Remington HC5600 - Reviews

hoofd, baard
Werkt op batterijen

abel 31-07-2016 Product paar dagen in bezit

Beoordeling Tondeuse HC5600

Dit is een prima toestel die doet wat het belooft ! Ideaal en veelzijdig, je kan het zoveel gebruiken voor je hoofdhuid als je baardgroei. De meeste mesjes zijn na een tijdje bot of kunnen mijn baardgroei niet aan, waardoor het geheel slordig oogt. Niet zo met dit toestel. Ik vind het ook heel gebruiksvriendelijk, ligt goed in de hand en voelt niet zwaar aan. Heel tevreden!

R Kappetein 29-07-2016 Product paar dagen in bezit

Top Tondeuse !

prima tondeuse en scheert prima en lekker kort en is zeer gemakkelijk in te stellen .
Ik heb er veel plezier van en gebruik hem veel !

Polat Yilmaz 26-07-2016 Product paar dagen in bezit

Klaart de klus!

Ik heb de tondeuse nu al ruim een week in bezit, vormgeving is goed en ligt goed in de hand. Wat mij opvalt is dat deze tondeuse veel stiller is dan zijn voorganger welke ik hiervoor gebruikte, wat ook een Remington is. Ik gebruik het apparaat voornamelijk voor het restylen van mijn baard en bijwerken van mijn bakkebaarden, het mesje is aan de scherpe kant. De opzetkammen voelen echter niet heel stevig aan, maar met een beetje soft touch kunnen deze lange tijd meegaan (geldt ook voor mijn voorganger en die zijn nog heel). Schoonmaken is zo gedaan en het opladen gaat snel, batterijduur heb ik ook positief ervaren waarbij ik aan kan geven dat het apparaat nog niet leeg is na 4 "scheerbeurten". Over de duurzaamheid kan ik nog niet zoveel vertellen. Zoek je een tondeuse voor niet al teveel geld, dan kan ik je zeer zeker de HC5600 aanraden.

Hans 09-07-2016 Product kwartaal in bezit

Remmington Power tondeuse.

een erg degelijk apparaat, voelt ook zo aan. Erg handig dat je hem onder de kraan kunt afspoelen.
Wat ik mis is een opzetkam van 2-3mm de door mij gewenste baardlengte. Middels een trucje krijg ik dat toch wel voor elkaar. Daarom bij resultaat een iets mindere waardering.

tondeuse 08-07-2016 Product paar dagen in bezit

top product

werkt zoals belooft , handig en simpel. Goed opladen en pas weer naar zolang (120 uur gebruik ) weer opladen. makkelijk schoon te maken en zelfs af te spoelen.

JG 08-07-2016 Product half jaar in bezit

Prima apparaat!

Prijs-kwaliteit dik in orde, prima scheer resultaat.
Zou evt. ook nog iets meer kleinere standen mogen hebben.

TONDEUSE HC5600 07-07-2016 Product maand in bezit

TONDEUSE HC5600

resultaat is goed, kon iets "strakker",
mogelijkheden voldoen aan mijn behoefte, enige tekortkoming is dat de snijtanden niet over de volle breedte van het blad werken,
gebruiksgemak zou nog fijner zijn als alle (stoppelbaard)haarlengten met één opzetstuk konden worden gedaan, dus de 1,5 of 2 mm. bij het opzetstuk vanaf 3 mm.
Degelijkheid op basis van verwachting, wat vroeg voor een echte beoordeling.

henk 07-07-2016 Product paar dagen in bezit

Goede tondeuse.

Doet alles wat je van een goede tondeuse mag verwachten.
De tondeuse is degelijke en straalt dit ook uit.

TONDEUSE HC 5600 07-07-2016 Product paar weken in bezit

SOFT AND SILENT

AL BIJ HET EERSTE GEBRUIK VAN DE TONDEUSE, VOND IK HET AAN HEEL PRETTIG IN GEBRUIK. HET GELUID WAS ZO ZACHT, DAT ONZE KLEINZOON NU WEL ZIJN HAAR LIET SCHEREN ZONDER BANG TE HOEVEN ZIJN VOOR HET GELUID. ZEER GESCHIKT VOOR KLEINE KINDEREN. PRIMA APPARAAT!

Moniek 07-07-2016 Product paar dagen in bezit

Super tondeuse

Makkelijk in gebruik de opzet stukjes zijn goed erop en eraf te krijgen
Fijn dat deze ook onder water afgespoeld kan worden