De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss E976E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Mbars 30-11-2019

Complete tondeuse voor een lage prijs

Geschreven voor: BaByliss E976E

Een maand geleden heb ik de tondeuse ontvangen en heb het apparaat sindsdien 4x met plezier gebruikt. Bij het uitpakken viel me al meteen op dat het een erg complete set is, meerdere kammen, een koffer, olie om de messen te smeren, etc. Na even zoeken klikten de kammen er zo op (het keuzewiel moet op de maximale lengte staan). De kam blijft goed zitten en de lengte kan niet perongelijk veranderd worden door te hard te duwen. De tondeuze scheert goed en gelijkmatig. De messen zijn erg scherp en het trekt niet. In de hals is het wat onhandig dat de kammen zo groot zijn, het is soms lastig om alles daar mee te pakken. Verder kunnen de kammen af en toe scherp aanvoelen als je iets te hard drukt. Ik heb het apparaat nog niet op hoeven laden, dus weet ook niet hoe lang het opladen duurt. Maar de batterijduur bevalt me wel.

Pluspunten

• Compleet
  • Prijs/kwaliteit
  • Koffer

Minpunten

• Koffer is aan de grote kant
  • Geen kleine kam

Jetje108 24-11-2019

Mooie tondeuse

Geschreven voor: BaByliss E976E

We kregen deze tondeuse voor mijn man om te testen. Bij het uitpakken waren we verrast, hij ziet er mooi uit. We moesten wel even de beschrijving goed door lezen want we zagen wel gelijk dat het wat ingewikkelder is dan de vorige tondeuse. Toen we er mee aan de slag wilde gaan, was het wel even vervelend dat hij eerst opgeladen moest worden. Dus het eerste gebruik hebben we een paar dagen uitgesteld. De tondeuse ligt bij gebruik lekker in de hand en is, als je weet hoe je de millimeters insteld, makkelijk in gebruik. Het is dan heel fijn dat er geen snoer aan zit die telkens in de weg zit. Er staat in de beschrijving dat hij 8 uur moet opladen en dat je hem dan 1 uur kunt gebruiken. Dat hebben we nog niet uitgetest maar als dat zo is vind ik wel dat hij lang moet laden en maar kort gebruikt kan worden. Zo op het eerste gezicht en na 1x gebruikt te hebben zijn wij er wel tevreden mee!

Pluspunten

• Veel standen

Minpunten

• Lange laadtijd

JohnV 10-11-2019

Licht, stevig en Titanium messen

Geschreven voor: BaByliss E976E

Bij het uitpakken van de verpakking valt meteen het stevige koffer op, erg handig om de tondeuse in te bewaren. In het koffer zit de tondeuse, oplader, baard opzetkam, haar opzetkam, reinigingsborsteltje en flesje olie. Mijn eerste indruk is dat de tondeuse een stuk groter uitvalt dan ik in eerste instantie verwachtte. Even wennen maar ligt wel goed in de hand. Ook is deze met 212 gram zeer licht. Het geluid is een heel stuk stiller dan mijn oude tondeuse en de hoek van de mesjes is zelfs ideaal geplaatst zodat deze tondeuse makkelijk in gebruik is. De tondeuse is zeer goed afgewerkt en verwacht dat deze dan ook lang mee zal gaan. Het plaatsen van de opzetkam gaat de eerste keer nogal stroef maar zit dan wel stevig vast. Ik verwacht dat bij meerdere keren gebruik het een stuk soepeler zal gaan. Het instellen van de juiste lengte gaat in 26 stappen van 0,5 tot 25 mm, deze knop is zeer prettig en makkelijk in te stellen.
De reden waardoor ik heb gekozen voor dit model zijn de Titanium messen waardoor deze minder snel slijten en dus langer meegaan. De tondeuse werkt goed en als je de messen tegen de huid aanzet kun je een strakke lijn maken zonder de huid te irriteren.
Het opladen gaat in 8 uur en daarna kun je deze 1 uur gebruiken. Garantie is 3 jaar.

Pluspunten

• Titanium messen
  • Licht
  • draadloos
  • compleet met koffer

Minpunten

• groter dan gemiddeld

fgoestoh 09-11-2019

Handige en goed hanteerbare shaver

Geschreven voor: BaByliss E976E

Deze BaByliss shaver heb ik getest voor een test panel van de Reviewclub. Tot op dit moment gebruikte ik een Wahl en dat merk heeft een behoorlijke faam en wordt als kwaliteitsmerk neer gezet in de markt. Bij het uitpakken valt op dat alle benodigdheden in de doos zitten dus je kan snel aan de slag. Hoewel hij moet toch echt eerst 16 uur laden dus knop dat in je oren als je even snel aan de slag wilt. Na de eerste lading kan die een uur knippen volgens de handleiding maar na paar weken testen is die nog niet leeg. Gemiddelde knipbeurt is 15-20 minuten dus je kan er wel even mee doen. Daarna is het opladen 8 uur. Een nadeel vind ik dat de shaver niet aangeeft dat hij volgeladen is. Het knippen zelf is erg soepel. Door de 25 standen is hij prima instelbaar. Hoewel op basis van de vergelijking tabel kam nr 2 6mm moet zijn is dat toch korter als normaal dus ik schat toch meer nr2 is 7 a 8mm. Even zelf uitproberen dus. Hij trekt niet aan je haren en de houder van de messen is goed en eenvoudig schoon te maken. Design is mooi en hij ligt echt wel goed in de hand. Snoerloos is echt handig trouwens. Helaas is alles plastiek behalve de messen natuurlijk. Dat was iets dat ik niet verwacht had zeker door de naamgeving van deze versie. Maar dat slaat dus alleen op de kleurstelling van het apparaat. Eind conclusie: prima apparaat maar voelt goedkoper aan.

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Soepele messen
  • Geen haren getrek
  • goed instelbaar nauwkeurig
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Oplaadtijd lang - maar wel aansnoer te gebruiken
  • Raakt verstopt met haar
  • Allemaal plastiek