Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Wahl Super Taper op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Wendy 06-04-2017

Lijk de kapper wel maar dan goedkoper

Geschreven voor: Wahl Super Taper

22-05-2015 gekocht en van de week bedacht ik mij ineens, dat een goed product, die ik zeker iedere 3 a 4 weken wel gebruik om de haren van mijn vriend weer te milimeteren, best een aanbeveling verdiend. Ik heb er destijds 110 euro voor betaald en nog geen moment spijt van gehad. Hij doet het altijd, hij is erg krachtig, mesjes blijven scherp en het voelt alsof ik hier de kapster in huis ben.

Het is even een investering maar deze heb je zo terugverdiend. Hij is handig in gebruik, ligt degelijk in de hand, heeft verschillende opzetborstels die makkelijk te bevestigen zijn.

Enige nadeel is dat er haartjes onder de bladen gaat zitten en met blazen en kwastje krijg je het meeste eruit, maar door de olie, die je zo nu en dan op de bladen moet smeren, blijven ze ook plakken. Echt bladen loshalen met schroef is dan nodig.
En als we dan toch wat verzinnen, hij is niet draadloos, dus je bent altijd gebonden aan een stopcontact. Maar goed dat wist ik alvorens ik hem kocht en daardoor is hij ook zo krachtig dat je makkelijk met één beweging een hele baan van je haar kunt wegscheren.

Ideaal.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Krachtig
  • Lekker in de hand
  • Voldoende accessoires
  • Mesjes blijven zijn werk doen

Minpunten

• Haartjes komen op lastige plekken