Logitech MK710 Performance - Reviews

Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Logitech MK710 Performance op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Nildo 02-04-2017

Toetesenbord en muis MK 710

Geschreven voor: Logitech MK710 Performance

Ik ben er zeer tevreden mee, mooi toetsenbord,strak design.Muis is ook prima .Goede houvast.
Zit lekker in de hand.

Pluspunten

• Snel

Minpunten

SvD 06-12-2014
Geschreven voor: Logitech MK710 Performance

Na de Logitech "Wave" toetsenbord waar sommige letters en tekens waren verdwenen, deze als vervanger gekregen, maar dit is geen succes gebleken. Het bord typt goed, maar ook van deze zijn de letters en tekens inmiddels verdwenen. Het zou aan het zuur van mijn vingers liggen of aan een schoonmaakmiddel. Natuurlijk is dit onzin omdat het gewoon stickertjes zijn die gedeeltelijk loslaten. Een Logitech product onwaardig, zeker voor deze prijs!!!

Bert van Ernie 18-10-2013

Onlangs deze set aangeschaft om 6 meter usb kabel
te vermijden, helaas is het bereik dan zeer slecht
en hapert de muis continue.
De ontvanger kan helaas maar max 2 meter van de muis en toetsenbord zijn ander schokken en haperingen.
Dus de specs van 10 meter + kloppen totaal niet, en ik kan net zo goed mijn keyboard set met draad weer aansluiten.

SvD 21-06-2013
Geschreven voor: Logitech MK710 Performance

Omdat bij mijn vorige Logitech toetsenbord de cijfers en letters onleesbaar werden, contact gemaakt met Logitech. De service is geweldig en mocht een nieuwe set uitkiezen en dit is deze geworden omdat er niet veel te kiezen is uit een set. Helaas zijn de toetsen nog steeds hetzelfde uitgevoerd en verwacht dezelfde ellende door het beschadigen van de cijfers en letters. Omdat er ook een hapering zit bij het toetsen van woorden als je te snel typt moet je regelmatig terug met je cursor om verder te kunnen. Meerdere malen de Unifying verzet om te kijken of dit helpt, maar helaas geen resultaat. De muis is wel zeer goed en reageert snel met de Unifying... Kortom er valt nog wel wat te verbeteren aan de Logitech producten!!!

SvD 10-10-2013

Intussen wat meer ervaring opgedaan en het laatste software geladen. Blijkt grote verbetering en moet daarom mijn review bijstellen! De letters en cijfers blijven tot nu toe goed en ook het reageren gaat nu prima. Kortom goede toetsenbord en prima muis......

Ben van Vlierden 19-12-2011
Geschreven voor: Logitech MK710 Performance

Mijn oude draadloze toetsenbord-muiscombinatie was overleden, ik moest dus iets nieuws kopen. Na veel wikken en wegen werd het de MK710. Ik werk er nu een paar maanden mee, en ik moet zeggen, met veel plezier.

De muis is echt een juweeltje. Hij ligt perfect in de hand, ik heb nog nooit een scroll-wiel meegemaakt dat zo soepel werkt en de vijf toetsen (twee meer dan ik er ooit zal gebruiken) zijn volledig programmerbaar.

Aan het toetsenbord heb ik even moeten wennen. Als je een standaard toetsenbord gewend bent, voelt het in het begin even vreemd. Nu ik er aan gewend ben, werk ik er echter zeer prettig mee. De aanslag is licht, maar niet zo licht dat je makkelijk een toets indrukt waar dat niet de bedoeling is. De enige toets die nogal eens per ongeluk meegaat, is de caps lock, maar die kun je uitschakelen. Enige minpuntje: in vergelijking met het alfa-numerieke gedeelte, gaan de functietoetsen nogal stroef.

Of de batterijen echt drie jaar meegaan, moet ik nog zien, maar na drie maanden is de status nog steeds "vol".

Installeren is een fluitje van een cent, evenals overzetten op een andere computer.

Een aanrader voor iedereen die regelmatig veel tekst moet produceren.

Cralla 15-10-2010
Geschreven voor: Logitech MK710 Performance

Wij hebben dit toetsenbord met combinatie muis gisteren aangeschaft. Ik wilde persé een toetsenbord met een brede Shift toets links en een brede Enter toets rechts. Zo staat het ook op de verpakking. De muis werk fantastisch, echter het toetsenbord is een ander model dan op de doos staat. Met een smalle Shift toets links en en hoekige Enter toets rechts.
Wanneer je dus 10 vinger blind typt is dit niet te doen met de enter toets. Heb hierover contact gehad met Logitech. Die zeiden dat ze de afbeelding aan zouden passen (wanneer????????) en dat er geen toetsenborden met gemaakt worden met die brede toetsen. Vind dit erg jammer want heb altijd goede ervaringen gehad met Logitech. Dus wanneer je geen problemen hebt met die toetsen dan is dit een prima combinatie.