Logitech Wireless Illuminated Keyboard K800

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Logitech Wireless Illuminated Keyboard K800 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

S. Kool 22-01-2019

Uitstekend toetsenbord, zeer stabiel. Prof kwaliteit.

Had al goede ervaringen met het merk. Dit product doet wat het moet doen. En goed. Wat wil je nog meer

Pluspunten

• Stabiel
  • Werkt goed voor je.
  • Verlichting zeer zinvol, minder fouten.

Minpunten

• Niet echt goedkoop

Noorman 07-06-2018

Klasse 1A Keyboard !!

Geweldig fijn toetsenbord met prima aanslag en uitstekende regelbare verlichting. Na snel opladen maandenlang stand-by. Dit is al mijn 2e, het 1e beviel zo goed dat ik er nog 1 aangeschaft heb!

Pluspunten

• Uitstekend verlicht, regelbaar.
  • Zeer lang stand-by na 1maal opladen.
  • Fijne aanslag en -gevoeligheid
  • De bekende Logitech kwaliteit
  • Prima prijs/kwalieit verhouding.

sjlambiek 25-10-2014

Ik zie helemaal geen negatieve punten aan dit apparaat.
Toetsenboard is super stil en hele goede kwaliteit. Misschien dat je hem moet bestellen en even paar minuten moet uitproberen, bevalt het je niet dan stuur je hem terug.

Als je toetsenbord aangesloten hebt aan de mini USB kabel dan zal de backlight continue aanblijven. Je kunt helaas niet de tijdsduur instellen waarop het licht aan blijft.
Op batterij gebruik maken van de keyboard kun je 3 weken uit houden. Misschien zouden de toetsen iets meer uit elkaar kunnen zitten zoals bij de grotere MS Curve 3000 en Curve 4000 toetsenborden. Maar zeer ideal voor in combinatie met de ergonomische Logitech Track Ball die aangesloten kan worden op de zelfde unified ontvanger. Ik heb hem nog maar 1 week en ik ben een heftige tikker voor programma's en tekst. De MS keyboard 6000 v3, hier was de opdruk van aantal toetsen weggesleten zoals de toetsen comma en punt. Ik ben benieuwd na 1 jaar hoe leesbaar de opdruk is van deze Logitech. Ik vermoed dat gezien het feit dat de tekens lichtdoorlaten dat de opdruk niet kan verslijten omdat dit in de plastic van de toets zit. Heel te vreden echter niet alle winkels hebben hem meer. Voorbeeld Mycom heeft alleen de bluetooth lichtgevende met een touchpad. Paradigit en bol.com hebben hem. Ik zal nog een reserve bestellen mocht Logitech hem uit de productie halen. Het is wel even wennen als je tikt omdat toetsenbord beetje tikt als een toetsenbord van hele hoge kwaliteit. Het zou nog mooier zijn als Logitech dit concept met backlighting toepast op een soort MS curve 6000 toetsenbord met zelfde stille toetsaanslagen. Als je vragen hebt laat het weten en ik zal dan reageren. Misschien zou het helemaal te gek zijn als Logitech dit toetsenbord nog wat in prijs zou verlagen zodat het meer in de range van de MS toetsenbord zou komen.

janbeer 29-01-2021

Is het toetsenbord AZERTY BE of FR?

Teon 27-11-2011

Ook ik kocht dit mooie keyboardje en ik ben er zeer tevreden mee.

Degelijkheid: Het gehele toetsenboard voelt robuust aan. Op de meeste foto's zie je de doorzichtige rand rondom het toetsenbord niet, maar die geeft een degelijk gevoel. De toetsen gaan lekker licht en vlot.

Gebruiksgemak: Zoals al gemeld; de toetsen gaan licht en vlot. De verlichting is in te stellen en gaat automatisch aan. De timo-out is niet in te stellen, wat een mooie optie zou zijn. Ik vind dat de verlichting vrij snel uit gaat, maar dat spaart dan ook weer de accu. Opgeladen heb ik het toetsenbord nog niet.

Aansluitgemak: De Unifying-ontvanger zou hét ei van Columbus moeten zijn. Nou dat is het ook! Aansluiten en vergeten. Ik gebruik het apparaat op een desktop-pc die onder het bureau staat. Geen probleem met ontvangst. Later via Unifying-software een muis aangesloten op zelfde ontvanger. Super makkelijk. In voorgaande review zou de ontvangst dus een probleem kunnen zijn (stoorbronnen?).

Conclusie: Mooi toetsenbord, stille toetsen. Hoog gadgetgehalte door mooie verlichting. Erg stijlvol. Daarbij de degelijkheid en kwaliteit van Logitech. Duur, maar het geld wel waard.

Ziska 12-06-2011

Gekocht omdat ik de letters van mijn ander toetsenbord vooral s'avonds slecht begon te zien en daardoor veel schrijffouten.
Het aansluiten ging gepaard met steeds wisselen van toetsebord en muis om in te typen om te installeren
Dat aansluiten op een gemeenschappelijke USB ontvanger is heel prettig.
De muis Performance MX is zichtbaar in de Setpoint, maar dit toetsenbord is niet zichtbaar tekrijgen voor persoonlijke instellingen, hoewel dat wel zou moeten kunnen volgens de website van Logitech.
Voor de prijs had ik wel een betere ondersteuning willen hebben.
Verder ben ik tevreden , want het zien van de letters is zeer goed.