

Psylor 28-11-2012
  • Product kwartaal in bezit

Zeer gemakkelijk in gebruik, met name door de vorm. De bijgeleverde kleine tondeuse is ook erg handig voor die paar kleine plekken waar je met de grote ronde tondeuse niet goed kan komen als rond de oren.