Philips QC5570 - Reviews

Oplaadbaar
Aantal snelheden
Opzetkammen
hoofd, baard, bakkebaard

Beoordeling op basis van 15 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

7,6

JBteH 06-08-2017

Beste tondeuse

Na meerdere tondeuses versleten te hebben zonder echt tevreden te zijn, nu de juiste gevonden.
Licht lekker in de hand en werkt prima zonder vast te lopen in mijn haren. Gebeurde bij mijn eerdere tondeuses wel. Toen altijd hulp nodig, nu niet meer

Leopold49 10-08-2016

Voor een mooi kapsel is het apparaat aan te bevelen

Het apparaat 2 jaar in gebruik, gebruik het om de 6 weken om mijn kapsel bij te werken, tot volle tevredenheid, krijg vaak complimenten.

lebel 10-06-2015

Dit product voldoet aan de verwachtingen.

Dit product is nu enkele weken in mijn bezit en voldoet in zijn geheel aan mijn verwachtingen.
Door het design is het apparaat gemakkelijk in het gebruik.

Lange Niezel 12-01-2015 Product paar dagen in bezit

5,2
Klemmetjes in de opzetkammen breken af, zowel van de grote als kleine. Hard plastic niet fijn op de huid. Paar maal goed gegaan, nu onbruikbaar en een ander merk gekocht.

wafies 27-08-2014

fijn en makkelijk in gebruik

Sinds een week of 3 heb ik deze tondeuse als vervanging van mijn oude tondeuse in huis gehaald. Inmiddels deze tondeuse 2 keer gebruikt zonder hem op te laden, dus de batterij lijkt prima in orde te zijn. Ook het gebruikersgemak is vrij groot, oa door de draaibare kop en de eenvoudige manier waarop de standen aan te passen zijn. wat me vooral aansprak was dat hij bijna geen vervelende stekeltjes laat zitten na een keer eroverheen gaan, zodat je niet 10 keer over dezelfde plek hoeft te gaan. het enige "nadeel" wat mij opgevallen is, is het verwijderen van de scheerkam, dat nogal lastig leek de eerste keer. uiteindelijk met een beetje wiebelen viel het wel mee, maar je moet het maar weten:) nog iets wat jammer is dat er geen opbergetui bij zit, maar dat doet aan het apparaat niets af.

wafies 27-08-2014 Product paar weken in bezit

Sinds enkele weken heb ik deze tondeuse in bezit als vervanging van mijn oude tondeuse. Inmiddels deze tondeuse 2 keer gebruikt zonder hem op te laden, dus qua baterij lijkt hij prima in orde. Ook het gebruikersgemak is vrij groot oa door de draaibare kop en de eenvoudige manier waarop de standen aan te passen. wat me vooral aansprak was dat hij bijna geen vervelende stekeltjes laat zitten na een keer eroverheen gaan, zodat je niet 10 keer over dezelfde plek hoeft te gaan. het enige "nadeel" wat mij opgevallen is is het verwijderen van de scheerkam, dat nogal lastig leek de eerste keer. uiteindelijk met een beetje wiebelen viel het wel mee, maar je moet het maar weten:)

+++
*draaibare kop
*lange accuduur
*licht goed in de hand
*snel(laat bijna geen stekels achter)

---
*scheerkam lijkt moeilijk verwijderbaar de eerste keer

wijktec 24-09-2013

Geeft een perfect geschoren koppie

Ik ben over deze Headgroom doe-het-zelf haartrimmer bizonder tevreden. Op deze manier niet meer naar een kapper te behoeven, bespaard mij jaarlijks ettelijke euro's

Tom1509 23-05-2013 Product paar weken in bezit

Sinds enkele weken gebruik ik deze haartrimmer. Ik was op zoek naar een trimmer die ik makkelijk zelf kon gebruiken zonder hulp van mijn vrouw. Ik kwam bij deze uit. Het voldoet volledig aan mijn verwachting.
Ligt makkelijk in de hand, door het draaibare scheerhoofd kan ik overal makkelijk bij, nog wel even oefenen. Het is fijn dat deze zelfs is in te stellen tot 1 mm. Hierdoor kan ik een kort resultaat bereiken. Het product is snel opgeladen en de accu gaat lang mee.

Tom1509 23-05-2013

Handzaam product

Sinds enkele weken gebruik ik deze haartrimmer. Het voldoet volledig aan mijn verwachtingen.
Ligt goed in de hand, dmv draaibaar scheerhoofd kan ik makkelijk overal bij, nog wel even oefenen ;)
Het is fijn dat ik zelfs tot 1 mm kan instellen. Hierdoor kan ik een zeer kort resultaat bereiken.
Snel opgeladen en ik kan lang met de accu doen.

RikB25 26-04-2013 Product half jaar in bezit

handzaam apparaat

Handig apparaat, snel opgeladen en gebruiksvriendelijk. Hiervoor gebruikte ik een professionele tondeuse. Deze was iets krachtiger. Maar al met al een goede tondeuse.

RikB 26-04-2013

handzaam apparaat

GroteBruineBeer 24-04-2013 Product paar weken in bezit

Het is voor mij voor 't eerst dat ik zelf een trimmer gebruik om m'n haar te doen. Bij de kapper ziet het er zo gemakkelijk uit, dus dat moet ik zelf ook kunnen.
Ben speciaal opzoek gegaan naar een model waarbij de scheerkop gedraaid kan worden, zodat je de trimmer gemakkelijk vast kan houden en je toch je haar van voor naar achter kan scheren.
En het resultaat mag er wezen, alles wordt netjes op de ingestelde lengte geschoren en het apparaat glijdt soepel door de haardos heen waarbij misschien een enkel haartje de dans kan ontspringen. De meegeleverde kammetjes voelen stabiel aan en klikken stevig in het apparaat. De draairing waarmee de lengtestanden kan worden ingesteld voelt ook solide en zal niet tijdens het scheren ineens van instelling veranderen.
Verder ligt het apparaat goed in de hand en het weegt niet al te veel. De accu is met een uur opgeladen; hoe veel scheerbeurten die meegaat weet ik nog niet.

BruineBeer 24-04-2013

Goede trimmer voor de doe-het-zelver...

boterbas 22-04-2013

Fijne machine om zelf je hoofdhaar te trimmen

Ik ben overgestapt van mijn oude Philips tondeuse naar deze. Het eind resultaat is goed te noemen. Weinig tot geen haartjes die niet meegenomen worden. Ik denk dat dit vooral is omdat de kam erg stabiel is in vergelijking met de oude die ik had. Meegeleverd zijn 2 kammen voor korte en langere lengtes. De machine heeft een systeem waarmee de kam in te stellen valt op verschillende lengtes door te draaien aan de draairing. Dit voelt erg solide aan. Ik heb het gevoel dat die niet zomaar tijdens een trimbeurt in kan klappen, wat bij de oude wel het geval was.
Het draaien van de kop maakt het trimmen van het hoofd met de andere hand veel gemakkelijker dan met een reguliere rechte machine. Met de 90 graden stand naar links en naar rechts is het veel fijner om de vorm van het hoofd te volgen. Normaal gesproken zit de machine wat in de weg in je nek. Al helemaal als je het zelf probeert te doen. De tussenstanden (45 graden) zijn mij een beetje onduidelijk en voelen onnatuurlijk aan.
De machine op zich is niet de allermooiste, maar tijdens het trimmen ligt hij lekker in de hand en tot nog toe doet hij zijn werk perfect. En dat is toch waar het om draait als je t mij vraagt.

boterbas 22-04-2013 Product paar dagen in bezit