De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Remington HC363C op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

tamara 1980 03-03-2011
Geschreven voor: Remington HC363C

Heb jarenlang een wahl gebruikt,maar die was aan vervanging toe en na wat revieuws over de Remington HC363C te hebben gelezen over hoe scherp de messen zijn ,zelf slijpend enz.. deze besteld bij Redcoon.
Nu 2 keer gebruikt en hij glijdt door het haar heen zo scherp,scherper dan mijn wahl tondeuse,wel heeft hij minder power dan mijn vorige tondeuse,maar perfect resultaat.

chriboo1 28-11-2010
Geschreven voor: Remington HC363C

Prima apparaat, voldoet aan de gestelde eisen voor mijn gebruik. Veel extra tools bijgeleverd.
Goede prijs kwaliteit verhouding!

accie 12-10-2010

Gewoon erg goed!!!
Degelijk apparaat.
Maakt geen noemmens waardig geluid.
Zeeeer kompleet.
Erg goed resultaat

gerrit-tt 13-12-2008
Geschreven voor: Remington HC363C

heb m van de week gekocht nadat mijn vorige het na zo'n 10 jaar welletjes vond en ik op zoek ben gegaan naar een plaatsvervanger.
nou ik heb div. winkels bezocht en na er een berg te hebben bekeken en geprobeert uiteindelijk deze aangeschaft.

wat vind ik ervan;
kwa gewicht is ie prima,
scheren is nog nooit zo lekker geweest, gaat er moeiteloos doorheen!!
ik vind m dus wel stil,
ligt prima in de hand,
de stevige metalen koffer is gevuld met div. opzetkammetjes en schaartje en 2 borsteltjes. wat er ontbreekt, olie om m te smeren..

ik gebruik m om mijn hoofd op 1 of 2 mm te scheren en dat doet ie echt naar behoren.
kan m aan een ieder aanbevelen!!

maar koop m gewoon via een online winkel,scheelt je gewoon 20 euries en das toch geld!! (had ik ook moeten doen)

Ozymandias 30-09-2007
Geschreven voor: Remington HC363C

Het apparaat werkt prima, ligt goed in de hand en doet precies wat ie moet doen : ) Hij is alleen een beetje luidruchtig. De opzetkammen zijn helaas tamelijk kwetsbaar, maar los te verkrijgen.