Logitech K750 - Reviews

azerty
Draadloos
Sneltoetsen

vraagteken123 10-01-2015 Product half jaar in bezit

Helemaal happy mee, geweldig fijn ding, totdat........na een half jaar gebruik ik opeens een overleden toetsenbord had, gaf aan 100% vol te zijn maar weigerde ieder teken van leven, niet meer te repareren helaas:-(

adrosalpha 08-10-2013 Product half jaar in bezit

Perfect toetsenbord. Het enige nadeel vindt ik, is dat er geen verklikkerlichtje op het keyboard zit van de caps lock toets. Ongemerkt tijdens het typen staat hij soms aan en kom je er later achter dat er niet zoals je het wilde. Het lijkt mij dat Logitech dat wel op kan lossen. (ik werk met een Mac)

adrosalpha 20-06-2013 Product kwartaal in bezit

Werkelijk een geweldig toetsenbord. Ik heb dan de witte uitvoering, past beter bij m'n Mac. Het was alleen erg zoeken naar het Solar Appje. Voor Windows is hij zo te vinden, maar voor de Mac ben je even bezig met zoeken. Iedere keer kwam ik in de Itunesstore terecht, waar ik absoluut GEEN gebruik van wil maken. Maar uiteindelijk heb ik hem toch gevonden. Inmiddels ben ik ook met een Raspberry bezig en ook daar werkt hij prima op, wat ze zeggen, "Plug and Play". Dus geschikt voor, Windows, Macintosh en Linux. Echt een aanrader!!!!
Voor de Mac gebruikers:

Caroline_be 21-12-2011 Product kwartaal in bezit

Erg goed. K ben er erg tevreden over. Ondertussen is het probleem qua zien van hoofdletters opgelost. Erg aangenaam toetsenbord.

Caroline_be 30-08-2011 Product paar weken in bezit

Ben HEEL ERG tevreden over dit praktische en zeer mooie design toetsenbord. Het typt heerlijk. Enigste minpunt is dat ik niet kan zien of ik een hoofdletter getikt heb. Vooral als in bij een betaling een hoofdletter moet plaatsen en dat zich dan vertaalt in een *
Misschien doe ik iets verkeerd...Echt knap design, ultra plat en zonder batterijen, echt fijn...