IT-WORKS CS05

Rapoo 1800S draadloze toetsenbord & Muis Wireless keyboard & Mouse Multimedia sneltoetsen 2 4GHz Optisch 1000DPI Zwart

- Gaming Keyboard Muis Sets K13 USB Bedraad 104 Toetsen Regenboog LED Backlit Multimedia Ergonomisch Gamer Toetsenbord + 2400 DPI 4 Knoppen Optical Game Muizen + Muismat voor PC Laptop

qMust Apple iPad Air 2019 Bluetooth Keyboard Hoes zwart zwart

qMust Apple iPad Air 2019 Bluetooth Keyboard Hoes zwart zwart
Bekijk alle Toetsenborden

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de IT-WORKS CS05 op Kieskeurig.nl.

RMegens 28-06-2018

Goed toetsenbord voor de prijs

Geschreven voor: IT-WORKS CS05

Betaalbaar, simpel en goed voor de prijs. De muis is wat klein, maar werkt nagenoegen goed. Verwacht geen wonder product, maar voor de prijs krijg je een prima en bruikbaar toetsenbord.

Pluspunten

Minpunten

• Kleine muis

Nawaaz 01-11-2017

Perfecte set voor de laagste prijs

Geschreven voor: IT-WORKS CS05

Super makkelijk om aan te sluiten.
Werkt perfect en is nog mooi ook.
Super licht en geen gedoe met kabels.

Pluspunten

• Licht
  • Plug and play
  • Mooi
  • Geen gedoe meer met kabels

Minpunten