Philips BODYGROOM Series 7000 TT2040

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips BODYGROOM Series 7000 TT2040 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Anoniem 26-12-2015

Doet wat het doen moet.
Scheerresultaten matig De huid kan snel geirriteerd raken.
Wat de accu duur betreft: weer typisch een rotproduct van Philips. Je kan er net aan één keer je haar mee doen en dan is de accu al leeg.
Open maken en d oplaadbare accu's (batterijen) vervangen? Vergeet het maar. Accu's niet meer voldoende en je kan het hele apparaat weggooien.
Nogmaals: weer typisch een rotproduct van Philips!
Ik voor dit soort apparaten voor mij geen Philips meer!
Gewoon een miskoop!

Juska 10-03-2018

helemaal mee eens!

raoulb 06-09-2014

Zoals in alle vorige reviews al beschreven werkt het apparaat prima, over het resultaat dus niets dan tevredenheid. Er is echter maar één belangrijk minpunt: de accuduur. Tijdens een goede scheer/trimbeurt raakt de accu eigenlijk al leeg. Als ik het apparaat een tijdje niet gebruik is de accu altijd ontladen. De kwaliteit van de accu is dus ver beneden peil, wat het apparaat bijzonder lastig bruikbaar maakt.

Dus ondanks de positieve ervaringen zou ik het apparaat niet opnieuw kiezen.

john56133 18-10-2013

Beste shaver ooit gehad, hapt tenminste geen stukjes huid weg, zoals mijn vorige shavers.
Niet al te licht apparaat, 2 aparte modules (boven en onder gesitueerd), 1 trimmer om lange haren eerst te verwijderen, 1 scheerkop om huid netjes glad te scheren.
Lekker oplaadbaar, dus geen beperkingen wat stroomdraad en stopcontact betreft.
Zeer tevreden over resultaat.

vaste philips gebruiker 30-01-2012

Onlangs de Philips tt2020 aangeschaft bij bobshop.nl

Na enige aarzeling en onderzoek van de markt toch uiteindelijk gekozen voor Philips.

Reden van aanschaf was in eerste plaats het phlips design en als tweede reden 10 euro korting via bobshop.nl.

Na aankomst blijkt het apparaat nog mooier als verwacht. Het is een alles in een apparaat. De trimkam is hier aan een zijde geintegreerd, terwijl de shave zich aan de andere zijde zit.

Nooit gedacht dat trimmen van de intieme delen zo gemakkelijk zou zijn zonder ook maar enige irritatie.

Lees eerst goed de visuele gebruiksaanwijzing en snap hoe het apparaat werkt.

Ik zou het een ieder aanbevelen.

Fantastisch apparaat philips, fantastische aanbieding Bobshop.

Xyz123 22-03-2012

Ivm 10 euro korting, waar is het serienummer te vinden?

Misschien gekke vraag, heb al overal op het apparaat gekeken, maar kan het serienummer nergens vinden. Wel bijv. typenummer (onder opzetkam).

doorloop129 29-09-2013

beste vaste philipsgebruiker, dan heb je nog geen problemen met het scheerblad gehad. Want als het zover is (sneller dan je denkt)dan ben je verplicht om de hele scheerkop te vernieuwen (€ 20)en niet slechts het scheerblad. Wat technisch makkelijk vervangbaar zou zijn en tegen een fractie van de € 20. Maar ja, bij philips moet de pijp ook roken!!

Officiele reactie van Philips Nederland 27-03-2012

Beste xyz123,

U kunt het serienummer terug vinden onder de scheerkam. Het serienummer bestaat uit een reeks van 4 getallen vaak beginnend met een 1.

Philips Webcare

Roger uit Almere 31-03-2011

Net als de vorige gebruiker zeer tevreden hierover. Ik zocht bewust naar een trimmer waar geen opzetstukjes erop gezet dienen te worden (ik had hier slechte ervaringen mee: schoten telkens los :-( )
Scheert goed gelijkmatig, met name dus als je je lichaamshaar niet volledig wil verwijderen wat ook mijn bedoeling was/is. Helemaal verwijderen kan ook, maar daar heb ik nog geen ervaring mee, maar dat zal allicht ook zeer goed gaan (is andere kant van trimmer voor bedoelt)
Ik gebruik hem hoofdzakelijk om mijn borsthaar en kruis te trimmen.
Hij ziet er stoer en degelijk uit met dito standaard waarin hij opgeladen kan worden.

Het ontharen werkt idd licht verslavend. ...

JeroenS1974 24-03-2011

Erg handige trimmer/bodyshaver doordat er zowel een stand opzit om te trimmen van bijvoorbeeld bakkebaarden of om lichaamshaar niet helemaal te verwijderen. Aan de andere kant zit een scheerhoofd om haar helemaal te verwijderen.

Hij kan zowel nat als droog gebruikt worden en is deels van metaal wat hem ook nog eens stoer maakt. Handige standaard zit erbij waarin hij opgeladen kan worden.

Ik kan eigenlijk meer één minpunt ontdekken. Hiermee wordt ontharen licht verslavend.