Rapoo 9060

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rapoo 9060 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

Niekus 10-07-2014
Geschreven voor: Rapoo 9060

In het begin werkte het toetsenbord goed. Na twee weken liet het toetsenbord het afweten. Elke keer miste ik delen in de tekst. Het begon met de "e", maar later gaven meer toetsen er de brui aan. Weliswaar stijlvol en mooi maar helaas waardeloos product! Weggegooid geld.
In de bak met niet werkend en obsoleet spul. Dank!

ReneAdam 05-01-2014
Geschreven voor: Rapoo 9060

Gekocht op basis van redelijk positieve reviews via Bol.com. De eerste weken werkte het toetsenbord goed. Echter daarna steeds vaker haperde het toetsenbord. Als je weinig tekst typt gaat het goed. Zodra je meer en langere teksten gaat typen gaat het finaal mis! Ik type niet blind dus werd steeds vaker geconfronteerd met missen delen in mijn tekst. Waardeloos product! Mooi design, slechte prestaties.

yllek 09-06-2013
Geschreven voor: Rapoo 9060

Net een paar dagen in bezit, maar zeer tevreden mee. Het toetsenbord is mooi compact en plat, met een kleine helling. De toetsen zijn evengroot als bij een normaal (laptop) toetsenbord, maar het scheelt veel qua formaat doordat er verder niks omheenzit! Dit toetsenbord is in het bijzonder aan te raden als je zoals ik een laptopstandaard hebt, doordat hij maar weinig extra ruimte inneemt

Het toetsenbord typt fijn, dat wil voor mij zeggen: de toetsen zijn gevoelig genoeg, stil en lekker dicht op elkaar (fijn als je kleine handen hebt). De shift- en Enter toets zijn voldoende groot, in tegenstelling tot sommige andere toetsenborden, waar ik er nauwelijks bij kan als ik typ!

Ook de muis ligt best wel fijn in de hand, de set kostte maar €3 meer dan alleen het toetsenbord, dus wat mij betreft de moeite waard.

Het aansluiten was een makkie.

Over degelijkheid kan ik nog niet veel zeggen, maar heb nog niets te klagen. Het enige nadeel wat ik kan bedenken is dat de pijltjestoetsen nogal klein zijn en dat functies zoals volume en play alleen te bereiken zijn via een combinatietoets. Iemand met hele grote handen kan misschien ook beter een andere set zoeken.

Persoonlijk vind ik het een topding!

autofluisteraar 02-11-2012
Geschreven voor: Rapoo 9060

Prachtig toetsenbord, prachtige muis.

Dit spul gekocht op het uiterlijk.

Maaaaarrrrrr, bij de eerste set in de eerste weken af en toe haperingen. Ik dacht dit op te lossen door het toetsenbord op de ontvanger te richten en inderdaad, dan werkte het spul weer. Na 2 maand kwam de aap uit de mouw, en deed niks het meer. Terug naar de winkel.

Set 2 heeft het zegge en schrijven 2 dagen uitgehouden. Toetsenbord werkt nog, muis zo dood als een pier. Weer terug naar winkel, vragen naar een ander merk maar.

Het nadeel van het kleine toetsenbordje is toch wel de ergonomie, echt fijn tikken doet het niet.

Frank1010 09-06-2012
Geschreven voor: Rapoo 9060

toetsenbord is goed van kwaliteit, mooi van vormgeving, typt perfect, wel even wennen aan het formaat.
batterijen zitten er al in. en er zit een aan/uit knop op.
muis is prima, simpel, miste alleen aan de zijkant de back en forward knap die ik op m'n vorige muis had.