Braun MGK3060

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun MGK3060 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

SangomaB 10-01-2018

Prima trimmer

Geschreven voor: Braun MGK3060

Heb deze trimmer gekregen om te testen en nu drie maanden in gebruik. De verschillende functies zijn leuk maar ik gebruik hem met name om mijn baard te trimmen met de opzetstukken voor 1 en 2 millimeter. Deze zijn hier uitermate geschikt voor. Voor het kaalscheren van mijn hoofd vind ik de trimmer net wat te smal en hiervoor gebruik ik een wat grovere tondeuse zodat ik wat sneller klaar ben. De trimmer is niet al te groot en ligt lekker in de hand en de accu heb ik tot op heden nog niet hoeven opladen. Als je de hulpstukjes nodig hebt zijn deze makkelijk te verwisselen, ikzelf gebruik ze echter niet. Er zit een doosje bij maar een setje waar deze hulpstukjes in kunnen staan zou ook wel erg handig zijn. Verder een prima apparaat die je met name voor het trimmen goed kunt gebruiken. Ik zou dit product aanbevelen.

Pluspunten

• Klein
  • Lange accuduur
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Waar bewaar ik al mijn opzetstukken?

JackG 08-01-2018

Goed apparaat met goede prijs

Geschreven voor: Braun MGK3060

Ik heb dit product gratis gekregen om te testen. Ik heb het apparaat nu enkele weken in gebruik. Ik ben positief over het product. De accessoires die je erbij krijgt zijn goed waarmee je precies je baard contour kan trimmen. Een extra voordeel is het Gillette scheermesje wat je erbij krijgt zodat je een mooie baardlijn kan maken met het apparaat en het glad kan scheren met het mesje. Het apparaat ligt goed in de hand en is compact. Enige minpunt van het apparaat vind ik de batterijduur. Er wordt aangegeven dat je 8 uur lang moet laden voor 30 minuten scheren. Batterijen van vandaag de dag zijn veel beter en dit vind ik dat ook het grootste minpunt. Enig hinder heb ik hierdoor niet ondervonden meld ik erbij. Een goed product voor een goede prijs.

Pluspunten

• Gillette scheermes
  • Compact

Minpunten

• Batterij

Meijer J 25-12-2017
  • Product gekregen

Handig in gebruik

Geschreven voor: Braun MGK3060

Dit product heb ik gratis gekregen om te testen. Mijn ervaringen:

De Braun MGK3060 komt bij uitpakken al erg gebruiksvriendelijk over. De opzetstukjes gaan makkelijk op en af het apparaat. Het scheerapparaat laat je daarna tevens nog kiezen tussen verschillende standen. Mijn baardhaar is erg stug, evengoed kan de Braun MGK3060 makkelijk erdoorheen met zijn scherpe blad. Dit apparaat is tevens erg geschikt voor overige beharing. Het apparaat voldoet dus óók als trimmer. De Braun MGK3060 ligt lekker in de hand en de accu is afdoende. Erg fijn is het gratis mesje van Gillette!
Een minpunt is het gemis van een reisetui.

Pluspunten

• Makkelijk instelbaar

Dries Van Den Broucke 02-12-2017

Een geweldig apparaat!

Geschreven voor: Braun MGK3060

Dit apparaat heeft veel opzetmogelijkheden. Handig in gebruik en zeer mooi in design! Je kunt het niet alleen gebruiken voor de baard, maar ook voor het neushaar en hoofdhaar. Dit is dan ook een enorm pluspunt! Alleen is het jammer dat voor zo veel accesoires geen opbergdoosjes aanwezig is. Op alles dan op te bergen en samen te houden moet je zelf een zakje of doosje zoeken. Zoniet, is de kans groot dat je iets verliest. Ik heb dit apparaat gratis ontvangen om het uit te testen.

Pluspunten

• Zeer veel accesoires

Minpunten

• Geen opbergtasje bijgeleverd

Manolo 30-07-2017

Klein maar krachtig

Geschreven voor: Braun MGK3060

Het klinkt ouderwets maar ik ben nogal merkvast. De keuze voor een nieuwe tondeuse van Braun was dus snel gemaakt. Wel wilde ik er een met veel mogelijkheden. In het begin twijfelde ik aan de kracht van deze kleine tondeuse, het tegendeel is echter waar. Naast dat het een prachtig uiterlijk heeft met veel verschillende opzetstukken voor o.a. Neus en oorharen, gaat hij gewoon erg lang mee. De oplaadtijd is veel minder dan voorgeschreven en meer dan een uur lang op batterijspanning is geen probleem. Door zijn afmetingen en gewicht kan je er alle kanten mee op. Ik gebruik hem eigenlijk voor alle plekken waar hoor groeit.
Conclusie: een krachtig en handzaam apparaat voor een goede prijs, echt waar voor je geld.

Pluspunten

• Krachtig
  • Levensduur batterij

Razorman 23-07-2017

Degelijk apparaat

Geschreven voor: Braun MGK3060

Ik gebruik de Braun nu enige tijd. Bevalt prima. Stevig apparaatje wat zn werk goed doet. Beter dan verwacht. De batterij gaat ook nog is lang mee. Ook te gebruiken aan de lader. Eigenlijk niets negatiefs te melden. Of het moet de chaos aan mondstukjes zijn; een luxeprobleem. Uiteindelijk gebruik je er maar een paar, afhankelijk van je beharing. In mijn geval slechts de brede trimmer met korte kunststof opzetstuk en natuurlijk de neustrimmer. Die wordt een beetje warm bij gebruik, maar niet hinderlijk. Bij de set wordt ook een supersonisch Gilette mesje geleverd. Zwaar uitgevoerd metalen handvat wat goed in de hand ligt. Het handige en unieke hiervan is het enkele mesje op de kopse kant. Handig voor de baardcontouren. Al met al een prima apparaat.

Pluspunten

• Degelijk
  • Uitgebreide set
  • Handig gilette mesje

john9870 23-07-2017

Super handig

Geschreven voor: Braun MGK3060

Wat ik al in de titel beschrijf een super handig apparaat,deze Braun tondeuse is alles is in 1 wat je als man nodig hebt.Of je nu glad geschoren bent of niet met deze tondeuse,scheersysteem neustrimmer,oor ontharen of je baard op een bepaalde lengte houden of strakke lijnen maken dat kan allemaal.Ik kan niks anders zeggen dat je met deze alles in 1 tondeuse een hele goede koop doet en wat ook nog wel goed is om te vermelden dat ie erg goed in de hand ligt.

Pluspunten

• goede resultaat
  • Makkelijk in gebruik

Sandman 17-07-2017

Volledig product maar lastig om te trimmen

Geschreven voor: Braun MGK3060

Jongstleden heb ik dit product getest omdat ik nieuwsgierig was naar alle mogelijkheden van dit product met alle opzet stukjes. Ik ben begonnen met het trimmen van mijn baard naar een lengte van 3mm. Hierbij kwam ik erachter dat je bij deze Braun van onder naar boven moet scheren ipv zoals ik gewend ben van boven naar beneden. Dit voelt dan ook erg onnatuurlijk aan. Vervolgens is de mond over de scheermesjes vrij dik waardoor het vrij lang duurt voordat je het gewenste trimresultaat bereikt. Het opzetstukje om de hoekjes de scheren komt wat goedkoop over en heeft kleine mesjes. De neustrimmer werkt goed en is handig om meteen mee te pakken. Al met al zijn het veel opzetstukjes die je wellicht snel kwijt raakt als je ze in de kast hebt liggen. Ik ben helaas niet tevreden met het trim gemak vna dit apparaat. Echter heeft dit product wel veel mogelijkheden qua trimmen met alle opzetstukjes.

Pluspunten

• Volledig qua opzetstukjes

Minpunten

• Trimrichting van laag naar hoog
  • Veel herhalingen om trimresultaat te behalen

M. Okken 17-07-2017

Heel makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Braun MGK3060

Ik heb eindelijk een baardtrimmer aangeschaft, na lange tijd een oud scheerapparaat en oude tondeuse te hebben gebruikt. Dit was wel een verschil, het werkt net even makkelijker nu. Helemaal omdat het natuurlijk maar 1 apparaat is, maar ook omdat de Braun erg makkelijk werkt en in gebruik is. Vanaf het uitpakken spreekt eigenlijk alles voor zich en kan je gelijk aan de slag. De precisie trimmer werkt perfect, je baard kan je superstrak maken zonder veel moeite. De tondeuse kop met opzetkammen doen het goed maar de lengte komt niet overeen met mijn oude en ook nieuwe tondeuse. De Braun laat het haar toch echt langer, 2mm van Braun komt overeen met 3/3,5mm van mijn oude en nieuwe tondeuse. Dat was even wennen, maar wat je trimt is ook goed getrimd. Er zitten ook lange opzetkammen bij, deze heb ik op mijn haar geprobeerd maar dat werkte absoluut niet. Ik hou het echt bij mijn baard want daar doet hij het super bij.

Pluspunten

• Heel makkelijk in gebruik
  • Genoeg om je baard compleet te trimmen

Minpunten

• Is geen haar tondeuse

Andre75 14-07-2017

Mooi en handzaam

Geschreven voor: Braun MGK3060

Mijn oude Braun tondeuse heb ik laten vallen en na 10 jaar werd het ook tijd voor een nieuwe. Ik ben niet merkvast maar Braun bevalt altijd goed. Ik ben nogal behaard en nu de zomer eraan komt is er dus weerk aan de winkel. Ik gebruik de tondeuse voor zowel mijn kapsel als overbodig en ongewenst lichaamsbeharing.
Ik ben erg tevreden over deze nieuwe Braun, mooi om te zien, handzaam, klein en stil en makkelijk schoon te maken. Door de uitgebreide opzetstukken kan ik zelfs als amateur kapper een licht modelletje scheren. ook als de accu bijna leeg is gaan de tandjes niet happen of vastslaan in je haren. Ook fijn.
Al met al voor eenprima prijsje een geweldige tondeuse.

Pluspunten

• Handzaam
  • Sterke accu

john9870 12-07-2017

Geen kapper meer nodig

Geschreven voor: Braun MGK3060

Ik ben erg blij met de Braun MGK3060,ik heb geen kapper meer nodig want alles wat je nodig hebt om te scheren trimmen of een strakke lijn te maken kan met dit apparaat,ook handig dat er een neustrimmer bij zit en ook voor je oren.Ik ben 46 jaar en ja dan zijn dat dingen die je bij moet houden en in plaats van allemaal verschillende apparaatjes is dit toch wel de ferrari onder de trimmers/tondeuses en voor de prijs hoef je het niet te laten.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • goed apparaat