Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9490

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9490 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

van den Abbeelen 19-06-2016

Haar trimmer

Handig in gebruik fijn dat je de tondeuse in kunt stellen op de mm zoals je wil en dat je dat ook op kunt slaan dus je kunt snel aan de slag!

Sjaak 16-06-2016

Snel opgeladen. Gebruiksvriendelijk. Mooi design

Heb altijd philips tondeuses gehad. Deze is zeer gebruiksvriendelijk. Super resultaat na gebruik en een mooi design. Een absolute aanrader

Erik 09-06-2016

Hairclipper9000

Goed apparaat snel opgeladen, makkelijk in te stellen handig in gebruik, had deze veel eerder moeten aanschaffen

Anthony 09-06-2016

Prima tondeuse

Scheert goed en snel, laad ook vlug op en is redelijk stil, kan hem aanbevelen, en coolblue levert hem de volgende dag

Philips HC949015 28-05-2016

Philips HC9490/15

Hij ziet er stevig en degelijk uit. hij scheert ook goed ( had voor mij zelfs nog korter gemogen ).
Een zeer groot nadeel vind ik persoonlijk dat de opzet stukken zo enorm groot zijn, veel te groot zelfs zodat ze onhandig worden.

37li 04-02-2016

Mooie scheerapparaat, alles goed op maat. Heel handig te gebruiken, energiezuinig. Kan alle maten instellen. Goed resultaat.

Siet 03-01-2016

Ik heb m'n haar door mijn vriendin laten trimmen en het resultaat is super! Er hoefde geen schaar aan te pas te komen.

Danny 12-12-2015

Scheert super soepel en vlot
Ik gebruik hem zonder opzetborstels, dus geen ervaring met de borstels.

Dirk 06-12-2015

Het toestel is mooi afgewerkt. Voelt degelijk aan. De instelmogelijkheden zijn erg precies en uitgebreid. Memory-functie vergde enig zoeken. Mijn haar bijtrimmen was een fluitje van een cent.

Sietze 19-11-2015

Mooi goed werkend en uitziend apparaat met ontzettend veel instelmogelijkheden.
Geheugen functie was even uitzoeken en uitproberen maar eenmaal ingesteld top.
Degelijkheid valt nog weinig over te zeggen dat zal de tijd leren

Peter889 14-07-2015

Er fijn apparaat. Vooral de verstelbaarheid in stappen van 0,1mm was voor mij een must. Al met al erg blij met mijn aankoop. Kan het toestel iedereen aanraden.

Jialin Shen 30-06-2015

Changed from old model to a new model, looks way better. Tested works fine, but not yet extensively used, trust it works better.

M.C. Martens 24-06-2015

Gaat heel gemakkelijk door erg dik en stug haar, waar andere tondeuses te weinig kracht hadden. Zeer makkelijk in gebruik. Gemakkelijk in te stellen.

Robert_1969 30-05-2015

Scheert goed en glad, krachtige motor. Geen probleem bij kruinen. Ik gebruik geen opzetstukjes alleen de 0.5 mm stand. De beoordeling voor de mogelijkheden is verplicht maar door mij niet te beoordelen. Ik heb het apparaat net dus kan niets zeggen over de duurzaamheid. Het apparaat ligt stevig in de hand maar is niet licht. Het apparaat is in een uurtje opgeladen.

Matthijs32 27-05-2015

Heerlijk apparaat.
In het begin lag die wat lastig in de hand maar daar wen je vrij snel aan.
Scheert mooi fijn en echt alle lengtes zijn instelbaar.
Mooi digitaal scherm en ideaal voor baard en hoofd.

kevin-breda 21-04-2015

Ik heb de Philips HC9490/15 nu enkele weken in mijn bezit, en buiten dat ik het een mooi apparaat om te zien vind, is het ook een super product in gebruik.

Hier wordt hij een paar keer per week gebruikt voor mijn haar en baard netjes te houden, door het digitale scherm waar je netjes de mm's op kan instellen en de automatische vergrendeling is het bijna niet meer mogelijk om fouten te maken.

Zeker een aanrader!

rvgulik 18-04-2015

Na een week in gebruik te hebben ben ik best tevreden.
Voor het trimmen van mijn baard is het een ideaal apparaat.
Het gebruikersgemak heb ik een iets lager punt gegeven omdat het product nogal veel mogelijkheden heeft, dit is niet voor iedereen even makkelijk om te bedienen/begrijpen.