BaByliss For Men E980E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss For Men E980E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Frank Winter 16-08-2018
  • Product gekregen

Korte scheer stand, lange accuduur

Geschreven voor: BaByliss For Men E980E

Ik vindt het een fijne tondeuse. Hij scheert erg kort en heeft een brede kam dus snel klaar. Wat ook een groot voordeel is is dat er veel opzet kammen bijzitten. Een minpunt vind ik dat je voorzichtig moet zijn als zonder opzet kam scheert, het kan de huid stuk maken. Voor de rest is het een super tondeuse die mijn hoopt perfect kaal scheert en de bakkebaarden messcherp maakt, een aanrader dus.

Tom Brokling 27-07-2018

Nog nooit zo snel klaar!

Geschreven voor: BaByliss For Men E980E

Enkele weken geleden heb ik dit apparaat thuis gekregen. Voorheen gebruikte ik al andere (wat oudere modellen) tondeuse ook van Babyliss.
Maar dit is echt een juweeltje. Er zitten maar liefst 8 opzetkammen bij. Die ik waarschijnlijk niet ga gebruiken omdat ik op 3mm mijn hoofdhaar trim. Maar dus wel voor ieder de juiste lengte instelbaar. Ik ben nog nooit zo snel klaar geweest met scheren! Het apparaat vliegt er werkelijk doorheen. De tondeuse ligt goed in de hand en door de haakse vormgeving is het een stuk prettiger vasthouden dan een recht model. Met het wieltje kun je 5 verschillende lengtes instellen zonder opzetten. Van 0.6 tot 3.0 mm
Het wieltje verdraait niet tijdens gebruik waar ik bang voor was. Het rode laadlampje blijft branden als hij opgeladen is. Makkelijk geweest was groen of helemaal uit bij een volle accu.
Het apparaat zit in een degelijke koffer.
Al met al van mij een dikke 10 voor dit super ding!

Pluspunten

• Meerdere opzetstukken
  • Haakse vorm
  • Supersnel trimmen

Minpunten

• Oplaadlampje blijft rood branden

Edo de Waard 24-07-2018

Luxe uitstraling en gebruiksgemak.

Geschreven voor: BaByliss For Men E980E

Voor BaByliss for Men de E980E mogen testen. Het toeval was dat mijn oude Babyliss de laatste keer kapot is gegaan. Vergeleken met het oude model (was min. 8 jaar oud) is het nieuwe model een flinke vooruitgang. Tijdens het scheren van baard en overige hoofdhaard merk je dat het apparaat meer vermogen heeft en minder moeite heeft met snijden van het haar. Ook draadloos pakt de E980E in 1 keer bijna alle haren. De nieuwe vorm van het apparaat ligt goed in de hand en werk goed. Ruime keuze in opzet stukken en dipte van de messen. Verpakking is mooi, zeer praktisch en stevig (koffertje). Handig om mee te nemen op vakantie.

Pluspunten

• Luxe koffer
  • Ruime keuze opzetstukken
  • Draadloos erg krachtig
  • Diepte messen makkelijk instelbaar
  • Luxe design

Wilma 19-07-2018

fijn apparaat

Geschreven voor: BaByliss For Men E980E

een heel fijn apparaat,knipt goed.door de verschillende opzetkammen kun je op verschillende lengtes knippen,erg fijn dat hij draadloos is,ligt goed in de hand.

Pluspunten

• draadloos
  • verschillende opzet kammen
  • scherpe mesjes

R Visbeen 12-07-2018

Toppertje

Geschreven voor: BaByliss For Men E980E

Goeie prijs kwaliteit verhouding!
De babyliss in control tondeuse ligt goed in de hand en de 360* wiel rondom de toundeuse is werkelijk een super uitvinding!

Pluspunten

• 360* wiel
  • Ligt goed in de hand
  • Gewicht
  • Scheert soepel

Minpunten

• Geen schaar, kam etc
  • Oplader moeilijk terug in de doos (draad)

Hans 11-07-2018

Prima Tonduese

Geschreven voor: BaByliss For Men E980E

Heb hem gebruikt met haar wat 3 cm lang was. Dit moest worden gekortwiekt. Heb wel eerst mijn haar gewassen en toen heeft mijn vrouw het binnen 10 minuten geschoren zoals ik het wilde. De messen zijn scherp. Meerdere opzetstukken kun je op de tondeuse zetten dus nog beter voor bepaalde modellen. Zeer tevreden en ik beveel deze tondeuse hierom ook aan.

wilco kuik 11-07-2018

knipt bijzonder goed mijn dochter van 13 kan het zelf

Geschreven voor: BaByliss For Men E980E

kreeg de kans om het uit te proberen . gelijk gedaan door mijn dochter van 13. ging haar heel gemakkelijk af hij knipt super