Philips HAIRCLIPPER Series 7000 HC7460 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HAIRCLIPPER Series 7000 HC7460 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

L DC 06-08-2022

Heel goeie tondeuse

Heel tevreden over deze tondeuse. Werkt heel goed. Ik gebruik het enkel voor mijn hoofd (niet voor trimmen). Laadt ook heel snel op.

PAPACBE 26-05-2022

Coupe efficace mais produit fragile

La coupe est efficace et le réglage précis. Cependant on peut changer la hauteur de coupe pendant l'utilisation sans s'en rendre compte et ça c'est un gros souci. De plus le guide peigne est dans un plastique extrêmement fragile et la moindre chute lorsqu'on l'enlève le casse. Et là c'est fini on ne peut plus utiliser l'appareil et on ne trouve pas de guide de remplacement. Ce déséquilibre est très gênant entre un produit technologiquement sophistiqué et coûteux et un bout de plastique à la qualité ridicule Philips aurait dû en mettre deux ou trois identiques dans la boîte. C'est malheureusement une tendance des ingénieurs de créer un point de fragilité conduisant à devoir acheter un autre produit assez vite. C'est la même chose pour un aspirateur Philips qui a un point de fragilité au niveau de la fixation du couvercle du réservoir à poussière et naturellement la non-disponibilité du produit en pièces détachées..

Driesje55 23-05-2022

Kammen van de tondeuse zijn grof

Tijdens het eerste gebruik van de tondeuse bleek al dat de bijgeleverde kammen ( opzetstukken) heel grof waren. Dit heeft tot resultaat dat de haren gemakkelijk weggedrukt en dus niet geknipt worden. Hierdoor is t noodzakelijk om meerdere keren met de tondeuse over t haar te gaan om overal dezelfde haarlengte te krijgen.

Pjotr 59 08-05-2022

Hairclipper serie 9000 spijt van investering

De hairclipper doet het niet goed. Je kan niet iemand goed met deze tondeuse zijn haren doen. Hij doet het niet gelijkmatig. Ik had hiervoor een Moser maar die wa na ruim 25 jaar kapot nooit iets mee. Ik heb enorm veel spijt van deze miskoop.

Fremsk 20-04-2022

Philips tondeuse 9450

De Tondeuze is gemakkelijk in gebruik en doet zijn werk naar behoren. Af en toe lijkt de snelheid van de scheeractie iets te veranderen afgaande op het geluid tijdens het scheren. Dat heeft tot op heden geen invloed op het resultaat dus prima tevreden.

Philips Eindhoven 06-04-2022

Philips is erg snel

Beste Philips, gisterenavond het product geregistreerd nadat ik het eerder op de dag heb gekocht. Vannacht, ca. 5 uur later als geregistreerd, een mailtje met de opmerking dat ik het product een tijdje in huis heb en graag mijn ervaring wil delen, dit lijkt mij wel erg voorbarig om nu al een mening te geven.

winne1010 18-03-2022

Goede tondeuse

Perfekte knip en voldoende mogelijkheden. Enkel wat onpraktisch bij overschakeling van lengte-instelling.

Raymann's 13-03-2022

Ziet top uit

Op eerste gezicht lijkt het een top apparaat en heel veel standen.
Wat wel jammer is dat er standaard geen opberg hoes bij zit om het apparaat en de 3 kammen in te doen.

Marc1111 11-03-2022

Erg slecht apparaat

Erg matige tondeuse. Ik had verwacht -gezien de prijs- dat dit een toppertje zou zijn. Helaas was het een miskoop.

Ik loop al jarenlang met gemillimeterd haar en heb al meerdere tondeuses gehad.

Met deze tondeuse moet ik tot wel 10x over hetzelfde stuk haar voordat het gelijkmatig kort is. Doe je dit niet heb je overal lengte verschil.
Ook is het erg slecht dat als je iets harder op de hoofdhuid drukt de clip gewoon één milimeter naar binnen schuift zodat je ineens korter haar hebt dan gewenst.
Voor mij geen Philips meer als dit één van de topmodellen blijkt te zijn maar presteert als een of ander goedkoop prulding.
Wat wel goed is aan het apparaat is de accuduur.

Daviddave 22-02-2022

Slechtste tondeuse ooit

Opzet kammen zijn veel te groot zodat je biet langs he oren kan. Door de opzet stukken mis je gewoon happen. 1 x gebruikt door deze problemen ben je 3d zolang bezig. Tondeuse is blijkbaar nooit getest. Ik wil mijn geld terug.

Willem000000000 13-02-2022

De accu is na ongeveer 2 jaar kapot, terwijl ik hem niet heel veel heb gebruikt. Na 1 week brak een stukje plastic van het opzetstukje af.
Ook de "swipe" bediening is in praktijk niet handig en werkt matig.
Ik heb altijd veel Philips gekocht, maar de kwaliteit is echt heel erg matig geworden- jammer, ik stap over naar Braun

Danny! 11-01-2022

Prima tondeuse!

Het is een prima tondeuse. Het is even wennen dat de lengtestanden digitaal geregeld worden. Ziet er wel leuk uit, maar of het echt een aanwinst is, weet ik niet.
Wel handig dat hij niet van stand veranderd als de tondeuse aan gezet wordt. Wel mooi dat hij zowel met kabel als zonder kabel bediend kan worden. Het is even wennen, maar ik ben er zeker wel tevreden mee.

JLJ Bel 29-12-2021

Pratique et efficace

Le réglage de la hauteur électronique est très pratique. En mettant le sabot, il connaît la hauteur minimale et maximale.

sjamon 26-12-2021

Geweldige tondeuse!

In de loop der jaren verschillende tondeuses gehad maar geen enkel kan tippen aan deze! Hij scheert goed en snel, houdt de standen in het geheugen, superblij mee!

Carnolia 02-11-2021

Kan beter

Dit apparaat is zo uitgebreid dat het bedieningsgemak ver te zoeken is.
En wat heel vervelend is als je het opgeladen apparaat een maand weg legt voor de volgende scheerbeurt is de batterij leeg gelopen
Kortom ik vind het niks

Carnolia 02-11-2021

Veel te ingewikkeld

Te veel opties en mogelijkheden gebruiks onvriendelijk en het meest vervelende, Vind ik, als het apparaat opgeladen weg legt en na een maand weer te voorschijn haalt is de batterij leeg.

Tenn 26-10-2021

It doesn't fit 2021 at all

Able to change the length is handy, however I have to switch off first then change then ON again. This is not the wost part yet. The worth part is its using sorta touch detection for changing the length, which gets very annoy. Very often dont react or doesnt do what I want it to do. I would say this might be 'cool' feature back 2015, but I really regret I didnt check what year does it build. Annnd it is not waterdicht... Com'on it's 2021, and its the highest serie in philips. You, philips, fail my royalty.

Rudy Est 20-10-2021

Peut mieux faire !

Une tondeuse de haute gamme fournie dans une simple boîte en carton mais aucune trousse de rangement n'est prévue !
Je trouve cela lamentable puor un produit haut de gamme !

Scheermans 02-10-2021

Fantastische trimmer. De gemotoriseerde lengteaanpasser is een zeer groot voordeel. Minder prutsen met een hele hoop opzetkammer en heel snel de lengte aanpassen betekent dat je jouw beter kunt blijven concentreren op het trimmen. Ook een voordeel dat je tot meer dan 4 cm kunt trimmen. Ik hoop echter dat ie het lang zal blijven doen

Kapper1988 13-09-2021

Multi tondeuse

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze tondeuse werkt geweldig!
Als kapper was het even wennen dat de machine de maten zelf meet.
Zodra je m aanzet geeft hij de afstand aan van het hoofd.
Het minum is 1.0 mm en het maximun is 7.0 mm
Dit maakt het voor de minst ervaren pesoon makelijk om een mooie overloop te maken van kort naar lang met maar 1 opzetstuk.
Na 1 minuut gaat hij vanzelf uit.
En hij gaat ongeveer 3 knipbeurten mee voor je hem opnieuw moet opladen.