Trust Thinity

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Trust Thinity op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

RashiedSon 23-05-2012
Geschreven voor: Trust Thinity

hiervoor had ik microsoft toetsenbord, maar die kon niet eens afstand van 2 meter halen! aangezien ik vanaf mijn bank alles wil besturen, heb ik voor dt compacte model gekozen... Ik zit nu lekker op de bank vanaf 3 meter samen met mijn Trust Thinity dit review te typen. Het is een lekker klein toetsenbord, die niet heel zwaar weegt. Het is wel even wennen met typen, omdat alle knopjes zo dicht tegen elkaar staan. Het staat ook heel mooi bij mijn interieur.

Ik raad het zeker mensen aan die niet heel erg veel eisen stellen aan een toetsenbord.

Audiohuib 07-01-2012
Geschreven voor: Trust Thinity

Hiervoor heb ik een mini toetsenbord van Dinovo gebruikt, maar dit is echt een enorme verbetering. Ik gebruik het toetsenbord om vanaf de bank de pc te bedienen, waarop een 55 inch Sony tv als monitor is aangesloten. Het aansluiten stelde niets voor usb stick er in toetsenbord opladen en het werktt. Scrollen gaat prima met de pijltjes en hetntouchpad werkt ook fantastisch. Kortom een prima apparaat. Nu noch wachten op de eerste remote control met touchpanel en weergave van het pc beeld op het touchpanel zonder dat je hiervoor met bijvoorbeeld Teamviewer over het www moet. En dan ook nog een pointer die als een dronken aardbei over je beeldscherm gaat.

Audiohuib 07-01-2012

Korte aanvulling:
Eigenlijk een Sony tablet met een app om je pc te bedienen. Dan hoef je de tv niet aante zetten als je een cd vanaf je harde schijf wilt afspelen. En je kan al je apparatuur met een apparaat bedienen, want de Sony heeft ook infrarood.

evosselman 05-10-2011
Geschreven voor: Trust Thinity

Als je een toetsenbord wilt voor bij je mediacenter is het toetsenbord van Trust echt perfect!

Ik zeg expres toetsenbord, want de touchpad die erbij zit is echt drie keer niks. Ja, de eerste paar maanden doet hij het geweldig, maar na een paar maanden wordt de touchpad wat lichter van kleur, lijkt het alsof hij geen contact meer maakt, doet niet meer helemaal wat je wilt en geeft uiteindelijk de geest. Nu een halfjaar in bezit en uit frustratie aan stukken gegooid, erop staan springen en met alle kracht die ik had in de kliko gesmeten. En ik ben een geduldig persoon, dus kun je nagaan.

Installatie is prima en snel te doen.

Ik ga nu de Logitech K400 proberen, want ik hoop dat die een beter touchpad heeft.

Erwin en Anneke 24-07-2011
Geschreven voor: Trust Thinity

Wat een ontzettend goed ding! Usb erin (kleintje) en hij doet het zelfs als de usb in de computer zit, IN een dikke houten la die dicht zit, meters bij de usb vandaan. Dus ongestoord op de bank typen en internetten op de tv. Het staat ook stylish, als je hem in de lader hebt staan. Echt handig dat er geen batterijen in hoeven, je laadt hem prima en snel op als je hem aan de lader hebt staan.
Toetsenbord was in het begin even wennen, een klein spatiebalkje die je alleen met je linkerhand kunt bedienen als je met tien vingers typt, maar ik heb de slag nu te pakken en het lukt heel aardig. Nou, als je nog twijfelt tussen logitec en deze trust, houd maar gerust 60 euro in je portemonnee en ga voor deze!

Joop Bouwmeester 25-02-2011
Geschreven voor: Trust Thinity

Heb nu enkele dagen het toetsenbord in bezit en ben zeer tevreden, werkelijk een klasse product. Aansluiten met de usb dongle op je PC en je kan gelijk aan de slag. Apparaat via mijn laptop op de TV aangesloten (met HDMI) en vanaf de bank internetten. Zowel touchpad als toetsenbord werken perfect. Echt een aanrader. Aangeschaft bij Quickstop voor 57,35 Euro.

havdveen 21-11-2010
Geschreven voor: Trust Thinity

Eers zeer sceptich over het product en ook het merk Trust. In de doos leek het al te mooi om waar te zijn.
Eenmaal uitgepakt bleek alles nog veel mooier te zijn.
Mooi plat, zeer licht toetsenbordje. Toen was ik bang dat de mousepad niet goed zou werken, maar die werkt heel erg goed. zeer accuraat. Scrollen moet ik nog aan wennen, want daar heeft mijn laptop speciale software voor. Echt een aanrader voor op de bank of zoals wij in bed.

Robin023 22-09-2010
Geschreven voor: Trust Thinity

Ik heb nu dit toetsenbord 1 week in bezit en moet zeggen dat het voor de prijs echt een top apparaat is. Gekocht bij Block voor 69.99. Hij werkt bij mij met een afstand van 5 meter nogsteeds goed zonder dat er toetsaanslagen niet aankomen, dit is wel met de usb ontvanger aan de voorzijde van de pc. Touchpad werkt tegen verwachtingen in supersnel en zeer nauwkeurig, ook met scrollen. Het enigste wat ik mis is een numpad, maargoed voor deze prijs/kwaliteits verhouding kan je niet alles hebben en dan zou hij ook gelijk een stukje groter zijn. Degelijkheid kan na 1 week nog niet beoordeeld worden. Kortom een top toetsenbord voor een leuke prijs! Vr. gr. Robin.

Mister KM 18-09-2010
Geschreven voor: Trust Thinity

Naar mijn mening het beste toetsenbord verkrijgbaar voor gebruik bij HTPC / Media center. Super makelijke aansluiting. USB-ontvanger in de computer en klaar is kees. Alle functionaliteiten zijn direct beschikbaar.

Toetsenbord is zeer compact en uiterst ligt met geintegreerd touchpad.

De draadloze ontvangst is niet zoals het hoort te zijn. Bij 10 meter komt de helft van je aanslagen niet meer aan. Ik heb het makkelijk kunnen oplossen met een USB-verlengkabel onder de bank, want ik had al licht problemen bij een afstand van 4 meter. Dus als je de mogelijkheid hebt om de afstand tussen de USB ontvanger klein te houden dan is dit een top apparaat. Als je grotere afstanden moet overbruggen dan zou de slechte ontvangst wel eens een grote ergernis kunnen worden.