Philips HAIRCLIPPER Series 7000 HC7460

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HAIRCLIPPER Series 7000 HC7460 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Rene 16-04-2020

Goed degelijk product

Deze tondeuse is erg makkelijk in gebruik. Er zitten verschillende hulpstukken bij. Hij ligt prima in de hand en is draadloos te gebruiken wat erg handig is. Gewoon een goed degelijk product wat doet waarvoor hij gemaakt is. Ik beveel deze dan ook aan.

Pluspunten

• Licht
  • Draadloos

Michel 23-02-2017

Lekker snel

Na me goed te hebben laten informeren door een bekende die werkt bij Bcc deze gekocht . Ideaal apparaat , accu gaat meerdere beurten mee . De afkorthoogte is geweldig goed te regelen met een paar opzet kammen en daarna te finetunen met de druktoetsen op de machine

Pluspunten

• Goede accu capaciteit
  • Scherpe bladen
  • Heel makkelijk en nauwkeurig in te stellen
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Voor rond de oren is het een vrij groot apparaat

PiCo 23-11-2016

Prima haartrimmer

Het haar van mijn man is niet eerder zo gelijkmatig kort geknipt. Apparaat heeft veel mogelijkheden om het knippen van de haarlengte in te stellen.

brutus69 19-11-2016

Scherpe mesjes en zeer nauwkeurig in te stellen

Goede tondeuse, lange accuduur, korte laadtijd...de tondeuse is heel precies in te stellen, per 0.2 mm, ligt goed in de hand en hakt niet...mesjes zijn zeer scherp..

Meesters 13-11-2016

Fijne greep

Product ligt goed in de hand en heeft een lange accuduur. De verschillende scheerkoppem zijn prettig evenals de digitale instelling van het aantal mm.

Jan 13-11-2016

Philips HC7460 tondeuse

Fijn apparaat met veel mogelijkheden en div. hulpstukken.Lange batterijduur.Ligt fijn in de hand en is zeker een aanrader voor 'amateur kapper'

Pluspunten

• lange batterijduur
  • ligt fijn in de hand

Minpunten

• nog geen

philipsHC7460/15 07-11-2016

goed

Deze tondeuse apparaat ziet er prachtig uit, licht buitengewoon goed in de hand en scheert buitengewoon goed. Dus je haarknippen is met dit apparaat prima te doen.

Michel 02-11-2016

Toch maar geprobeerd

Fijn stil apparaat werkt ideaal.
Goed te reinigen en snel opgeladen!
Mooi design en opzetkammen snel te verwisselen

Pluspunten

• Stil
  • Veel standen

Minpunten

• Geen etui

Leon 27-12-2015

Bij het eerste gebruik van de tondeuse, meteen meer dan tevreden over de mogelijkheden en het gebruiksgemak van het apparaat.

T Veer 27-12-2015

nu gebruikt en voldoet helemaal aan mijn wensen super apparaat. Het opladen gaat snel en het scheren soepel en zonder wegspringende haartjes.

Rinus1975 06-12-2015

Net gebruikt en ik moet nog even wennen. Maar het resultaat is geweldig! Snel en nauwkeurig in gebruik.

Cor V 05-12-2015

Ook dit is weer een prima Philips tondeuse. Wij hadden hiervoor een Philishave C484.Meer dan 20 jaar gebruikt.

Peter 13-11-2015

super makkelijk in te stellen en de lock tijdens het scheren is geweldig, laad lekker snel en is eenvoudig schoon te maken

Marchello1968 21-06-2015

Fijn en degelijk apparaat. Nauwkeurig kan ik mijn baard trimmen. Ook vind ik het fijn dat ik het apparaat niet steeds hoef op te laden.

E.T.L. 20-06-2015

goed degelijk product makkelijk te bedienen div's mogelijkheden en niet duur erg uitgebreid Ideaal het draadloze niet meer zitten piele met een snoer. Je kan zonder moeite gelijk de kortste stand gebruiken. Voor deze prijs is het een geweldig apparaat.

MarcoBBe 27-05-2015

Deze tondeuse moet je helemaal vlak tegen je hoofd aanhouden. Vooral aan de achterzijde van het hoofd is dit niet eenvoudig. Door de TD per ongelijk op te tillen, krijg je een vreemd effect.

dpaulussen 10-05-2015

Een heel fijne tondeuse. Makkelijk in gebruik, zowel draadloos als aan de oplader te gebruiken. Een extra voordeel is dat er een auto turbo op zit. Heb je dikker haar, dan past de trimmer zich automatisch aan.

Patrick010 09-05-2015

Lichtgewicht, strak vormgegeven trimmer met ontzettend veel standen die per millimeter verspringt. Ideaal doordat hij draadloos is en gaat lang mee voordat hij opgeladen dient te worden. Een fijne apparaat,waarmee je goed getrimd voor de dag kunt komen. Enige kanttekening: niet geschikt voor kleine handen, hij is echt groot, dat had voor het mooie een stuk handzamer gekund.

meneer Giesen 20-04-2015

Prettig verrast na het openen van de doos, is dit een trimmer? echt mooi vormgegeven en alles erop en eraan.

Nu een paar dagen in bezit en bevalt super. Iedereen loopt er weer "strak"geknipt bij in ons gezin. een veelzijdige trimmer welke je traploos kunt verstellen in snijhoogte, zo krijg je een mooi geleidelijk resultaat.

Ideaal zo zonder snoer, geen rommel in huis, je kan nu ook buiten knippen. En je kunt er lang mee knippen dus je hoeft niet bang te zijn dat je halverwege hoeft te stoppen. En als de accu leeg is, is deze zo weer opgeladen.

Al met al een zeer prettige tondeuse. Veel mogelijkheden en erg stil. Wel mis ik een tasje voor het opbergen, is namelijk zonde om deze zo in de la te leggen.

Als je opzoek ent naar een nieuwe tondeuse, zou ik deze aanraden.

Saint13 20-04-2015

Trimmer is het zeker waard. De trimmer ligt lekker in de hand is licht qua gewicht.
Er zijn diverse opzetstukken bij geleverd. Hierdoor zijn er veel standen mogelijk qua haarlengte.
Ik heb alleen de kortste standen geprobeerd maar ben hier zeer tevreden over.
Het geluidsniveau is ook goed, mijn oude trimmer lijkt een grasmaaier in vergelijking.

De trimmer laadt snel op zoals wordt vermeld op de doos. De batterijduur ben ik ook tevreden over.
Het snoer van de oplader had wel iets langer gemogen. Dit is erg persoonlijk , maar dit heeft te maken met de plaatsing van mijn stopcontacten.
Ik ben erg tevreden over de trimmer, zeker een aanrader.