BaByliss For Men E795E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss For Men E795E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Pieter 08-08-2018

De Babyliss tondeuse / baardtrimmer is een prima keus.

Geschreven voor: BaByliss For Men E795E

De BaByliss For Men E795E is een tondeuse en baardtrimmer in één die voor beide functies goed voldoet. Er worden 2 opzet kammen meegeleverd, eentje voor het hoofdhaar, de andere om de baard en bakkebaarden te trimmen. Het hoofdhaar kan op zes standen worden bijgewerkt, van 2 t/m 22 mm en de baard en bakkebaarden kunnen op 4 standen worden bijgewerkt, van 2 t/m 14 mm.
Ruim voldoende keus in te kiezen haarlengte en het resultaat is ronduit heel goed.
De tondeuse is snoerloos te gebruiken wat erg handig is met een krachtige accu. Via elektriciteit op te laden, dus geen batterijen.

Pluspunten

• Tondeuse voor haar en baard
  • Krachtige accu
  • Ruime keus in te kiezen haarlengte
  • 2 Opzetkammen
  • Ligt goed in de hand, voelt degelijk

Marijke van B. 03-08-2018

Prima tondeuze/baardtrimmer voor een goede prijs

Geschreven voor: BaByliss For Men E795E

De BaByliss For Men E795E is zowel een tondeuze als baardtrimmer die door 3 mannen hier in huis is uitgeprobeerd. Dit naar uiterste tevredenheid. Bij 1 persoon alleen voor het hoofdhaar gebruikt, bij de andere 2 zowel voor hoofd- als baardhaar.
Er worden 2 opzet kammen meegeleverd, eentje voor het hoofdhaar, de andere om de baard en bakkebaarden te trimmen, ze zijn in verschillende standen te gebruiken.
Onze oudste zoon heeft erg dik krullend haar, hier had de tondeuse de neiging om even vast te lopen, maar dat was snel te verhelpen.
De tondeuze is snoerloos te gebruiken wat erg fijn is. Een goed apparaat voor een prima prijs!

Pluspunten

• ook snoerloos te gebruiken
  • in veel verschillende standen te gebruiken
  • 2 opzetstukken voor haar en baard
  • stevig en handzaam apparaat
  • prima prijs

Minpunten

• bij dik of stug haar stagneert hij soms

Ilonka78 31-07-2018

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: BaByliss For Men E795E

Een goede tondeuse, die er netjes uitziet, en comfortabel in de hand ligt. Er zitten 2 opzetkammen bij, eentje voor je hoofdhaar, en eentje voor de baard. Beide opzetkammen zijn instelbaar op diverse lengtes, en deze blijven ook goed op de ingestelde stand staan, tijdens het gebruik. De tondeuse is niet te zwaar om steeds vast te houden. Het is een goede, krachtige tondeuse die de haren goed wegscheert dankzij zijn scherpe messen.

Pluspunten

• krachtige tondeuse
  • scherpe messen
  • comfortabel in gebruik
  • smoerloos te gebruiken na opladen

Henklee 31-07-2018

krachtige tondeuse

Geschreven voor: BaByliss For Men E795E

Een tondeuse die lekker in de hand ligt, en een krachtig apparaat is. Het is mooi vormgegeven, en werk heel erg goed. De tondeuse wordt geleverd met 2 opzetkammen, eentje voor de baard en eentje voor het hoofdhaar. Wij hebben enkel die voor het hoofd gebruikt en werkt perfect. Je kunt deze op de gewenste lengte instellen, en deze blijft goed stevig staan zodat het erg makkelijk werkt.

Pluspunten

• krachtig apparaat
  • 2 opzetkammen voor baard en hoofd
  • ligt goed in de hand
  • mooi vormgegeven

Dino 29-07-2018
  • Product gekregen

Lekker in de hand

Geschreven voor: BaByliss For Men E795E

Fijne tondeuse met 2 aparte opzetkammen. 1 voor hoofdhaar en 1 voor baard. Beiden om diverse standen te zetten qua lengte van het gewenste haar.
Heb hem alleen voor mijn hoofdhaar gebuikt.
Scherpe messen, handige opzetkam, niet zo kwetsbaar/breekbaar als mijn vorige tondeuse.
Alleen moest ik wel de 1e keer een aantal keren de opzetkam eraf halen, omdat er teveel haar in zat, waardoor de messen het moeilijk kregen om mijn haar te kortwieken. Maar dit vind ik niet echt een probleem.
De tondeuse ligt goed in de hand en is een paar keer te gebruiken als hij volledig is opgeladen.

Pluspunten

• goede kwaliteit opzetkam
  • draadloos

Linnie verleg 24-07-2018

Handig in gebruik

Geschreven voor: BaByliss For Men E795E

Het is een fijne tondeuse
Handig in gebruik
Zeer goed in de hand
En makkelijk te stellen
Scherpe messen waardoor je er lang plezier van hebt en de tondeuse is snoerloos
De baardtrimmer werkt ook prettig . Ook makkelijk in gebruik

Pluspunten

• Snoerloos
  • Scherpe messen