Philips HAIRCLIPPER Series 3000 HC3420 - Reviews

Bedrijfstijd
60 min.
Oplaadtijd
8 uur

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

2,6

• Slecht
  • Slecht

tree 05-11-2017

Hapert enorm

Juist dit apparaat gekocht ivm draadloos, lengte haar en snel trimmen.
Na verschillende trim pogingen, blijft het apparaat keer op keer haperen en trimt dus erg slecht. Vanaf dag 1 lijkt t wel of de messen bot zijn. Ben juist 4x langer bezig in vergelijk met mijn oude apparaat, doet slechts kleine stukjes en loopt dan vol. Ook bij kort haar zelfde verhaal. Mijn oude goedkope Princess gelukkig bewaard en weer uit de kast gehaald. Waardeer deze nu des te meer.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

MarcNteH 21-06-2017

Hapert meerdere keren tijdens het scheren.

Hapert meerdere keren tijdens het scheren. Haartjes komen in het mechanisme achter de mesjes waardoor de aandrijving onderbroken wordt. Na schoonmaak doet hij het weer even. Wie de oplossing weet..... Alvast bedankt.
M.N.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

Anoniem 24-07-2016
  • Product half jaar in bezit

NOOIT meer Philips in mijn huis!

De opzetkam is slecht in te stellen en gewoon een compleet idioot idee. Welke idioot dit bedacht heeft?
Ook de scheerkop is lastig te verwijderen en heel moeilijk weer terug te zetten. Koop dit apparaat NIET, want je krijgt er gegarandeerd spijt van!

Anoniem 05-04-2016
  • Product kwartaal in bezit

Weer typisch Philips!

4,2
Paar maanden geleden een Philips tondeuze HC 3420 gekocht.
Doet z'n werk wel aardig, maar niet super.
Instellen van de kam is een drama.
Om de kop te kunnen schoonmaken kan je deze verwijderen dor op een knop te drukken. Lastig los te krijgen. De kop er weer op zetten is een regelrecht DRAMA! Ook hier schijnt Philips weer niet normaal en simpel iets te kunnen maken. Het is een gepruts van jewelste en je loopt de grote kans dat er iets afbreekt.
Ik heb al met andere apparaten van Philips, (scheerapparaat,tv,wasmachine) ook dergelijke stommiteiten in het ontwerp meegemaakt. Ik ben nu ECHT helemaal klaar met Philips! Geen enkel Philips apparaat komt mijn huis meer in! Het zijn veelal randdebielen die daar de troep bedenken, lijkt het wel! Ze weten totaal niet hoe het in het dagelijks leven werkt.
Mijn advies: koop niets meer van Philips en ZEKER dit apparaat niet!!! Ook de klantenservice is trouwens om te huilen. Ze sturen je gewoon verkeerde afstandsbedieningen op! Lekker hè?