Philips HAIRCLIPPER Series 5000 HC5450

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 73 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HAIRCLIPPER Series 5000 HC5450 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Gerrit 02-04-2019

handzaam en goed te bedienen apparaat

bij de eerste maal dat ik het gebruikte was ik al tevreden, makkelijk in gebruik en snel schoon te maken, het werkt beter dan de grasmaaier die ik hiervoor had

Pluspunten

• duidelijk in te stellen
  • handzaam

Minpunten

• iets te grote opzetkam

freekb 18-01-2019

Perfect apparaat voor echt weinig geld

Ik tondeer maar heel weinig en het is voor mij van belang dat de accu dan niet leegloopt. Dat is hier prima geregeld. Als er dan geschoren wordt is het resultaat prima. Het apparaat is super ergonomisch ontworpen, maakt weinig lawaai, trilt niet teveel, prima hulpstukken, ziet er perfect uit ... wat wil je nog meer.

Pluspunten

• accuduur
  • design en grip
  • geluid
  • prijs

Richard 06-11-2018

fijne nieuwe Philips tondeuse

Na jarenlang gebruik van mijn vorige Philips tondeuse kocht ik deze nieuwe van Philips. Het is even wennen omdat er nu maar 1 opzetstuk is, maar het went al heel snel. Erh fijn ook dat je hem oplaadt en dan voldoende tijd hebt om zonder snoer je haar te doen. Ook ideaal dat het titanium mesjes zijn die niet of nauwelijks slijten. Goede aanschaf!

Pluspunten

• Titanium mesjes, batterij, knipt goed, turbostand

Minpunten

• Maar 1 opzetstuk.
  • Hadden meer standen mogen zijn

Bart 11-08-2018

Leek oké, maar binnen twee jaar kapot

Eerst was ik prima tevreden over deze Philips tondeuse. Knipt goed, gemakkelijk om te schakelen naar een andere stand. Maar na twee jaar haperde het apparaat. Het probleem was dat het opzetstuk niet meer goed contact maakte met het motortje. Teruggebracht naar de Mediamarkt, kreeg mijn geld terug.

J.B. 06-04-2018

Philips HC5450

I bought 8 years ago an other Philips HC1000 and I was very happy with it so I decided to buy the new model, the HC5000 series.
I have to say that the HC5000 does not response as good as the HC1000. It is a good hair cutter but the HC1000 was much better in my opinion.
I put a 7 because in the HC5000 the hair cut does not go away so easily and it gets stuck, and when this happens the machine does not cut the hair so good any more. Also is difficult to remove it. Philips should work in improving this feature to get a better and more constant hair cut. With the HC1000 I did not experience this issue.
Battery autonomy looks fine, it charges fast and last enough time to cut one or two persons hair.

Philips HAIRCLIPPER Series 5000 HC5450/80

Hoe is het toch mogelijk dat sommigen dit apparaat een goede waardering geven ?
Om de paar halen, moet je eerst stoppen om de haren er tussenuit te halen, voor dat er weer iets geschoren kan worden. Daar waar de tondeuse geweest is, blijven altijd verspreid haren overeind staan.

Tom 06-08-2016

Een prima tondeuse voor een redelijke prijs.

Een makkelijk te gebruiken tondeuse waarmee heel wat kapperskosten kunnen worden bespaard. Het instellen van de tondeuse gaat heel makkelijk. Met een opgeladen batterij is met gemak een kappersbeurt te doen. De mesjes zijn zelfslijpend zodat ik verwacht dat de tondeuse wel enige tijd meekan; de tijd zal het leren ;)

D. Mateboer 27-07-2015

Een miskoop!
Snap werkelijk niet waarom deze en de andere modellen in deze lijn, een hoge score hebben. Ons gezin heeft een variateit aan haar types. Mijn vrouw heeft krullen dus dik haar, ik heb heel stijl dun en veel haar, onze kinderen hebben een mix van ons.
Geloof me, al vanaf de eerste keer was het stuntelen met dit ding. Liep continu vast en/of had grote problemen met het toerental. Niet echt heel prettig als het ding tijdens het scheren/knippen in het haar vast loopt. Je kunt je voorstellen dat dit negatief effect heeft op het eind resultaat. Ik heb daarom dit ding terug gebracht naar waar deze vandaan kwam en heb ik weer een babyliss pro gekocht!
Veel beter en net zo duur, al dan niet goedkoper!!!!!

OpaJohn 10-01-2017

Klopt, het is een waardeloos apparaat. Overal blijven haren overeind staan. Steeds zit de kop vol haar en moet je eerst het haar eruit kloppen om dan eventjes verder te kunnen.

Edu7 23-01-2016

Voor het eerst draag ik een baard, hij werd veel te lang, PHILIPS HC5450/80 baardtrimmer gekocht en voor het eerst de baard korter geschoren. wat een geweldig apparaat niet direct de kortste lengte kiezen maar in stappen korter getrimd tot de juiste lengte te hebben gevonden, Super!!

Kaka1977 20-07-2015

Een paar maanden terug deze aangeschaft op grond van de reviews hier. Ik scheer al jaren met een tondeuse (zonder opzetkammen) en heb in de loop der jaren verschillende merken gehad. In al die jaren heeft geen 1 tondeuse het gepresteerd om me te verwonden. Ook kwam het zelden voor dat het haar eruit getrokken werd in plaats van eraf geschoren te worden. In een korte tijd heb ik beide een paar keer gehad met deze tondeuse. Tijdens een scheerbeurt was het zelfs zo vervelend dat ik met een andere tondeuse verder moest. Na een paar scheerbeurten was ik er uiteraard klaar mee en heb mijn oude vertrouwde Remington weer in gebruik genomen, totdat ik een waardige vervanger heb gevonden.

Eerlijkheidshalve moet ik vermelden dat ik de vormgeving erg mooi vind en de tondeuse ligt lekker in de hand en is stukken lichter dan ik gewend ben. Ook hoeft de tondeuse niet om de haveklap opgeladen te worden.

Geertsen 23-06-2015

bij eerste gebruik prima resultaat,zeer makkelijk in gebruik weinig lawaai.over de degelijkheid kan ik nog maar weinig zeggen apparaat pas een paar dagen ingebruik

wout1963 23-06-2015

prima tondeuse. makkelijk in gebruik. hoeft niet ge-olied te worden. prima resultaat. lange gebruikstijd na volledig opladen.

Milon 23-06-2015

I have purchased yesterday from Groningen. I did not use properly yet, but used a bit.It looks so convenient and easy to handle.

Pragel 21-06-2015

De instelbare opzetkam lijkt een prima vinding, maar de afgeschoren haren blijven er in steken, zodat de tondeuse niet (goed) meer scheert. Wij gebruiken hem op 9 mm. Je moet hem elke minuut demonteren en schoonmaken om een beetje redelijk resultaat te krijgen. Heel gebruiksonvriendelijk.

Jan v O 20-06-2015

De eerste indruk is prima. Ter vervanging van een ander bekend scheerapparaten merk (2x gebruikt) aangeschaft. Daarvoor had ik ook een Philips die mij prima beviel. Dus met veel genoegen teug naar het vertrouwde Merk Philips.

gerrit kempenaar 20-06-2015

ik heb de tondeuse gekocht voor het gemak om het zelf te doen mij op jaar basis 100 euro lekker geld verdienen door de philips turbo tondeuse

stekro 20-06-2015

Geeft direct een goed resultaat en ligt goed in de hand. Laad snel op en is eenvoudig in te stellen.

Cashbackrevieuwvanmartijn 20-06-2015

Ik pak het apparaat net uit en het resultaat is er goed. De mogelijkheden staat heel duidelijk op de doos vermeld en daaruit blijkt dat het gebruikersgemak zeer voldoende moet zijn. Het apparaat ziet er zeer degelijk uit. De € 15 cash back is ook een mooie actie.

Janvisser77 19-06-2015

Netjes mooi ding scheert zelfs het dikste haar licht lekker in de hand en dat het snoerloos is is het heerlijk om mee te werken

b spaans 18-06-2015

haren blijven vastzitten in opzetstuk, langzaam en onduidelijke beschrijving. NIET WAT IK VERWACHT HAD!

OpaJohn 10-01-2017

Slecht apparaat. Gaat vol haren zitten en moet om de paar snijbeurten ontdaan worden van haren.

jason-statham 17-06-2015

IK KAN HET BLAD NIET WISSEL VAN 0.5MM NAAR 1MM ZONDER OPZET KAM.

IK MM MIJN HAAR AL ALS HET 1.5 OF 2MM LANG IS EN DAN EEN OPZET KAM GEBRUIKEN IS NIET IDEAL.

IK BEN TOCH BLIJ DAT IK HEMM HEB GEKOCHT DE 0.5MM IS VEEL KORTER DAN MIJN OUDE TONDEUSE EN HIJ IS ERG SCHERP EN SNEL, DE TURBO WERKT OOK ERG GOED. DE BATTERIJ GAAT OOK ERG LANG MEE 7 TOT 8 SCHEERBEURTEN (HELE HOOFD EN BAARD)

MAAR IK SCHOOR EERST MIJN BAARD ALTIJD OP 1MM MAAR DAT DOE IK NU OP 0.5MM

anne 45 17-06-2015

kan nog niet zo snel een oordeel daarover geven.Het is nog te kort in mijn bezit.......Maar de mogelijkheden lijken me groot.Gebruiksgemak is ook goed ,en de degelijkheid ,daar kan ik nog niets van zeggen

Dwight 17-06-2015

Enkele dagen in bezit, werkt prima, over degelijkheid kan ik uiteraard nog niets zeggen, maar voelt wel degelijk, enig minpuntje vind ik het nogal friemelen om de scheerkop weer gemonteerd te krijgen, dit moet toch eenvoudiger kunnen.
Ik hoop nog lang plezier te hebben van het product.

maxnl 17-06-2015

tot nu toe kocht ik bmerken, maar dit keer voor philips gegaan, ik had al goede ervaringen met hun shavers, deze tondeuse is super, scherp snel en simpel.

Dwight 16-06-2015

Net ontvangen en geprobeerd, resultaat prima.
Over degelijkheid kan ik nog niet oordelen, maar voelt wel degelijk, enig probleem vind ik het weer monteren van de scheerkop, beetje friemelen voor deze er weer opzit. Dat moet toch simpeler kunnen.

dirkvveen 16-06-2015

Het is een trimmer die goed in de hand ligt. Er zijn vele kniplengtes mogelijk. Dat is erg fijn. Zo kun je elk gewenst model scheren. Nog mooier is: je hebt geen verschillende opzetstukken nodig!

Draadloos en met turbo: geweldig apparaat.