Philips Hairclipper series 9000 HC9450/20 Tondeuse - Reviews

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Hairclipper series 9000 HC9450/20 Tondeuse op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Sander 02-10-2022

Mooi verpakt, had er heel wat van verwacht. Scheert helaas niet egaal, maar streperig. Ook de accu is erg snel leeg. Voor mij geen aanrader!

Minpunten

• streperig
  • accu snel leeg

il pireto 16-09-2022

Zeker geen aanrader.

Vreselijke tondeuse. Haren blijven steeds in de kam zitten, ook bij kort haar. Apparaat uit, haren verwijderen, apparaat aan, controleren juiste instelling en weer verder! Philips al diverse malen om oplossing gevraagd. Geen reactie. GEEN AANRADER!

Minpunten

• Haren blijven in kam steken
  • Haren blijven in kam steken
  • Haren blijven in kam steken

hans 09-01-2022

Waardeloos ding.Iedere keer bleef er haar in de kam zitten en moest ik de kam verwijderen om dat haar weg te krijgen.Dan raak je per ongeluk het slidemenu aan,hup stond ie weer op de verkeerde stand.Moest je dat weer gaan aanpassen.Ik had hiervoor een remington,philips terug en maar weer een remington gekocht.

Minpunten

• haar blijft in de kam zitten

Phteef 24-08-2020

Luxe tondeuse, van alle gemakken voorzien.

Vanaf moment één heel blij met dit apparaat. De tondeuse heeft een mooi design en ligt fijn in de hand. Daarnaast is de tondeuse eenvoudig en snel in te stellen, o.a. door het schermpje. Het is fijn dat de tondeuse zoveel verschillende standen heeft. Zo kun je er zowel je hoofd als baard mee bijwerken, voor een snel en goed resultaat. De batterij gaat lang mee.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Veel standen

A Slingerland 23-08-2020

Goed voor lang haar, minder voor kort haar.

Prima tondeuse. De display is erg gemakkelijk en dat je per millimeter nauwkeurig kan instellen. Ook heeft het veel standen en heeft een lange accuduur. Tevens vind ik het irritant dat de lange haren in de kam blijft 'hangen'. Ik raad dit product af om te gebruiken voor korte haren en baard te scheren.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Op de millimeter goed instellen.

Minpunten

• Niet geschikt voor korte haren
  • Geen opbergetui

Boolie 21-08-2020

Prima tondeuse

Ik heb de nodige tondeuses versleten, maar deze is zo gebruiksvriendelijk dat het niet mis kan gaan. Meteen na het uit de doos halen, valt het design op.
Met een soort van swipe kun je met kleine stappen de lengte instellen. Dit in combinatie met de drie bijgeleverde kammetjes zorgt ervoor dat elke gewenste haarlengte te scheren is.
Zelf heb ik helaas niet het kapsel hiervoor dus ik gebruik de kammetjes niet, maar ook zonder kammetjes scheert hij perfect.
De tondeuse ligt goed in de hand waardoor je makkelijk alle bewegingen kunt maken om overal bij te komen. Na gebruik is de tondeuse makkelijk te reinigen en ook de batterij gaat lang mee.

Enig nadeel is, dat er geen koffertje bij zit om alles in op te bergen en dat dus alles terug in de doos moet, wat niet handig is in een vochtige badkamer.

Pluspunten

• Scheert perfect
  • zeer gebruiksvriendelijk

Minpunten

• geen opbergkoffertje

Kokkie 19-08-2020

Goede tondeuse

Handig apparaat, mooi design.
Makkelijk in gebruik en erg handig dat je met een druk op de knop de lengte kan instellen, per millimeter. Daarnaast beschikt het apparaat over een geheugen dat je in kunt stellen voor de volgende keer gebruiken, dat is echt een plus! Maakt tevens weinig geluid.

Pluspunten

• geheugen
  • design
  • gebruiksgemak

DMHx 19-08-2020

Super fijne tondeuse

Erg fijne tondeuse, dankzij de scherpe mesjes gaat hij vlot door het haar heen. Ook is de lengte gemakkelijk en zeer nauwkeurig in te stellen. Fijn dat er 2 opzetstukken bij zitten. Verder is hij ook erg snel opgeladen en handig dat je de optie dan hebt om hem draadloos te gebruiken.
De lengte is gemakkelijk en zeer nauwkeurig in te stellen door middel van een touchscreen. Aan een kant kan je de millimeters snel doorscrollen en aan de andere kant kan je de millimeters langzamer doorscrollen.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Nauwkeurig in te stellen lengte met touchscreen
  • Draadloos te gebruiken
  • Snel opgeladen

Eefje1993 18-08-2020

Luxe tondeuse!

Fijne handzame tondeuze. Luxe uitstraling en makkelijk in gebruik. Veel mogelijkheden met de verschillende opzetstukken. Tondeuse maakt ook niet veel geluid

Pluspunten

• makkelijke bediening

MariaKMB 18-08-2020

Doet wat die moet doen

Erg fijne tondeuse. Veel verschillende standen op. Bediening met toucheren. Snel opgeladen en batterij gaat lang mee. Ligt fijn in de hand door het fijne/mooie design

Pluspunten

• veel verschillende standen
  • bediening erg prettig
  • batterij gaat lang mee

Minpunten

• zit geen opbergtasje bij.

Ray 29-12-2019

Opzetkam gaat snel kapot

Mooi apparaat, lange accu duur, prachtig design en een snelle oplaadtijd. Ik was helemaal blij met dit mooie schitterende coole apparaat. Maar helaas brak het opzetkammetje al na 6 maanden (bij normaal gebruik). Nu was ik genoodzaakt een nieuw kammetje te kopen.

Na een zoektocht op het internet vond ik de juiste kam maar las ook, tot mijn schrik, dat ik niet de enige was met dit probleem. "Very weak plastic," "Very poor quality comb," "Breaks too easily - BAD DESIGN - WEAK PLASTIC!," "Fell to bits in under a year," "poor quality plastic," "High expectations,high disappointment :-(," las ik op het internet. Heeft het zin om een nieuw kammetje te kopen of kan ik beter een tondeuse van een ander merk aanschaffen?

Had ik dit maar eerder geweten dan had ik deze tondeuse niet gekocht. Dit product was een zeer teleurstellende ervaring omdat ik dit niet verwachtte van een Philips tondeuse maar ook een leermoment. Bij de volgende aankoop besteed ik extra aandacht aan de kwaliteit van de kammetjes en ga ik niet alleen voor de brand en design.

Al heeft het apparaat een mooi design, lange accuduur en en snelle oplaadtijd, zonder kammetje is het niet te gebruiken dus vandaar dat ik het een 1 geef.

Pluspunten

• Accuduur
  • Laad snel op

Minpunten

• Slechte kwaliteit kammetjes

Marcel 10-03-2019

Geen konstante resultaten

Ik heb de Philips HC9450 al voor een paar maanden en ik ben er niet tevreden over. Ik dacht dat het gewenning was (daarom ook niet direct een review geschreven) maar de problemen met het resultaat blijven. Het probleem is, de tondeuse knipt niet egaal in lengte. Je kunt op 14mm knippen en je hebt stukken die vele malen korter zijn. Dat heeft misschien te maken dat de haren steeds vast komen te zitten in de opzet kammen. Ik maak deze steeds schoon tijdens het knippen maar de verschillende snij lengte blijft. Ondanks dat de tondeuse nog niet oud is toch besloten om deze te vervangen.

Pluspunten

• Veel verschillende snij lengtes
  • Snel oplaadbaar

Minpunten

• Knipt niet egaal op de zelfde lengte
  • Snij lengte verstelling niet erg handig
  • De accu is snel leeg

Peter Kind 07-02-2017

Zonder kam niet te doen

Deze tondeuse had ik aangeschaft vanwege de 0.5mm hoogte, lekker kort. Dat betekent zonder kam, met kam begint bij 1.0mm. Bij de 2e keer heb ik het apparaat kapot op de grond gegooid, zonder kam glijd hij namelijk niet over je hoofd maar hobbelt. En dat kan echt behoorlijk pijnlijk zijn als ie ineens "hapt". En een knalrode hoofdhuid. Ik heb gelukkig nog steeds mijn oude Babyliss die wel soepel glijdt.

Willem 16-12-2016

kwalitatief rotzooi

apparaat eind januari 2016 gekocht, in maart weer terug gestuurd omdat de swipe functie om de lengte instelling niet meer werkte, nieuw apparaat gekregen (garantie) maar nu begin december weer het zelfde probleem helaas. apparaat op zich was ik zeer te spreken over maar kwalitatief gezien is het dus rommel

Agnes 01-12-2016

Perfect, op de haarkammen na.

De tondeuse is okay. De haarkammen zijn erg onhandig. Heel lastig om rond de oren en andere lastig te bereiken plaatsen te knippen.

Minpunten

• haarkammen

Robert Vroone 27-11-2016

perfect

apparaat was snel opgeladen en het gebruik is lekker makkelijk.
Lengte kan niet verspringen omdat deze wordt vergrendeld op he moment dat de tondeuse wordt aangezet.
Ik moest wel even wennen aan de stand van de kam omdat ik een ander merk was gewend.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • snel opgeladen
  • automatische turbo funktie

Yvon 26-11-2016

Tondeuse

Ligt lekker in de hand. Ik zou deze tondeuse wel aanbevelen. Maakt wel een klein beetje herrie, maar is niet storend

Paul 25-11-2016

Uitstekende kwaliteit

Werkt perfect en glijdt zo door je haar heen. Je kunt de lengte erg nauwkeurig instellen. Het enige nadeel dat ik vond is dat het haar achter het opzetstuk blijft hangen waardoor ik hem verschillende keren schoon moet maken onder het scheren.

Pluspunten

• werkt snel

Minpunten

• regelmatig tussendoor schoonmaken

Emi 24-11-2016

perfect trimmer for short and long hair

this is a second trimmer from philips - having a good experience from the previous one I wanted to get another, upgraded version.

Ilse 24-11-2016

Gebruik product & resultaat

Het product werkt uitstekend. Snel op te laden & in te stellen. Het is even wennen met het schuiven, waarmee je het aantal mm snel of langzaam kunt instellen. Het wisselen van de 3 opzetstukken is eenvoudig en er staat duidelijk op aangegeven voor hoeveel mm het opzetstuk te gebruiken is. Niet te luid, geeft een goed resultaat en is prettig vast te houden.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Goed resultaat

Tono 23-11-2016

Duidelijk scherm en accu snel opgeladen

Pas 1 x gebruikt maar met volle tevredenheid.
Ligt goed in de hand met simpele te bedienen menu.
Handig dat je standen in het menu kan opslaan.

G.Hassert 23-11-2016

Mooie tondeuze

Tondeuze is handzaam en makkelijk te bedienen.Snel opgeladen met mee geleverde stekker.3 opzetstukken voor verschillende haarlengtes.Digitaal haarlengte instelbaar.

Pluspunten

• Goede haarlengte indicator.
  • Verschillende opzetstukken

Minpunten

• Geen tot nu toe

Szymon 23-11-2016

I am very satisfied with that product. Realy like the touch screen(works perfectly). Had my first haircut with that machine and it was easy and smooth.

fampost 20-11-2016

Goede accuduur, zacht voor de huid

Eerst een ander merk aangeschaft. Een Braun. Hier haalde ik mijn huid aan open. Met dit apparaat heb ik hier geen last van. Ook is de accuduur super. Ik kan dit apparaat aanbevelen,.

Moelie 19-11-2016

Gebruikersvriendelijk en doet wat ie moet doen

Makkelijk te bedienen. Gewoon een goede en degelijke tondeuse. Batterijduur is ook ok en ik heb er gewoon erg veel plezier van