Villeroy & Boch 5614R0R1 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Villeroy & Boch 5614R0R1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

2,5

Natascha 16-04-2024

Mooi maar niet goed schoon te houden

Geschreven voor: Villeroy & Boch 5614R0R1

Deze toiletpot hebben we nu enkele jaren in gebruik.
Helaas moeten we 2 tot 3 x spoelen om toiletpapier weg te krijgen.
Ook strepen en aanslag ontstaan erg snel.

Ik ben nu op zoek naar een toiletpot voor een andere ruimte en ontdek dat de meningen over deze pot overeenkomen met onze ervaring.
Zal deze niet meer kopen.

Pluspunten

• mooi

Minpunten

• spoelt slecht door
  • snel aanslag op bodem

Hanneke 15-12-2020

Zeer teleurstellend ....

Geschreven voor: Villeroy & Boch 5614R0R1

Zeer slechte pot, wij hebben er twee 1 in de badkamer en 1 beneden.
Maar, zeer slecht... ze spoelen voor geen meter goed door!
Je moet echt 3x doorspoelen en dan nog is het niet weggespoeld!

Pluspunten

• Ziet er mooi ui

Minpunten

• Spoelt niet goed door
  • Spettert als je doortrekt!

Marcel 25-07-2019

Vieze pot

Geschreven voor: Villeroy & Boch 5614R0R1

Waardeloze pot. Spoelt totaal niet goed door. Vuiligheid etc blijft in ruimte mate achter in pot. Vaak 3 x spoelen nodig om alles weg te krijgen (excl. de randen, die moeten tot diep in de afvoer met de borstel gedaan worden). Ik denk dat de spoeldynamiek verkeerd ontworpen is, want alles wordt eigenlijk juist omhoog geduwd bij het spoelen.

Minpunten

• Zeer slechte spoeling
  • Wand kleeft

John of each 04-01-2017

tegenvaller

Geschreven voor: Villeroy & Boch 5614R0R1

Toilet gekozen omdat hij aansprak door hygiëne voordelen. De randloze bovenkant en de extra ceramic toepassing. Wat tegenvalt is dat door het ontbreken van de rand de toilet spettert buiten de pot en ook dat hij niet goed doorspoelt. Het komt regelmatig voor dat je 3 keer moet spoelen om papier of ontlasting weg te krijgen. Ook slaat hij snel bruin aan onder in de pot. Ik weet het dit is een vies verhaal maar zo wordt de toilet ook ervaren. Ik heb er 2 van in mijn nieuwe huis (bijna 1 jaar oud). Jammer.

Pluspunten

• buitenkant makkelijk schoon te houden
  • ziet er mooi uit (design)

Minpunten

• spoelt niet goed door
  • spettert
  • slaat snel bruin aan onder in de pot

Badkamer 06-01-2018

Helaas heb ik ook zo'n toilet op de badkamer in maart 2017 laten plaatsen door een bedrijf. Achteraf had ik beter zelf er 1 kunnen uit kiezen. Wat een ellende! Elke keer die verstoppingen.