Philips QC5115/15 tondeuse voor de hele familie - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips QC5115/15 tondeuse voor de hele familie op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,7

EOJL 16-11-2020

Na een halve scheerbeurt de oude botte tondeuse weer gepakt.

Jaren een tondeuse gehad voor de helft van deze prijs, helaas werd die bot. Nu een echte philips besteld. Een lichtgewicht tondeuse, met lange snoer en zonder opzetstukken. Dit klopt, maar hij scheert op de kortste stand (3mm) voor geen meter. Daarnaast een enorm groot opzetstuk als je op de kleinste stand scheert, waardoor je bijna niet op kleinere plekken kunt komen (achter de oren enzo). Na een halve scheerbeurt heel snel weer de oude botte tondeuse gepakt. Deze beveel ik je zeker niet aan.

Minpunten

• scheert bijna niet op kleinste stand
  • te grof opzetstuk
  • moeilijk te sturen op krappe plekken

André 22-01-2019

Levensduur goed

We hebben dit apparaat 3 tot 4 jaar in ons bezit, en het apparaat heeft ons nooit in de steek gelaten. De motor begint nu na deze periode wat te haperen, daarom tijd voor een nieuwe. Voor mensen die draadloos niet belangrijk vinden, een prima keuze. Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Mesjes zijn nog steeds scherp na enkele jaren gebruik. De volgende wordt weer een Philips.

Pluspunten

• levensduur
  • prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• is niet draadloos

rz112 29-09-2011

Na en jaar gebruik zijn de mesjes stomp. Ze zijn te vervangen (handyman) maar dat kost je wel zo'n 20 euro. Dus duurder dan de prijs waarvoor ik het hele apparaat heb gekocht. Philips Customer Care kan je ook niet helpen. Slechte keus dit apparaat

toontje 2010 27-07-2011

Een matig apparaat,weinig vermogen,en echt een goedkope constructie
Het opzetstuk bleef na een kleine 6 maanden niet meer op de klikbare plaats zitten,dit komt door de slappe constructie.
En de mesjes waren ondanks zelflijpend,no oil uiteindelijk wel bot geworden.
Dus einde verhaal.

In ogenschouw genomen dat ik voor de prijs,wel het geld eruit heb gehaald,weet ik nu waar ik op moet letten.

Ga voor een beter model motor vermogen en stevigheid.