Remington PG520

Remington HC5900

7,6

D Broek 24-05-2013 Product half jaar in bezit

6,2
Om je hoofdhaar te doen zit er een hulpstuk bij dat je kan verschuiven naar gelang de gewenste lengte. Door de constructie van dit stuk moet je soms wel 10 keer over de zelfde plek heen om alles even lang te krijgen. Losse kammen voor iedere gewenste lengte zitten er niet bij. Ook zit hij konstant verstopt. Als het om hoofdhaar gaat is dit zeker geen aanrader!

De accu gaat kort mee (na 20 min doet hij het nog wel, maar eigenlijk te langzaam) en tussentijds opladen is meer regel dan uitzondering.

Kwalitatief gezien kan ik na reeds twee, weinig gebruikte, defecte opzetstukken alleen maar concluderen dat er veel betere producten te vinden moeten zijn voor dit geld.

Geef nu deze review omdat ik momenteel op zoek ben naar een andere tondeuse. Dit is eigenlijk enkel een trimmer, geen tondeuse te noemen.

kmn1979 01-03-2010 Product kwartaal in bezit

---------- update review 01-03-2010 ----------
De service is uitstekend van Remington! Na een mailtje over de lader die niet helemaal goed werkte, regelden ze dat de set werd opgehaald, en kreeg ik een hele nieuwe!

---------- oude review 01-11-2009 ----------
De gebruiksduur bij volgeladen accu is 60 minuten. Deze tijd heb je ook wel bijna nodig om een beetje haar af te scheren. Als je wat korter haar wilt, dan kan dat alleen met een smal opzetstuk. Dit opzetstuk raakt zeer snel verstopt met haartjes, en dan scheer je niets meer af. Regelmatig legen dus. Dunnere haren worden stelselmatig overgeslagen, het valt niet mee om alles op de juiste lengte te krijgen.