Remington HC7170 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 96 reviews die zijn achtergelaten voor de Remington HC7170 op Kieskeurig.nl.

Petra M. 30-09-2018

Perfecte Tondeuse !

Geschreven voor: Remington HC7170

Het is een mooie tondeuse. Ze ligt erg goed in de hand. Eerst heb ik het apparaat volledig opgeladen, dat ging erg snel en was op het display te zien. Het display geef het aantal gebruiksminuten aan. Dit is max. 90 minuten. Zeer handig is de gebruiksminuten die worden aangegeven op de led-verlichting. Door de opzetstukken blijven de haren erop liggen, zodat niet alles op de grond valt. Zeer handig zijn de 2 opzetkammen met 17 haarlengtes voor verschillende haarstijlen. 5 + 1 jaar garantie !
Zeer handig toestel in gebruik. Mijn vorig apparaat is afgeschreven!
Nadeel: geen tasje voor de onderdelen. Nu gebruik ik de doos.
Een echte aanrader ! Scheren wordt kinderspel!

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Handig in onderhoud
  • Lichtgewicht

Minpunten

• Geen opbergtasje voor de onderdelen

G. Knopper 24-03-2019

Boven verwachting goed

Geschreven voor: Remington HC7170

Werkt prettig en nauwkeurig. Zeer goede accuduur. Na een half haar met wekelijks gebruik nog niet hoeven opladen. Fijn dat het batterij restpercentage zichtbaar is.

Pluspunten

• Accuduur

Minpunten

• Iets zwaar

Maikel 01-08-2019

Prima tondeuse

Geschreven voor: Remington HC7170

Ik kocht deze omdat ik mijn haar tussen 1-3 milimeterm houd. Deze tondeuse voldoet prima aan de verwacht, hij pakt het meeste haar snel op en door het relatief kleine opzet stuk kun je ook rondom de oren goed meepakken. Daarnaast gaat de accu ook lekker lang mee en laad deze snel weer op.

Pluspunten

• Snel klaar
  • Draadloos
  • Goede accuduur
  • Laad snel op

Minpunten

• schuifknop lengte instelling niet erg soepel.

Johan 23-07-2019

Tondeuse HC7170

Geschreven voor: Remington HC7170

Op zoek naar een Goede tondeuse kwam ik deze tegen. Extra pk's bij stug haar en idd. Eindelijk een tondeuse die doet waar die voor aangenomen is. Het opzetstuk had iets solider mogen zijn maar het hart (motor) en de accu zijn (afkloppen) solide. Aanrader, 5*.

Pluspunten

• Motor
  • Accu

Minpunten

• Opzetstuk kan beter
  • Geen etui

Marcus 25-06-2019

Werkt na een half jaar zeer slecht

Geschreven voor: Remington HC7170

Na een half jaar krijgt dit apparaat kuren. Hij loopt continu in wisselende snelheden. Ook als je de tondeuse niet in het haar hebt. Soms zelfs met pauzes en compleet stilvallen. Opladen helpt niet. Ook gebruik ik de olie elke maand om hem soepel te houden.
Productiefout? Ik kan hem nu eigenlijk niet meer gebruiken. Dus ga aanspraak maken op mijn garantie.

Ook vind ik de opzetkammen te groot. Daardoor kan je niet lekker bij de oren werken. Bovendien is het verschil tussen 3-6-9 mm erg groot waardoor mooie overloopjes maken niet gemakkelijk is.

Pluspunten

• Fijn display
  • Ligt goed in de hand

Minpunten

• Loopt continu op verschillende snelheden
  • Overgangen 3-6-9mm zijn te groot
  • Opzetkam is te groot. Bij de oren een probleem
  • Werkt niet fijn op baard oid

Officiele reactie van Remington 26-06-2019

Hi Marcus, wat vervelend om te horen dat de tondeuse lijkt te haperen. De tondeuse zou zeker niet zomaar mogen uitvallen, en hier lijkt sprake te zijn van een productiefout. Je kunt hiervoor aanspraak doen op de garantie die wij bieden. Wellicht dat het toestel wel gecontroleerd dient te worden om te zien wat er precies aan mankeert. Je kunt direct contact opnemen met ons service center via service@remington-europe.com.

Mvg, Team Remington

Andy 04-12-2018

goede kwaliteit en mooi resultaat

Geschreven voor: Remington HC7170

De prijs-kwaliteitsverhouding is zeer goed. We bekwamen zonder veel ervaring een mooi eindresultaat.

Pluspunten

• kwaliteit

Hami 27-08-2018

Best for trimming long beard with sharp blade

Geschreven voor: Remington HC7170

The product is powerful and sharp, it is easy to use and considering the price it is good value for money, I personally bought this product because of its long beard comb (44mm) that makes trimming a lot accurate and easier especially for long beard

Pluspunten

• Sharp blade
  • Easy to use
  • Accurate trimming for longer beard

Frida 11-01-2021

Remington tondeuse draadloos

Geschreven voor: Remington HC7170

De tondeuse van Remington is praktisch voor het kapsel van mannen. De tondeuse is draadloos en kan dus overal gebruikt worden, ook buitenshuis.

Marc Gerrits 02-01-2021

Perfecte tondeuse.

Geschreven voor: Remington HC7170

Perfecte tondeuse. Scheert 0,5 mm. Meeste tondeuses gaan maar tot 1.00 mm. Laad vrij snel op. Accu gaat lang mee. Ik gebruik hem dagelijks. Nu na ongeveer 5 jaar een nieuwe gekocht omdat de accu voortaan vrij snel leeg was.

Pluspunten

• Tot 0,5 mm
  • Scheert perfect.

Mike 24-12-2020

Top tondeuse

Geschreven voor: Remington HC7170

Top product geen onnodige accessoires goed schoon te houden hele lange garantie als hij toch stuk gaat koop ik deze weer 👍

Pluspunten

• Hygiëne
  • Geen accessoires nodig

Marnix 23-12-2020

goed duur van accu, handig

Geschreven voor: Remington HC7170

Nu de kappers gesloten zijn, perfect product; gemakkelijk in gebruik.
Lang gebruik met accu. Dus snoerloos te gebruiken

Martijn 22-12-2020

Heel fijn

Geschreven voor: Remington HC7170

Tondeuse ligt erg fijn in de hand, juist omdat ie wat zwaarder is, voelt daardoor ook zeer degelijk aan. Ideaal dat de accu-resttijd in het scherm zichtbaar is, nooit meer halverwege de scheerbeurt met een lege accu zitten. De opzetstukken zijn van hard plastic en ogen door de lange connectie-pootjes wel erg kwetsbaar (breek makkelijk), maar deze gebruik ikzelf toch niet.

Pluspunten

• Gewicht
  • Resttijd accuduur in beeld

Minpunten

• Kwetsbare opzetstukken

Hlg 21-12-2020

Wat een rotding

Geschreven voor: Remington HC7170

Nadat onze Phillips tondeuse versleten was deze aangeschaft met een leuke cashback actie. Ik heb hem nu een keer of 5 gebruikt bij mijn man, maar ben niet tevreden. De opzetstukjes voelen onprettig/schuren op de hoofdhuid. Het verstellen van het aantal mm gaat onhandig- het knopje vind ik moeilijk te bedienen, en het opzetstuk beweegt niet automatisch mee, dus die moet je naderhand nog aanduwen als je m korter insteld. En de opzetstukjes voelen kwetsbaar. Wanneer ik m zonder opzetstuk gebruik, vind ik het vervelend dat de snij-tandjes niet helemaal doorlopen tot de uiteinden, waardoor het moeilijk scheert rond de oren. Schoonmaken is ook onhandig, je mag m niet onder de kraan afspoelen. Je kunt de scheerkop er wel afklikken, maar er blijven allemaal haartjes zitten op plekken waar ik niet bij kan.
Ondanks dat mijn Phillip vele malen meer lawaai produceerde, mis ik m enorm.
Accu van de Remington gaat wel lang mee. En hij heeft een groot bereik in aantal mm.

• Lange accuduur

Minpunten

• Onhandige en scherpe opzetstukken
  • Moeilijk verstelbare aantal mm

Remington tondeuse 19-12-2020

Professionele tondeuse

Geschreven voor: Remington HC7170

Snijd goed in dik haar. Krachtig genoeg. Goed dat er een lange kam is (tot 44mm). Voldoet aan de verwachting.

Pluspunten

• Kam voor langer haar 44mm
  • Snijd goed door dik haar zonder haperen

Minpunten

• Er is geen kapper bij

manolito 18-12-2020

lekker glad en muis stil

Geschreven voor: Remington HC7170

Aangenaam verrast over deze tondeuse, hij scheert echt super en blijft niet zo als de meeste tondeuses hangen als je een beetje dik haar hebt. tevens is die heerlijk stil. gewoon een perfecte tondeuse voor een hele schappelijke prijs. prima prijs kwaliteit verhouding dus.

Pluspunten

• stil
  • scheert zeer goed

Minpunten

• niet gevonden

Marion 26-07-2020

Fijn apparaat

Geschreven voor: Remington HC7170

Het was even wennen na een ander merk maar mijn man vind deze zelfs fijner dan de vorige. De display is erg handig en duidelijk. Knipt goed de haren, ligt wat zwaar in de hand, heeft zelf een boost stand en een turbo, ideaal.

Pluspunten

• Knipt goed
  • Veel standen

Minpunten

• Wat zwaar
  • Onhandige opzetstukken

Arjan 20-07-2020

Handig dat minuten bij gehouden wordt

Geschreven voor: Remington HC7170

goede prijs en nog 20 euro retour van Remmington. mooi slank design en licht in de hand. Ideaal met een klein schermpje met baterij duur

Pluspunten

• stil
  • titanium messen
  • tijdschermpje

Die4you 17-07-2020

mooi design

Geschreven voor: Remington HC7170

Product ziet er kwa design mooi uit. Het is ook handig dat batterij duur wordt aangegeven. Minimale snijlengte is 1mm had misschien 0,5 kunnen zijn, maar dat is geen probleem. Wel vind ik het jammer dat er geen turbo functie is, want knip wat langzaam.

• Batterij aanduiding

Minpunten

• Geen turbo functie

Peter 15-07-2020

Duidelijk leesbaar scherm

Geschreven voor: Remington HC7170

Een uitstekende trimmer, de vorige jarenlang met plezier gebruikt. Nu een tweede leven als hondentrimmer.

Pluspunten

• Ligt makkelijk in de hand
  • Bijna geruisloos
  • Turbostand

Jacob 10-07-2020

Zeer goede accuduur

Geschreven voor: Remington HC7170

Nadat ik de Remmington HC7170 heb vergeleken met andere merken, heb ik de keuze op Remmington laten vallen. Mijn keuze voor Remmington vanwege: 1. Zeer goede accuduur welke ook nog eens overzichtelijk in het scherm digitaal laat zien hoeveel resttijd je nog hebt 2. Dat je hem onder de kraan kunt afspoelen 3. Dat je met 2 opzetstukken een bereik hebt van 0,5 mm t/m 44mm met 17 trimlengtes 3. De cashback actie van €20 4. Korte laadtijd 5. Je krijgt maar liefst 6 jaar garantie! 6. Multifunctioneel apparaat; je trimt er ook gemakkelijk je baard mee 7. Het voelt aan als een degelijk/stevig product dat jaren mee zal gaan ;-)

Pluspunten

• Cashback actie
  • All in one apparaat
  • Zeer goede accuduur en korte laadtijd
  • Resttijd accu digitaal afleesbaar
  • Voelt aan als een degelijk product