BaByliss PRO FX665E

Aantal haarlengtes
Wahl CloseCut Pro

8,9

Roelof Louis 14-02-2015 Product paar dagen in bezit

Eindelijk een wat professionelere haartrimmer. Begint op de versie die kappers gebruiken te lijken. De gebruiksaanwijzing verklaart niet wanneer de opzetstukken gebruikt worden en wat het verschil is tussen haarlengte met opzetstuk versus zelfde de standen van de messen.

Diesel61 01-03-2015 Product paar dagen in bezit

Toestel ligt goed in de hand, geluidsarm en perfecte haarsnit.
Het resultaat die men bekomt met dit toestel evenaart een kapperbeurt, wat natuurlijk een grote besparing is. Het haar kan zeer regelmatig bij geschoren worden. Het verstelbaar mes is ook goed voor mannen die al hun hoofdhaar willen kaal scheren.

kevinevens 23-02-2015 Product paar weken in bezit

Zeer degelijk toestel. Mooie resultaten. Kabel geen enkel probleem. De tondeuse scheert snel en nauwkeurig.

Gimo61 16-02-2015 Product paar dagen in bezit

Prima tondeuse. Hij weegt aanzienlijk minder dan de vorige.
Alleen jammer dat er geen schuine opzetstukken bijzitten en dat er geen koffertje bij zit.

Nikos1950 16-02-2015 Product paar dagen in bezit

Voelt degelijk aan, ligt goed in de hand. Lekker lang snoer, veel opzetkammen.
We jammer dat er etui of tasje bin zit waar alles in kan.

wooty 16-02-2015 Product paar dagen in bezit

Werkt zoals verwacht.
Extra lang netsnoer, wat zeer handig is.
Makkelijk in te stellen scheerlengte.
Tondeuze zelf voelt licht aan, is een voordeel maar geeft niet het gevoel van hoge fabricagekwaliteit.

Balmoralstamp 16-02-2015 Product paar dagen in bezit

Vorige week mijn nieuwe Babyliss Pro tondeuse ontvangen. Snijdt echt perfect en heeft veel opzegstukken zodat je voor iedere gewenste lengte een passend hulpstuk hebt.
Niet oplaadbaar maar wel met een lekker lang en soepel snoer en dan weet je tenminste dat hij het altijd doet op volle power.
Erg fijn ook dat op het apparaat zelf een mogelijkheid zit om de meslengte te variëren.maakt het makkelijker om tijdens het scheren de meslengte te variëren EN de mesjes schoon te maken.
Ik had het persoonlijk fijner gevonden als jet apparaat iets zwaarder zou zijn geweest. Het voelt voor kij wat te licht en daarmee minder professioneel aan....

Al met al een goede koop!!

JokeDV 16-02-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer stevig gebouwd, veel verschillende kammen bijgeleverd. Een pak degelijker dan mijn oude babyliss-tondeuse.
De kabel had nog net iets langer mogen zijn wegens struikelgevaar, maar hij was zeker lang genoeg om tot aan mijn hoofd te rijken.

j.terpstra 15-02-2015 Product paar dagen in bezit

Jarenlang batterij-types van Babyliss naar tevredenheid gebruikt; echter na een jaar of twee begaven de NIET vervangbare accu's het. Nu dus met vol vertrouwen een "profi" op 220 Volt. De eerste resultaten zijn goed. Ik neem aan dat eens per twee weken mijn kop kortwieken de levensduur voor mij nu "eeuwig" zal zijn

lindaca 14-02-2015 Product paar dagen in bezit

Gewoonweg whaaw. We hebben reeds een aantal tondeuses gekocht maar nooit kregen we echt een goed resultaat. Vroeger waren we al snel lang bezig maar met deze Babyliss gaat het super snel. Mijn partner kan nu eindelijk zelf zijn haar scheren zonder dat hij zich zorgen hoeft te maken dat er hier en daar nog lange haartjes staan. Doordat de snoer lang genoeg is stoort het ook niet. De machine ligt zeer goed in de hand en is gemakkelijk te onderhouden.

ruudmoes 14-02-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb al heel wat tondeuses versleten, maar deze is wel de allerfijnste van allemaal.
De vijf trimhoogtes vanaf 0,8mm zijn prettig in gebruik.
Verder is het trimmen van baardharen een peuleschil voor de krachtige motor.
een aanrader dus :)
De opzetkammen heb ik nog niet gebruikt.

Mack4282 14-02-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze tondeuse gekocht als vervanging voor een lichter accu model van babyliss.
De tondeuse is degelijk, ligt goed in de hand en het scheerresultaat is zeer goed, de motor is krachtig en hierdoor snijdt hij erg goed

Voordelen:
Lange kabel dus voldoende bewegingsvrijheid
8 verschillende kammen om op lengte te scheren
Geen last van lege accu, hoeft niet op te laden
Prettig formaat, prettig te hanteren

Nadelen:
Er zit geen goed afdekkapje voor het snijgedeelte bij, alleen een stukje plastic (verpakkingsmateriaal?)
Het meegeleverde flesje olie is erg iel, had wel wat degelijker gekund
Er zit geen opberg etui bij waardoor alles los in een grote kartonnen door ligt, is erg onhandig met opbergen

Conclusie, goed tondeuse, accesoires hadden wat uitgebreider/degelijker gemogen, dit had ik wel bij een PRO tondeuse in deze prijsklasse verwacht.

Wody 13-02-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer deftig toestel met een krachtige motor. Direct laten testen als het aangekomen was en alles in orde.

De kabel van 3m is heel handig voor wat bewegingsvrijheid.
Dit zou je ook wel met een toestel hebben met accu maar deze accu kan veel sneller defect geraken en anders ben je het misschien vergeten op te laden.

We hebben thuis altijd al een tondeus gehad van Babyliss waarvan we nu met ons tweede toestel bezig zijn in meer dan 20 jaar tijd. Heb deze gekocht omdat ik achtereen alleen ga wonen.

De volgende puntjes geven weer wat ik er zeker goed aan vind:
- kabel van 3m
- ligt goed in de hand
- het gewicht is in orde
- stevige opzetkammen
- messen zien er degelijk en onverslijtbaar uit

Bartje13 13-02-2015 Product paar dagen in bezit

Deze Tondeuse is heel gemakkelijk te gebruiken, zowel op jezelf als op anderen. Het resultaat is telkens dik in orde.

Heel tevreden met dit product, zeker een aanrader.

ibnroefs 12-02-2015 Product paar dagen in bezit

degelijk toestel. doet wat je er van zou verwachten. Ligt zeer goed in de hand. de verschillende kammen die er bij zijn maken het zeer gemakkelijk in gebruik

jimkoren 11-02-2015 Product paar dagen in bezit

top apparaat. Absoluut kapperskwaliteit. Nauwkeurig en scherp, werkt prettig en ligt goed in de hand.