De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Wahl 9639-816 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Mick de Boer 06-12-2016

No nonsense haar en baardtrimmer

Geschreven voor: Wahl 9639-816

Zeer betaalbaar, simpel maar goed apparaat dat zowel hoofdhaar al baard makkelijk en goed kan trimmen. Geen gepiel met afstellen of kans op verstellen tijdens scheren; want voor iedere gewenste lengte een kam. Geleverd met schaartje, olie borsteltjes en alle benodigde 'lengte' kammen.

Accuduur lijkt te kloppen met opgave, geen snellader maar vanwege litlum-ionaccu kan deze ook probleemloos worden bijgeladen wanneer nog niet helemaal leeg. En ik verwacht niet dat de tondeuse zelf de 1000 laadcycli van de accu gaat overleven ;)

Persoonlijk had ik graag paar tientjes meer betaald voor een waterdicht apparaat met een geheel stalen scheerplaat/ondermes, maar toch voor deze gekozen vanwege eenvoud, combi baard/hoofdhaar en diepteinstelling dmv kammen.

Pluspunten

• Zeer betaalbaar prima prijs/kwaliteit
  • Simpel en feilloos lengte instellen met kammen
  • Baard én hoofdhaar met één apparaat
  • Litium-Ion accu,

Minpunten

• Plastic scheerplaat, wellicht minder duurzaam zijn
  • Niet waterdicht