Remington HC7170 - Reviews

Bedrijfstijd
90 min.
Oplaadtijd
4 uur

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 43 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Petra M. 30-09-2018

Perfecte Tondeuse !

Het is een mooie tondeuse. Ze ligt erg goed in de hand. Eerst heb ik het apparaat volledig opgeladen, dat ging erg snel en was op het display te zien. Het display geef het aantal gebruiksminuten aan. Dit is max. 90 minuten. Zeer handig is de gebruiksminuten die worden aangegeven op de led-verlichting. Door de opzetstukken blijven de haren erop liggen, zodat niet alles op de grond valt. Zeer handig zijn de 2 opzetkammen met 17 haarlengtes voor verschillende haarstijlen. 5 + 1 jaar garantie !
Zeer handig toestel in gebruik. Mijn vorig apparaat is afgeschreven!
Nadeel: geen tasje voor de onderdelen. Nu gebruik ik de doos.
Een echte aanrader ! Scheren wordt kinderspel!

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Handig in onderhoud
  • Lichtgewicht

Minpunten

• Geen opbergtasje voor de onderdelen

Hami 27-08-2018

Best for trimming long beard with sharp blade

The product is powerful and sharp, it is easy to use and considering the price it is good value for money, I personally bought this product because of its long beard comb (44mm) that makes trimming a lot accurate and easier especially for long beard

Pluspunten

• Sharp blade
  • Easy to use
  • Accurate trimming for longer beard

Geert 19-11-2018

Degelijke tondeuse

Prima tondeuse! Werk zoals verwacht. Instellen van de haarlengte is nog even lastig, maar instelling is goed te doen.

Pluspunten

• weinig geluid
  • goed resultaat

Minpunten

• geen etui

cfw 14-11-2018

Tondeuse HC 7170

Product doet volledig aan de verwachting. Was huiverig om te kiezen voor een Remington tondeuse i.p.v. een BaByliss for men. Maar zeker geen spijt van deze aankoop

Pluspunten

• resterende gebruikstijd op display zichtbaar

Thuiskapper 12-11-2018

Handzaam en functioneel met mooi design

Een sjieke tondeuse geschikt voor kort en langer haar tot 44 mm. Door de slanke kammen is het makkelijk om door het haar te bewegen. Ook voor haarpuntjes te knippen zodoende een kapsel bij te houden. Nooit meer zoeken naar de bijgeleverde kammen want in plaats van losse kammen 2 makkelijk verschuifbare opzetkammen. Snelopladen mogelijk maar deze is meestal niet nodig omdat de batterij erg lang meegaat. Daarnaast geeft de ledaanduiding in minuten aan hoelang de batterij nog meegaat. En dan niet te vergeten dat de tondeuse gewoon onder de kraan kan worden afgespoeld.

Pluspunten

• Mooi design, slank ontwerp
  • Kammen gaan makkelijk door de haren
  • Ligt goed in de hand
  • Ook voor lang haar, puntjes bijknippen.
  • Afspoelbaar

Minpunten

• Geen tasje

Jan 12-11-2018

Degelijk apparaat, snijdt haren probleemloos.

Handig in gebruik, Li ion accu! Schoonmaken eenvoudig. Motordeel en snijplaat,slim en zeer goed afgewerkt!

Pluspunten

• Solide apparaat!
  • Technisch een topper!

Rem 07-11-2018

Krachtig en fijn.

Topper! na 2 miskopen van Philips en Braun heb ik nu een echte tondeuse! Ligt goed in de hand en een mooi scheerblad met de juiste middelen.

frankieboy801 20-10-2018

Waar voor je geld

Als ervaren tondeusegebruiker beoordeel ik deze als goed! Het is een uitkomst dat ik hem draadloos kan gebruiken. Zo kan ik mijn haar doen in de tuin en heb ik geen last van haren in huis die per ongeluk naar beneden vallen. Een mooi strak resultaat. Hij laadt snel op. Ligt wat zwaar in de hand, maar dat went snel.

Pluspunten

• draadloos
  • laadt snel op

Minpunten

• ligt wat zwaar in de hand

Ben Bernard 16-10-2018

De pefecte tondeuse

Dit is de Perfecte Tondeuse voor mij.
Met zijn krachtige Lithiumbatterij is hij snel opgeladen. Op de led display is te zien hoelang hij nog kan tot 90 minuten. Deze tondeuse is ook geschikt voor echt dik haar hier heeft hij helemaal geen moeite mee.
Makkelijk in gebruik en snel schoon te maken gewoon onder de kraan. Een echte aanrader voor mij nooit geen ander meer
Ik heb nog nooit zo snel een mooi kapsel gehad door deze topper.

Pluspunten

• Sterke accu
  • Led scherm
  • Makkelijk in gebruik
  • Snel opgeladen
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Geen opbergtas

Carla 12-10-2018
  • Product gekregen

Top tondeuse voor jong en oud

Deze tondeuse is een musthave. Hij scheert moeiteloos door elk haartype en style heen.
Zowel bij volwassen als kinderen gebruikt. Het mooie is dat het snoerloos is en je makkelijk een uur achter elkaar kunt scheren en dat is perfect als de hele familie gelijk aan de beurt is.
Ook geprobeerd met haar wat nat was maar dat ging wat minder. Hij snee er niet al te makkelijk doorheen. Doordat er meerdere opzetkammen bij zitten is het dus voor het hele gezin bruikbaar.
Even opschrijven wie welke maat heeft gehad dan kun je de volgende keer niet per ongeluk iemand te kort scheren.
Schoonmaken is een fluitje van een cent want de tondeuse mag nat worden.
Garantie is 5 jaar dus Remington zelf heeft alle vertrouwen in deze Pro Power Titanium Ultra Tondeuse.
En wij zijn ook zeer tevreden.

Pluspunten

• ook voor heel dik haar
  • usb oplaadbaar en snoerloos
  • lange scheertijd. Min. 1 uur
  • meerdere opzetstukken
  • 5 jaar garantie

Minpunten

• scheert minder bij nat haar

Pietdegreeuw 10-10-2018

De tondeuse die heel goed zijn werk doet

Een mooi apparaat die ik sinds een paar weken in bezit heb. De HC7170 heeft een lithiumbatterij waarbij je tot 90 minuten draadloos kan scheren. Op het scheerapparaat zit een display en deze geeft de resterende minuten aan. Ook handig is de snellaadfunctie van het apparaat als je vergeten bent om hem op te laden en anders kan je altijd nog gewoon het snoertje gebruiken. Er zitten 2 opzetstukken bij en ik moest heel even zoeken hoe deze geplaatst moesten worden maar het is heel makkelijk in- en uitschuiven. Het hele gezin krijgt zo weer een mooi kapsel. De tondeuse kan onder de kraan worden schoongemaakt en voor de bladen zit er olie bij. Ik ben heel tevreden over de tondeuse en mijn gezin ook.

Pluspunten

• mooi design
  • display met resterende minuten
  • Fijn in gebruik
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• geen opberghoesje

sylvia 09-10-2018

Perfecte tondeuse!

Wat een fijn apparaat zeg!
Krachtige batterij en de snellaadfunctie is echt een pluspunt.
Je kunt rustig en secuur werken zonder bang te zijn dat de accu leeg raakt. De lee display geeft aan hoe lang je nog hebt. Hij is ook heerlijk stil.
De mesjes zijn makkelijk uitneembaar en goed schoon te maken.
Superstrak resultaat !
Echt een aanrader.
Ik mis alleen een fijne opbergmogelijkheid. Etuitje ofzo.
En wat meer opzetstukken zou fijn zijn als je een kapsel Tondeert. Pluspuntje is ook dat hij niet erg warm word wat prettig is als je in de buurt van oren komt.

Pluspunten

• Led display
  • Snelladen
  • Ligt fijn in de hand

Minpunten

• Geen opbergtasje
  • 2 kammen

Esmee 08-10-2018

Goede tondeuse

De tondeuse is snel opgeladen en gaat lang mee, hij is wel wat zwaarder dan de meeste tondeuses maar ligt daardoor wel lekkerder in de hand.

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Digitaal schermpje

Minpunten

• Wat zwaarder dan andere tondeuses

Lisanne731992 07-10-2018

Makkelijk in gebruik, goed resultaat!

Een fijn apparaat. Ligt fijn in de hand en is niet zwaar. Top dat je hem kunt opladen waardoor hij snoerloos te gebruiken is! Mijn zoontje vind het nooit prettig wanneer we zijn haar scheren maar met deze tondeuse ging het zo snel dat hij het wel oke vond! Fijn dat de haren allemaal even lang worden zonder happen erin. Jammer alleen dat er geen opbergtasje bij zit.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Licht apparaat
  • Geen happen uit haren

Minpunten

• Geen opbergtasje

Mar S 05-10-2018

Fijne tondeuse

Deze tondeuse is super fijn in gebruik, de mm die je aan kunt passen, maken dat je er alle kanten mee op kunt. Erg prettig dat je de resterende minuten kunt zien op het schermpje. Ook gaat hij erg lang mee nadat hij is vol geladen.

Sofie 03-10-2018

Fantastische tondeuse

Deze tondeuse is net dat tikkeltje meer! Of een niveautje hoger zoals mijn man zegt! Ze ligt fantastisch in de hand! Opladen gaat heel gemakkelijk en je kan ze tot een duur van 90 gebruiksuren opladen.
Doordat de kop vastgeschroefd zit, zijn er geen problemen met loskomende kopstukken en ook haartjes worden supergemakkelijk verwijderd! Een echte aanrader!

Pluspunten

• Vorm
  • Gebruiksduur
  • Vastgeschroefde kop

JanvdW 30-09-2018

Een aanrader

Prima product. Scheert en trimt goed. Deze tondeuse maakt weinig geluid en de accu is erg goed.
Ik heb deze topper ontvangen om te mogen testen en ik ben erg te tevreden. Goed te gebruiken voor veel haar en dat is erg fijn. Jammer dat er geen tasje bij zit. En de opzetstukken zouden wat steviger kunnen.

Pluspunten

• Oogt luxe
  • Goede accu
  • Scheert en trimt prima

Minpunten

• Opzetstukken mogen wat steviger
  • Mist een opbergtas

petervandinten 29-09-2018

zeer goede tondeuse

hij ligt zeer prettig in de hand en de krachtige motor in de tondeuse doet perfect zijn werk, het hele scherpe snijmes snijd met preciesie de haartjes af , de twee afzonderlijk te plaatsen opzetstukken kun je traploos instellen op de gewenste lengte en de lange accuduur duur is zeer prettig

Pluspunten

• scherp mes
  • lange accuduur
  • ligt fijn in de hand

Peterber 28-09-2018

Mooi en superhandig apparaat

De Remington HC7170 is een tondeuse die lekker in de hand ligt. De eerste wat mij opviel was de mooi design en lekker compact. Het was al goed opgeladen dus ik kon meteen aan de slag. De digitale display is erg handig want die laat zien hoe lang je de tondeuse nog kunt gebruiken. De tondeuse heeft een snel laadfunctie. Zo kun je hem in noodgevallen na 10 minuten al gebruiken. Ook handig de USB-aansluiting. Je kunt op de onderkant van de tondeuse de gewenste lengte instellen met een knop. Ik heb het apparaat uiteraard gelijk gebruikt en ik ben erg tevreden. Je krijgt een super strak resultaat.
Na gebruik kan je het scheerblad er eenvoudig afhalen voor reiniging. Er zit ook een klein borsteltje bij de tondeuse zodat je hem goed kan schoonmaken.
Ik ben zeker erg tevreden over deze tondeuse en ik raad hem absoluut aan!

Pluspunten

• mooi design
  • eenvoudig in gebruik
  • snel opgeladen
  • USB aansluiting
  • 2 opzetkammers

Minpunten

• geen etuitje bij

Isha1975 27-09-2018

Perfect resultaat in een mum van tijd

Een mooi apparaat dat z'n werk goed en snel doet.
Ik vind het fijn dat er maar twee opzetstukken zijn waarmee je haarlengten tussen de 1 en 44 mm kunt trimmen. Het led-display laat in minuten zien hoe lang je de Pro Power nog kunt gebruiken. Hoe de opzetstukken op het apparaat moeten was even puzzelen. Het schuifje voor het inatellen van de haarlengte vond ik ook vrij lastig te bedienen. Maar na even oefenen lukte het prima de gewenste lengte te selecteren.
Tijdens het scheren viel me op dat de haren tussen het apparaat en het opzetstuk bleven zitten. Dit vond ik eerst vreemd, maar dit bleek de trim prestaties niet aan te tasten. Eigenlijk dus wel heel handig. De grote plukken vallen niet op de grond en kun je boven een afvalbak er tussenuit halen.
Hij is ook waterdicht. Nu zie ik 'm mezelf niet onder de douche gebruiken, maar wel handig dat je de kleine haartjes er makkelijk van af kan spoelen.
Ik heb het haar van onze zoon getrimd op 6mm aan de zijkanten en achterkant (bovenop laat hij groeien). Dit was binnen 8 minuten helemaal klaar. De rand boven de oren en in de nek heb ik zonder opzetstuk gedaan. Dat ging ook snel. Wat opviel is dat het mesje niet zo heet word. Heel prettig voor onze zoon. Ook het feit dat de tondeuse snoerloos is, maar wel genoeg power heeft is heel plezierig.
De tondeuse heeft ook een snellaadfunctie voor als hij leeg is en je nog even iets af moet maken. Die heb ik nog niet getest, want zoveel tijd had ik niet nodig, maar lijkt me ideaal.
Al met al zijn we erg blij met de Remmington Pro Power Titanium Pro.

• Snel
  • Lange accuduur, Led display met minuten
  • Haren worden opgevangen
  • Licht

Minpunten

• Opzetstukken gaan vrij stroef op apparaat
  • Schuifje voor instellen haarlengte is lastig