Philips HAIRCLIPPER Series 3000 HC3420

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HAIRCLIPPER Series 3000 HC3420 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

2,6

Anoniem 24-07-2016

NOOIT meer Philips in mijn huis!

De opzetkam is slecht in te stellen en gewoon een compleet idioot idee. Welke idioot dit bedacht heeft?
Ook de scheerkop is lastig te verwijderen en heel moeilijk weer terug te zetten. Koop dit apparaat NIET, want je krijgt er gegarandeerd spijt van!

Anoniem 05-04-2016

Weer typisch Philips!

Paar maanden geleden een Philips tondeuze HC 3420 gekocht.
Doet z'n werk wel aardig, maar niet super.
Instellen van de kam is een drama.
Om de kop te kunnen schoonmaken kan je deze verwijderen dor op een knop te drukken. Lastig los te krijgen. De kop er weer op zetten is een regelrecht DRAMA! Ook hier schijnt Philips weer niet normaal en simpel iets te kunnen maken. Het is een gepruts van jewelste en je loopt de grote kans dat er iets afbreekt.
Ik heb al met andere apparaten van Philips, (scheerapparaat,tv,wasmachine) ook dergelijke stommiteiten in het ontwerp meegemaakt. Ik ben nu ECHT helemaal klaar met Philips! Geen enkel Philips apparaat komt mijn huis meer in! Het zijn veelal randdebielen die daar de troep bedenken, lijkt het wel! Ze weten totaal niet hoe het in het dagelijks leven werkt.
Mijn advies: koop niets meer van Philips en ZEKER dit apparaat niet!!! Ook de klantenservice is trouwens om te huilen. Ze sturen je gewoon verkeerde afstandsbedieningen op! Lekker hè?