Philips Trim-n-Flow PRO-technologie, afspoelbare tondeuse - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Trim-n-Flow PRO-technologie, afspoelbare tondeuse op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Mark Lems 17-09-2020

Goede trimmer

Trimmer doet goed zijn werk. Hoofdhuid op de minimale stand scheren gaat snel en soepel.

Voor het kleine werk, zoals het bijwerken van de randen van de baard, mis ik een precisietrimmer.

Pluspunten

• Draadloos
  • Scherpe messen
  • Afspoelbaar

Minpunten

• Geen precisietrimmer

brammetje50 10-09-2020

fijne tondeuse voor zowel baard als hoofd

ik heb deze tondeuse getest voor het trimmen van mijn baardharen en de haren op mijn hoofd. beide zijn heel goed te doen. scheert vrij dicht bij de huid zonder het opzetstuk (ideaal om het hoofd te scheren). en met het opzetstuk kan je de diepte gemakkelijk instellen die je wil.
zit een etui bij om de tondeuse in op te bergen, ook makkelijk

Pluspunten

• scheert vrij dicht bij de huid
  • neemt bijna alle haartjes in 1 keer mee.

Minpunten

• op de keel glijdt de tondeuse niet zo vloeiend.
  • geen

sjtienuh 09-09-2020

Fijne tondeuse

Een ideale tondeuse, ligt lekker in de hand en scheert zonder te trekken. Voordeel is dat deze makkelijk schoon te maken is door hem onder de kraan te houden. Opladen gaat via een standaard Philips lader waardoor je niet steeds een andere kabel dient te pakken. De lengtestanden zijn eenvoudig aan te passen en de accuduur is zeker goed.

Pluspunten

• Ligt lekker in de hand
  • scherpe messen

Jello_345 09-09-2020

De Philips Hairclipper voelt licht aan. Hij voelt hierdoor wel een beetje goedkoop aan, maar de tegenstelling is waar. Hij scheert als een malle! Hij is goed schoon te maken en is zo opgeladen. Ik heb hem nog maar een week en in die tijd heb ik hem maar één keer hoeven op te laden. Kortom een goed apparaat!

Pluspunten

• Licht
  • Goede accu
  • Verstelbaar
  • Goed verstelbaar

Minpunten

• Materiaal voelt goedkoop aan

Djricob 07-09-2020

Zeer goede hair clipper voor redelijke prijs!

Deze hair clipper voldoet aan alle verwachtingen! Ik heb zelf dik haar en met de turbo stand kom ik er zeer gemakkelijk doorheen. Hij is erg makkelijk in gebruik, ligt fijn in de hand. Daarnaar kan hij er naar een oplaadbeurt lang tegen aan. Ik kan hem makkelijk onder de kraan afspelen, zo is het schoonmaken erg gemakkelijk. Met de ruime keuze aan lengtes is er voor ieder wat wils. Hij ligt erg lekker in de hand, ik vind dit een aanwinst! Hij is super redelijk geprijsd, ik raad iedereen deze tondeuse aan!

Pluspunten

• Prijs
  • Accu duur
  • Afspoelbaar
  • Vormgeving
  • Turbo stand

Finny1955 06-09-2020

De tondeuse ligt prima en lekker in de hand, het verwisselen van de kopstukken gat erg makkelijk en hierdoor is hij dus ook vrij makkelijk schoon te maken. Het is een handig apparaat om thuis dus lekker w haar te doen.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Ligt lekke rin de hand

D.R.E. 05-09-2020

Efficiente tondeuse

Uitstekende tondeuse die doet wat beloofd wordt en meer. Ideaal dat apparaat afgespoeld kan worden, scheelt vervelende haartjes overal. Scheert snel en goed zelfs na 1x over een plek. Zowel met als zonder draad te gebruiken. Enige minpunt is dat speciale baardstuk niet in hoogte is te verstellen.

Pluspunten

• Afspoelbaar
  • Met en zonder draad te gebruiken
  • Zelfslijpende messen
  • Goed en scheerresultaat
  • Makkelijk te bedienen, ligt goed in de hand

Minpunten

• baardstuk niet in hoogte te verstellen

Frans233 05-09-2020
  • Product gekregen

Goede tondeuse

Fijne tondeuse, ligt fijn in de hand. Daarnaast erg fijn dat die draadloos is. Ook de opzetstukken zijn makkelijk in gebruik, dik of dun haar bij beide werkt het prima. Daarnaast fijn dat je er een kammetje en schaar bij krijgt om zo de moeilijke plekken nog wat bij te knippen indien nodig. Ook de opberghoes is handig om de tondeuse veilig op te bergen. Ook is de tondeuse erg makkelijk schoon te maken, je kunt hem gewoon afspoelen, dit is zeker een pluspunt

Pluspunten

• Draadloos
  • Makkelijk te reinigen
  • Scheert goed
  • eventuele turbo stand

Svenn 04-09-2020

Handige tondeuse

Sinds een aantal weken een nieuwe tondeuse in gebruik. Een gemakkelijk in te stellen tondeuse waarbij niet voor iedere lengte een apart opzetstuk nodig. Daarnaast handig dat er ook een optie voor de haardikte opzit en de turbo functie voor net iets meer power.
Een aan te raden tondeuse wat betreft kwaliteit/prijs verhouding.

Pluspunten

• Korte laadtijd
  • Turbofunctie

Jomin 04-09-2020

Tondeuse 5000

Het is een superfijne tondeuse die soepel scheert en onwijs makkelijk schoon te maken is. Wat ook fijn is is dat hij geen hard geluid maakt. Hij ligt fijn in de hand, laad snel op en is draadloos te gebruiken. Er zitten verschillende standen op, en zodra je klaar bent met scheren kun je hem zo afspoelen onder de kraan, ideaal!

Pluspunten

• Laad snel op
  • Onder de kraan afspoelen
  • Geen lawaai
  • Heel veel standen

Minpunten

• Kapjes zijn wat slap

Bob25 03-09-2020

Fijne trimmer

Fijne trimmer waarbij je je haren snel en gemakkelijk op de gewenste manier kan scheren.
Ook gezichtshaar/baard is er prima mee te scheren.
Het scheerapparaat is snel opgeladen en gaat lang mee op de batterij. Wat ik ook heel fijn vind is dat hij snoerloos is. Zo kan je overal nog beter bij zonder met de snoer in de knoop te liggen.
De trimmer maak je makkelijk schoon onder de kraan waarbij je alles gemakkelijk eraf klikt om schoon te maken.
De afgeschoren haren vallen mooi over het handvat heen en als je optijd stopt blijft het er netjes op liggen om gemakkelijk te verwijderen
De bijgeleverde accessoires waaronder de schaar, en opzet stukken maakte het gemakkelijk om het haar helemaal af te maken zoals ik dit wilde.
Daarna was alles gemakkelijk op te bergen in het tasje. Zeker een aanrader

Pluspunten

• Afspoelbaar
  • Makkelijk schoon te maken
  • Geen snoer

Michel 03-09-2020
  • Product gekregen

Prima apparaat om snel goed voor dag te komen

De hairclipper is eenvoudig in gebruik, makkelijk schoon te maken en heeft enorm veel mogelijkheden om je haar of baard op de gewenste lengte te krijgen.

Met de turboknop ging het bijwerken nog sneller.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Vele instelopties
  • Snel schoon te maken

Moos 02-09-2020

Philips Hairclipper

Prijs kwaliteit verhouding van de Philips hairclipper is goed.
De fijne eigenschappen van dit apparaat zijn het afspoelen onder de kraan, de verstelbare opzetkammen, de gebruiksvriendelijkheid van het apparaat.
Het enige minpunt: het materiaal mede als het geluid voelt wat goedkoop aan.

Pluspunten

• afspoelen onder de kraan
  • Verstelbare opzetkammen

Minpunten

• Hoort en voelt wat goedkoop aan

Nikkeitim 02-09-2020

Heerlijk licht apparaat.

Het apparaat is heerlijk licht en daardoor fijn in gebruik. Top dat je het opzetstukken in hoogte kunt verstellen. Hierdoor hoef je niet steeds van opzetstuk te wisselen. Gemakkelijk af te spoelen na gebruik. Meegeleverde etui is handig om alles in op te bergen. Maakt wel redelijk lawaai, maar dit is niet storend. De meegeleverde schaar voegt niet veel toe, maar daar koop je dit product ook niet voor.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Goede accu
  • Verstelbaar opzetstuk

Minpunten

• Redelijk wat geluid